Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

lay out reisforums

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo,

Voor wat het westen betreft, ben ik het met Roland eens. Je zou dit evt. nog kunnen splitsen in noord- en zuidwest.

Voor wat het oosten betreft, vind ik dat je onderscheid moet maken tussen noordoost en zuidoost. Zo zijn de reizen in reisgidsen ook voornamelijk samengesteld.
ZO: Virginia, North- en South carolina, Georgia, Florida, Tennessee, Alabama, Mississippi, Louisiana
NO: Alle Staten ten n.o. van de lijn Washington-pittsburg

De rest als "Overige Staten " of "Midden Amerika".

Zo heb je 4 c.q. 5 gebieden.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
gretl
Amerika-ontdekker

Bericht door gretl »

Redneck: Nee gretl, we moeten streng zijn, Florida hoort qua ligging duidelijk bij het zuidoosten!
Jemig, heb ik dan voor niets een foto van het 'most-southern-point-of the USA' gemaakt in Key West?

Ben wel blij met het bijgevoegde kaartje, nog nog punaises en ik ga jullie markeren! :wink:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Heerlijk, deze discussie :D. Persoonlijk vind ik Dennis' verdeling prima: er wordt het meest over het zuidwesten en het noordoosten geschreven, dus die krijgen een eigen afdeling. De rest staat onder "andere regio's/interregionaal". Prima toch? :)
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Petra/VS schreef:Heerlijk, deze discussie :D. Persoonlijk vind ik Dennis' verdeling prima: er wordt het meest over het zuidwesten en het noordoosten geschreven, dus die krijgen een eigen afdeling. De rest staat onder "andere regio's/interregionaal". Prima toch? :)
het is ook prima, maar we voelen ons een beetje achtergelaten :( :? :D 8) :lol: :shock: :wink:

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Petra/VS schreef:Heerlijk, deze discussie :D. Persoonlijk vind ik Dennis' verdeling prima: er wordt het meest over het zuidwesten en het noordoosten geschreven, dus die krijgen een eigen afdeling. De rest staat onder "andere regio's/interregionaal". Prima toch? :)
Heb je enig idee hoe het voelt om in de categorie "andere regio's/interregionaal" te wonen? Vermoed van niet anders zou je niet zo harteloos zijn! :mrgreen: ;) :lol: 8)

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ach, arme zielen! Maar technisch gezien hoor ik bij jullie, hoor, Virginia staat ook nergens bij, tenslotte. Ik voel jullie pijn, maar ik blijf bij mijn standpunt :twisted: :wink:
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

:booty:

Hey Dennis waarom werkt de booty niet, die is nu net zo leuk :D
echt iets voor ons zuidoosterlingen,

Richard 8)
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer