Wauw, wat een mooie foto's!! Ik denk dat het heel erg moeilijk gaat worden om een keuze te maken dit jaar.
Er zitten echt veel juweeltjes van foto's tussen.
Daar zitten inderdaad heel wat pareltjes tussen. Toch heb ik, na één keer kijken, al twee favorieten. Daaruit ga ik wellicht ééntje uitkiezen de komende dagen.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Veel mooie foto's deze keer, jullie maken het stemmen er niet makkelijk op Uiteindelijk bleken er drie stuks voor mij toch wel uit te springen, maar ja..... ik mag helaas niet drie keer stemmen. Ik ben benieuwd welke foto's bovenaan zullen gaan eindigen.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's. http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Martijn en ik hebben beide twee favorieten... "das mooi", dachten wij, "kies jij die ene, ik die andere". Blijken we beide totaal verschillende favorieten te hebben
Wordt het dus nog kiezen...
Wow, wat een fantastische foto's weer !! Dat wordt echt moeilijk om een keuze te maken .... ! Ik weet in ieder geval zeker dat ik weer, net als vorig jaar, ergens onderaan terecht kom
Wat een fantastische foto's! Ook ik heb al een top 3 maar moet er nog even goed over nadenken. En inderdaad heel grappig dat er twee foto's bijzitten die bijna precies hetzelfde zijn!
Er zitten zeker ontzettend mooie foto's bij, nogmaals aan allen mijn complimenten
Ik zag één foto, die in mijn verzameling (shortlist) voor kwam, maar die ik uiteindelijk niet heb ingezonden; als die zou winnen, heb ik de verkeerde keuze gemaakt
Voor mij geldt -en dat geldt misschien wel voor iedereen - dat het uitzoeken en meedoen belangrijker is dan winnen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.