Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AA Meeting 2011 (ervaringen)

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Re: AA Meeting 2011 (ervaringen)

Bericht door Mrs.Bean »

hoeveel cappucino's kunnen er eigenlijk in?? we hadden hem mee moeten geven met Jacq en Peter om te testen 8)
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door kangie »

Hoi!
Leuk dat de meeting weer zo geslaagd was! Vorig jaar vond ik het ook erg leuk.
Op naar volgend jaar!
Groetjes Anjo
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ik vergat hem trouwens niet hoor, ik wilde testen hoe behulpzaam jullie waren

:lol: :lol: :lol:
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Jan en ik hebben ook weer bijzonder genoten van deze gezellige en zeer geslaagde 7e AllesAmerika-meeting.

Voor mij persoonlijk was het erg leuk eens een keer niet met de organisatie op de avond zelf bezig te hoeven zijn. Daardoor had ik ruim de gelegenheid een praatje te maken met (bijna) alle meettinggangers. Ik vond het erg leuk weer zoveel oude bekenden te ontmoeten en zeker zo leuk kennis te maken met een heleboel nieuwe gezichten waaronder een relatief groot aantal Belgen. Hopelijk zet deze tendens zich een volgende keer voort!

Jan en ik willen het OT hartelijk bedanken voor de geweldige organisatie en het welslagen van de AA-meeting. Helemaal top! Jullie hebben het geweldig gedaan en een hoop werk verzet. Fantastisch vond ik jullie inzet en het vele werk en de moeite die jullie gedaan hebben zoveel sponsoren te krijgen om mooie prijzen weg te kunnen geven voor de fotowedstrijd, de quiz en de loterijen. Jullie missie was geslaagd!

Na binnenkomst werd er door het OT eerst op originele foto's gemaakt. We kregen allemaal een Amerikaans hoedje op en onze nickname moesten we op een stuk karton schrijven. De Amerikaanse vlag ontbrak ook niet en deze ingrediënten zorgen voor (soms) hilarische foto's. Hierna kregen we ieder een badge met onze naam (voor de soms broodnodige herkenning), een nummertje voor de loterijen en een aantal consumptiemuntjes.

Bij binnenkomst in de zaal was er gelijk al het "wouw"effect. Dat zag er gezellig uit! De vernieuwde tafelopstelling gaf gelijk al veel sfeer en bleek in de loop van de avond ook zeer praktisch te werken. Er was nu voldoende ruimte om tussendoor te lopen en dat maakte het gemakkelijker met iedereen een praatje te maken. De zaal was verder leuk versierd met Amerikaanse vlaggetjes. De tafel met folders, magazines en fotoboeken ontbrak ook niet, evenals het projectiescherm waarop de hele avond door van alles te zien was.

Bij de ingang stond een grote pot met doppinda's waarvan het juiste aantal geraden moest worden. Hiermee kon 5% korting gewonnen worden voor een boeking bij Tioga Tours. Sommige meetinggangers vulden pas later op de avond het aantal pinda's in en dat zorgde voor "verrassende" getallen. Volgens mij zagen er een paar "dubbel" na een aantal biertjes, want ruim 900 pinda's was wel erg veel! Het juiste aantal bleek later 342 te zijn.

De BBQ van ARH was weer fantastisch verzorgd. Er was voldoende eten en het smaakte voortreffelijk. Ik heb alleen de hele avond (en vandaag ook nog) verschrikkelijke dorst gehad, maar of het daar aan lag weet ik niet.... :wink: Ook buiten in de Tipi (rokershol) was het weer uitermate gezellig. Grappig dat je elk jaar weer dezelfde mensen daar tegenkomt. Het schept een band, zeg maar..... :lol:

Het OT heeft ook deze AAmeeting weer voor een leuk programma gezorgd met tussen de bedrijven door steeds een loterijtrekking waar prachtige prijzen te verdienen vielen. Het was wel even schrikken toen mijn persoontje als eerste naar voren geroepen werd. Het is niet echt mijn "ding" zo voor het front te moeten. Ik werd verrast met een prachtig Amerikaans getinte Geocaching coin (silhouet van Monument Valley) met inscriptie, waarvan de tekst luidde:
"Marjan! Voor het mede organiseren van de AA meeting 2011 Bedankt!"

Ik wil het OT hierbij nogmaals heel erg bedanken voor deze geweldig leuke geste! Ik ben er erg blij mee en ik heb inmiddels besloten deze coin niet in een cache te plaatsen maar mooi zelf te bewaren in de bijgeleverde fluwelen box. (Martijn heeft een foto gemaakt van deze mooie coin en die wil ik wel graag .... :wink: )

Isis van harte gefeliciteerd met het winnen van de "bewerkte fotowedstrijd" en leuk dat een aantal van onze Nederamerikanen als jury gefungeerd hebben. De uitslag van de reguliere fotowedstrijd werd tot op het laatst spannend gehouden en de verrassing was op de gezichten te lezen van de winnaars. De 1e prijs was voor Thuul. Van harte proficiat met dit mooi gemaakt shot van White Sands. De plaats die het canvasdoek heeft gekregen boven die witte piano is perfect! Dus ik zou maar niet verbouwen..... :wink:

Het leuke idee van Carine om de quiz deze keer op de "Ren je Rot" manier te doen was ook geslaagd. Iedereen moest in de benen wat, zeker in het begin, voor een hilarische gezellige chaos zorgde. Maar al gauw begon de schifting en werd het uiteindelijk nog spannend wie de winnaar zou worden. Een paar schoonheidsfoutjes mocht de pret niet drukken, de quiz was prachtig in elkaar gezet.

Om elf uur was het officiële gedeelte van deze AA-meeting weer voorbij. Iedereen kreeg als verrassing nog een goodiebag mee naar huis waarin een mooie pen (stilo volgens de Belgen.... :wink: ), een paar magazines en een aantal mooie waardebonnen voor gratis foto-afdrukken.

Aangekomen in het hotel hebben we nog met een grote groep een paar afzakkertjes genomen en gezellig nagepraat over deze geslaagde AA-meeting en veel gelachen. Om 2 uur sloot de bar en toen was het tijd om naar bed te gaan. Vanmorgen met de hele club weer gezellig ontbeten en toen was het tijd afscheid te nemen van de meesten. Er bleven nog ruim 20 mensen over waarmee we vandaag een hele mooie cachedag hebben beleefd. Eén stel newbies in onze groep was dol enthousiast en ik denk dat we in elk geval twee zieltjes hebben gewonnen voor deze prachtige hobby/cachesport. .... :wink:

Nogmaals iedereen bedankt voor alles!

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

thuul schreef:hoeveel cappucino's kunnen er eigenlijk in?? we hadden hem mee moeten geven met Jacq en Peter om te testen 8)
Ik heb het even getest. Ik heb geen cappuchino maar er gaan drie kopjes senseo in.

Marjon
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

hekkie schreef: "Marjan! Voor het mede organiseren van de AA meeting 2011 Bedankt!"
Volgens mij moet het zijn: Bedankt voor het mede organiseren van de AA meeting 2011 Marjan! :lol: :lol:

Bedankt ook voor je mooie verslag van de avond.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wat een leuk verslag, Marjan! Alsof ik er zelf bij was :thumbup: .
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Ik heb je aanwezigheid gemist, Petra en met meerdere forummers gesproken over je leuke nieuwe tour! Ik kom zeker een keer bij je langs.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Georgie schreef:
hekkie schreef: "Marjan! Voor het mede organiseren van de AA meeting 2011 Bedankt!"
Volgens mij moet het zijn: Bedankt voor het mede organiseren van de AA meeting 2011 Marjan! :lol: :lol:

Hahaha, ja het loopt in een rondje he en dan krijg je dat. "Bedankt" staat overigens in het midden.... :wink:
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

hekkie schreef:

Hahaha, ja het loopt in een rondje he en dan krijg je dat. "Bedankt" staat overigens in het midden.... :wink:
Haha ja, bedankt zal wel het begin- of eindpunt zijn :) Affijn, de boodschap is duidelijk :)
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Petra, je tour is promoot bij me. Ik heb gehoord dat het de beste manier is om je stad te leren te kennen? ;)

Sophie, Chris: deal! :thumbup: Lijkt me leuk!

Gisteren ben ik een paar keer van plaats veranderd, uiteindelijk nog te weinig. Maar dat zegt men natuurlijk altijd achteraf. Had graag wat meer gesproken met nog wat ''bekende gezichten'' van het forum die ik maar heel kort heb kunnen spreken of alleen maar gezien heb.

Leuk ook om Sophie en Ilana eens in 't echt gezien te hebben, net zoals Susan en Jack. Ook kennis gemaakt met Iris en Wendypendy (schrijf ik dat zo goed?), Bara, Jolanda en Kai-Arne en ook nog even met Marianne gesproken, was erg leuk om de forummers in het echt te hebben ontmoet! Ben benieuwd hoe RR2USA het gaat hebben in New York.

Volgend jaar weer!

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

krijgen we ook de andere antwoorden van de quiz te weten. ik zie niet alles omcirkeld en ik heb niet alles onthouden van gisteravond, zat met m'n hoofd in de wolken :roll:
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Bedankt voor de gezellige avond, OT!! Jullie hebben het fantastisch geregeld allemaal!
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Proficiat Isis en Thuul met jullie eerste prijzen! Die foto van White Sands staat supermooi zo boven de piano. En leuk om te lezen dat iedereen zo enthousiast is over de meeting van gisteren!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

dank voor alle felicitaties, nu met een spotlichtje er op staat het ook erg mooi, al is het nu wel weer meer duinzand, maar van die mooie yucca's hebben we hier niet natuurlijk . 8)

En Isis d'r foto mag er inderdaad ook zijn, maar dat wist ik al :mrgreen:
Ik wist niet dat Death Valley qua opp het grootste NP was! Daarom duurde het eromheen rijden zo lang natuurlijk .

:shock: :shock: dit staat er op een nps.gov site :
Incredible. You must see Wrangell-St. Elias National Park and Preserve to believe it. Number and scale loom large here, magnified by splendid isolation. The largest U.S. national park, it equals six Yellowstones, with peaks upon peaks and glaciers after glaciers

of zit ik nog steeds met m'n hoofd in de wolken? :roll:
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Zo te zien en lezen was het een zeer geslaagde meeting! :thumbup:
Thuul gefeliciteerd, terecht, mooie foto! Hangt daar ook prachtig boven die mooie witte piano.

Welke tour bedoelen jullie met Petra/VS .. ik heb weer iets gemist :roll: :wink:
Sandy
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Petra geeft sinds kort rondleidingen door Washington DC

http://www.allesamerika.com/washington- ... -toer.html
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Ah wat leuk dat Petra dit doet ... ik lees dus nooit de homepage van AA :oops:
Sandy
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

thuul schreef:
Ik wist niet dat Death Valley qua opp het grootste NP was! Daarom duurde het eromheen rijden zo lang natuurlijk .

:shock: :shock: dit staat er op een nps.gov site :
Incredible. You must see to believe it. Number and scale loom large here, magnified by splendid isolation. The largest U.S. national park, it equals six Yellowstones, with peaks upon peaks and glaciers after glaciers

of zit ik nog steeds met m'n hoofd in de wolken? :roll:
Klopt Thuul, Wrangell-St. Elias National Park and Preserve is inderdaad het grootste NP van de hele USA, DV is het grootste park van de 48 aaneen gesloten staten, Wrangell-St. Elias National Park and Preserve ligt in Alaska.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

nou ja had de rest toch niet goed, die wolken weet je wel :toothy4:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer