Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over de Alles Amerika Meeting 2008
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Vragen over de Alles Amerika Meeting 2008
Ben nog een beetje aan het twijfelen, maar misschien kom ik ook wel af naar de meeting. Is er iemand die vanuit Antwerpen vertrekt?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Moet je zeker doen! Je gaat het vast heel erg leuk vinden met allemaal enthousiaste Amerika-gangers. En mocht je het 'eng' vinden? Ook ik ben ooit voor het eerst alleen naar een Amerika-meeting gegaan. Kende niemand, alleen van internet. Doordat je allemaal een gezamelijke passie hebt, kwamen de gesprekken vlot op gang en sindsdien sla ik geen Amerika-meeting meer over.belg1980 schreef:Ben nog een beetje aan het twijfelen, maar misschien kom ik ook wel af naar de meeting.

Roland
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Hoi,
Wij komen van de kempen, ook als newbies
Wij rijden samen met een ander koppel, ook hun eerste keer.
Wij vertrekken in de kempen, dus passeren niet echt Antwerpen.
Als je zelf vervoer hebt, kunnen we eventueel wel afspreken onderweg.
Groetjes,
Carine
Wij komen van de kempen, ook als newbies

Wij rijden samen met een ander koppel, ook hun eerste keer.
Wij vertrekken in de kempen, dus passeren niet echt Antwerpen.
Als je zelf vervoer hebt, kunnen we eventueel wel afspreken onderweg.
Groetjes,
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik begrijp dat er meer mensen voor het eerst naar de meeting komen. Net als bij een restaurant, waar al mensen zitten verlaagt dat wel de drempel. Wij zijn ook nieuweling op het forum. Uit eerdere bijdragen krijg je als nieuweling soms wel een beetje het gevoel dat een hele club, die naar de meeting komt elkaar kent en er een flink 'ons kent ons' gehalte is. De persoonlijke uitnodiging trok ons echter over de streep.
Doen jullie voor de mensen, die elkaar nog niet kennen, nog iets om duidelijk te maken wie wie is, badges bijvoorbeeld (lekker Amerikaans).
Misschien kunnen we een lijst starten van te voren op dit forum, wie we zijn en met een korte omschrijving van bijvoorbeeld aantal keren naar Amerika of soort reis. Dan kennen we elkaar al een beetje.
Ik wil wel starten: Ik ben Trudy (ook zo bekend op het forum) en mijn man is Job. Mijn man is in het verleden voor zijn werk diverse malen in Amerika geweest, ik ben ook twee keer meegeweest: naar San Fransisco en New Orleans. Dat was werk; dit jaar maakten we als vakantie met een camper een tocht van 3,5 week door het zuid-westen. We denken er over volgend jaar een tocht vanuit Denver te maken en meer noordelijk te gaan.
Groeten, trudy
Doen jullie voor de mensen, die elkaar nog niet kennen, nog iets om duidelijk te maken wie wie is, badges bijvoorbeeld (lekker Amerikaans).
Misschien kunnen we een lijst starten van te voren op dit forum, wie we zijn en met een korte omschrijving van bijvoorbeeld aantal keren naar Amerika of soort reis. Dan kennen we elkaar al een beetje.
Ik wil wel starten: Ik ben Trudy (ook zo bekend op het forum) en mijn man is Job. Mijn man is in het verleden voor zijn werk diverse malen in Amerika geweest, ik ben ook twee keer meegeweest: naar San Fransisco en New Orleans. Dat was werk; dit jaar maakten we als vakantie met een camper een tocht van 3,5 week door het zuid-westen. We denken er over volgend jaar een tocht vanuit Denver te maken en meer noordelijk te gaan.
Groeten, trudy
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
De meeste mensen stellen zich even voor in het daarvoor bestemde topic, dat is voor een aantal mensen natuurlijk wel een paar jaar geleden, maar er staat wel alles wat de mensen kwijt willen over zichzelf, misschien is het een idee om jezelf daar ook even voor te stellen.
Het is natuurlijk wel een heel werk om de hele deelnemerslijst van de meeting door te nemen en dan het bijbehorende voorsteltopic te vinden, maar je hebt nog tot 1 november.
Voor ons wordt het ook de eerste "grote" meeting, maar de mini-meeting van vorige maand was een leuk voorproefje.
Harry
Het is natuurlijk wel een heel werk om de hele deelnemerslijst van de meeting door te nemen en dan het bijbehorende voorsteltopic te vinden, maar je hebt nog tot 1 november.

Voor ons wordt het ook de eerste "grote" meeting, maar de mini-meeting van vorige maand was een leuk voorproefje.
Harry
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Op de meeting komen inderdaad veel mensen die elkaar soms al enkele jaren (persoonlijk) kennen. Toch worden mensen die voor het eerst naar een meeting komen altijd "warm ontvangen" is mijn ervaring. En omdat je elkaar al van naam kent van het forum, is er altijd een zekere herkenning en maakt dit dat de gesprekken vlot op gang komen.
Al enkele jaren wordt er met batches gewerkt en ik acht de kans groot dat men dat dit jaar ook doet. Het organisatieteam kan echter beter antwoord op die vraag geven.
Overigens, leuk dat je ook komt Trudy!
Roland
Al enkele jaren wordt er met batches gewerkt en ik acht de kans groot dat men dat dit jaar ook doet. Het organisatieteam kan echter beter antwoord op die vraag geven.
Overigens, leuk dat je ook komt Trudy!

Roland
Wij gaan dit jaar ook voor het eerst naar de meeting. Het lijkt mij wel leuk om iedereen een keertje in het echt te zien.
Voor ons is het ook de eerste keer. Het lijkt me heel leuk.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
En ja hoor, natuurlijk komen er weer badges. Ik zal onze vaste 'badge-maker' Jan Gijs nog eens lief aankijken (en mailen) en anders moet het OT aan de gang
Gelukkig hebben we een maand de tijd daarvoor!

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Dank je wel voor alle reacties. We kijken uit naar de bijeenkomst en alle contacten.
trudy
trudy
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb nog steeds niet met iemand kunnen ruilen 1 nov 
Aangezien ik pas weer 6 okt op het werk kom, vraag ik me af of het gaat lukken. VOOR 1 okt moest er betaald worden he ?? Ik weet nu niet of ik me moet afmelden, of hopen dat er toch nog iemand voor mij kan werken.......

Aangezien ik pas weer 6 okt op het werk kom, vraag ik me af of het gaat lukken. VOOR 1 okt moest er betaald worden he ?? Ik weet nu niet of ik me moet afmelden, of hopen dat er toch nog iemand voor mij kan werken.......
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Jolanda,
We zullen even met de penningmeester overleggen over deze situatie, je hoort hier nog van.
Waarschijnlijk per PB.
We zullen even met de penningmeester overleggen over deze situatie, je hoort hier nog van.
Waarschijnlijk per PB.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hoi Monique,nieuwenoord schreef:En ja hoor, natuurlijk komen er weer badges. Ik zal onze vaste 'badge-maker' Jan Gijs nog eens lief aankijken (en mailen) en anders moet het OT aan de gangGelukkig hebben we een maand de tijd daarvoor!
Jullie "badge-maker" zat hier al op te wachten. Natuurlijk wil ik weer badges maken. Ik weet niet wie uiteindelijk de badges van vorig jaar heeft meegenomen, graag even het doosje doorsturen; indien adres onbekend, graag even een PB-tje. Ik zal wel een pakje badges moeten bestellen, het was vorig jaar al hangen en wurgen om iedereen een badge te geven.
Jan Gijs
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze liggen allemaal nog bij mij. En ik denk dat ik er nog wel een heel stel heb liggen, dus nog maar even niet kopen. Zit nu nog in Oostenrijk, maar ik stuur ze op zodra we weer thuis zijn!
- Albert
- Amerikafan
- Partner van: Nieuwenoord
- Contacteer:
Betalingen AA meeting.
Voor degenen die zich hebben aangemeld voor de AA meeting 2008 in Beesd.
Vergeet dan niet dat je de betaling voor 1 oktober stort op het rekeningnummer dat je van Monique hebt ontvangen.

Groetjes Albert
penningmeester AA meeting
Voor degenen die zich hebben aangemeld voor de AA meeting 2008 in Beesd.
Vergeet dan niet dat je de betaling voor 1 oktober stort op het rekeningnummer dat je van Monique hebt ontvangen.

Groetjes Albert
penningmeester AA meeting
- Albert
- Amerikafan
- Contacteer:
Wat een klein oproepje kan doen:
Er hebben weer deelnemers betaald mijn dank is groot.
op weg naar de:

groetjes
Albert
Geldbewaarder AA meeting 2008
Er hebben weer deelnemers betaald mijn dank is groot.
op weg naar de:

groetjes
Albert
Geldbewaarder AA meeting 2008
- Albert
- Amerikafan
- Contacteer:
Namens het OT aan de meetinggangers die op 1 november 2008 komen naar Beesd en die al betaald hebben:

En voor degene die vergeten zijn te betalen, doe het dan nu.
Mocht je vergeten zijn je aan te melden en je wil toch nog komen laat het ons even weten er zijn nog een paar plaatsjes vrij.
Het OT kijkt naar je uit,

Groetjes Albert
geldbewaarder AA meeting 2008

En voor degene die vergeten zijn te betalen, doe het dan nu.
Mocht je vergeten zijn je aan te melden en je wil toch nog komen laat het ons even weten er zijn nog een paar plaatsjes vrij.
Het OT kijkt naar je uit,

Groetjes Albert
geldbewaarder AA meeting 2008
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Joepie!!! :dance:
Ik zag maar niet voldoende mensen 'groen' worden, dus vreesde ik dat mijn eerste AA meeting al gelijk het water in ging vallen.
Ik zag maar niet voldoende mensen 'groen' worden, dus vreesde ik dat mijn eerste AA meeting al gelijk het water in ging vallen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer: