Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AllesAmerika Fotowedstrijd 2009 - De Stemronde

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Re: AllesAmerika Fotowedstrijd 2009 - De Stemronde

Bericht door Iris_1982 »

Ach ik heb mensen voor een gratis leverworst met elkaar op de vuist zien gaan, dus je weet het nooit....... :D :lol:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

We gaan er als OT vanuit dat het hier allemaal goed verloopt. Lijkt me dat er nu wel voldoende over gezegd is :)
(we houden het uiteraard wel in de gaten)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

@ Iris
Dat is voor mij dan ook de reden om niet deel te nemen aan de wedstrijd en ook niet te stemmen, ik vind het veel te fraudegevoelig zo.
Dat men er meer forumleden bij wil betrekken is prima maar dit kan naar mijn gevoel te veel beinvloed worden.
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Ik heb zojuist mijn keuze gemaakt. Ik vond er 2 héél erg mooi en heb "iene miene mutte" gedaan :lol: :lol:

Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ik heb ook gestemd en weet bijna zeker dat deze foto ook gaat winnen... :mrgreen:

We zullen het zien op de meeting!
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ook gestemd! Er zaten een paar mooie foto's tussen en ik heb mijn selectie van 5 teruggebracht naar 3 en toen naar 2. Toen werd het moeilijk maar ik heb toch een keuze kunnen maken.

@Rob; Fraudegevoelig? Het is toch gewoon een leuke wedstrijd binnen een kleine groep mensen die iets leuks organiseren? Misschien ben ik naief maar ik ga toch meestal wel uit van de eerlijkheid van mensen (tenzij de prijs een rondreis is natuurlijk :wink: ).
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

RiverCola schreef: @Rob; Fraudegevoelig? Het is toch gewoon een leuke wedstrijd binnen een kleine groep mensen die iets leuks organiseren? Misschien ben ik naief maar ik ga toch meestal wel uit van de eerlijkheid van mensen (tenzij de prijs een rondreis is natuurlijk :wink: ).
Ik ben het met je eens. Bovendien zou het het OT ook wel op gaan vallen als er ineens 100 nieuwe mensen op het forum komen die alleen maar op een foto stemmen ;)
Eleomora
Amerikafan

Bericht door Eleomora »

Ik heb mijn zegje ook al gedaan bij het OT.
ik denk niet dat de foto gaat winnen, maar hij verdient tenminste el mijn stem :>
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Ik heb ondertussen ook gestemd (niet op onze eigen foto, hoor :wink: ). Ik ben heel benieuwd of de andere forumleden dezelfde keuze maken, ik heb toch wel het gevoel dat de foto waarop ik gestemd heb best 'n goeie kans maakt.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Dat gevoel heb ik ook bij mijn favoriete foto. Ik ben erg beniewd. Ik zou zo wel 3 van deze foto's ingelijst aan de muur willen hebben.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Rob schreef: Dat is voor mij dan ook de reden om niet deel te nemen aan de wedstrijd en ook niet te stemmen, ik vind het veel te fraudegevoelig zo.
Dat men er meer forumleden bij wil betrekken is prima maar dit kan naar mijn gevoel te veel beinvloed worden.
Dat vind ik nou weer zo'n nare opmerking en zeker van een modorator, waar gaat het eigenlijk over? Volgens mij is de fotowedstrijd voor de lol en gaat niet over een giga geldbedrag of een rondreis zoals Robert-Jan al aangaf, en wat dan nog.
Dit klinkt zo vijandig en wantrouwend alsof er onderling afgesproken is op wie er gestemd moet worden.
Iedereen die aan de wedstrijd meedoet komt regelmatig in Amerika en ik neem aan dat die zelf ook wel een canvasdoek kunnen betalen.

Ik heb zelf ook voor de lol een foto ingestuurd en er is niemand die weet welke dat is en ik weet ook van niemand welke foto ze ingestuurd hebben en kijk gewoon naar degene die me het meest aanspreekt.
Dat is toch ook de bedoeling van het geheel? of zit ik er nu heel erg naast?
Eigenlijk zijn alle foto's een eerst prijs waard en vind ze allemaal iets heel moois en apart hebben!!! ..en stemmen op mijn eigen foto zou ik nooit doen.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Amen! (leuke avatar trouwens - erg schattig!)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

@Rob, nu dacht ik echt dat er een foto van u bij zat :wink: Je weet wel welke ik bedoel, maar precies niet dus gezien uw opmerking eerder. :mrgreen:

Ik kijk ook alleen naar de foto en stem volledig naar gevoel en eigen smaak, zelfs al moest ik weten van wie welke foto is.
Zoals Paula hierboven ook al zegt denk ik wel dat iedereen het op deze manier benaderd. Het is echt maar voor de fun en het zijn al allemaal mooie foto's, waarvan de ene misschien nog net wat mooier dan de andere. Maar hoofdzaak is de meeting zelf en het ontmoeten van 'lotgenoten' :D
Wat niet wegneemt dat de winnaar wel al te graag zijn canvasdoek in ontvangst zal nemen :lol:

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

@ Paula,
Ik heb mijn persoonlijke mening gegeven, dat heeft er niets mee te maken of ik Mod ben of niet, ieder forumlid heeft recht op zijn eigen mening.
Ik geef nergens aan dat er afspaken gemaakt zijn of zouden kunnen zijn alleen dat het stemmen op deze wijze mogelijkheid geeft tot.
Heb dit soort situaties al meerdere keren meegemaakt en daarom aangegeven dat ik er persoonlijk niet aan mee wil doen, wat anderen doen zijn ze vrij ik en ik roep ook niet op om niet deel te nemen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik weet het nog niet!! En Martin weet het ook nog niet. We mogen zeker maar 1 stem uitbrengen he? Hebben we nog een extra probleem dat we het nog eens moeten zien te worden ook. :? Of toch maar een account erbij? :lol:

Er zitten prachtige foto's bij. De meeste kan ik wel thuisbrengen, maar er zijn een paar waarvan ik niet weet waar het is. Jammer dat we nog zo lang moeten wachten tot we horen wie welke foto heeft gemaakt en waar die genomen is.

Marianne
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Martin & Marianne schreef:Of toch maar een account erbij? :lol:
Niet eens zo'n slecht idee ;) Al moet ik dan wel even de badges weer aan gaan passen. Nu hebben jullie beide vrijwel dezelfde badge :lol:
(sorry, dat was offtopic)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Martin & Marianne schreef:Ik weet het nog niet!! En Martin weet het ook nog niet. We mogen zeker maar 1 stem uitbrengen he? Hebben we nog een extra probleem dat we het nog eens moeten zien te worden ook. :? Of toch maar een account erbij? :lol:
Misschien moet jullie account inderdaad eens opgesplitst worden. Kunnen jullie beide een stem uitbrengen en beide apart advies geven op het forum. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

De volgende keer kan iemand met een beetje kennis van php en phpbb wel een formulier in mekaar steken die eist dat je ingelogd bent en automatisch jouw forum nickname opslaat.
Dan kun je bvb ook in het formulier inbouwen dat de persoon die wil stemmen min. x aantal berichten heeft geplaatst of min. x maanden geregistreerd is. Op die manier is het al zeer moelijk tot onmogelijk om te frauderen. Als je niemand vindt mag je altijd mijn hulp vragen.

Over de foto's nu, er zijn een boel prachtige foto's bij. Zoals iemand al schreef, op sommige locatie kun je bijna niet missen. Maar moet je die daarom minder stemmen gunnen ...
Er was wat twijfel tussen 3 foto's uitendelijk bij mijn eerste idee gebleven, mijn vrouw vond die ook het beste.
Ook ik zou graag nadien de locatie van de foto's weten.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Martin & Marianne schreef:Ik weet het nog niet!! En Martin weet het ook nog niet. We mogen zeker maar 1 stem uitbrengen he? Hebben we nog een extra probleem dat we het nog eens moeten zien te worden ook. :?
Marianne
Zo, hier kijk ik van op. Als in ons gezin de stemmen staken, dan is het wel duidelijk wie de beslissende stem heeft. En om mijn reputatie niet te schaden, ga ik hier niet zeggen wiens stem dat is.

Martin
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

:lol: :lol: :mrgreen:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer