Hier is een overzicht van het behaalde aantal stemmen per foto en het commentaar dat de stemmers hebben gegeven. De fotonummers corresponderen met de wedstrijdnummers.
fotonr, Wie, Waar, aantal stemmen
1, Markro, Valley of Fire State Park, Nevada, 1
2, ironmanthc, White Sands National Monument, New Mexico, 12 (2e plaats)
- mooie contrasten en kleuren
- De kleuren van deze foto zijn echt prachtig!
- Mooie rustieke foto.
- Eerst en vooral is het een prachtig zicht, maar ik vind deze foto vooral mooi door de belichting op het zand en het contrast met de donkere wolken erboven. De kleuren zijn ook prachtig en deze foto trok mij het meeste aan om naar te kijken. Prachtig werk in mijn ogen!
- Ik heb gewoon gekeken welke foto ik zelf op canvas aan de muur zou willen hebben en dat was duidelijk foto 2.
- Prachtige rustgevende foto!
- Vanwege de prachtige kleuren.
3, Valerie, Monument Valley, Arizona / Utah, 10 (3e plaats)
- Deze foto heeft hele mooie kleuren en ik vind het ook een hele mooie foto om aan de muur te hangen!
- Wat een geweldige sfeer ademt de foto uit! Deze foto vertegenwoordigt voor mij het 'Amerika-gevoel'.
- Gewoon adembenemend......
- Erg mooie zonsondergang met prachtige silhouet van de rotsen.
4, Bert&Hanny, Yellowstone, Wyoming, 3
5, Susie One, New York City, New York, 1
- NYC by night. Mooie foto.
6, Michelly, Bryce Canyon, Utah, 4
- dit is America
- Prachtige overzichtsfoto van Bryce met een schitterende lichtval
- De Turkey Vulture (denk ik?) die boven het landschap vliegt maakt de foto helemaal perfect!
- Een heel herkenbaar Amerikaans beeld, met een bijzondere sfeer.
7, MattRob, Pearl Harbor, Hawaii, 0
8, Mrs.Bean, Cody, Wyoming, 1
- rust en schoonheid en toch typisch USA
9, Krabbegat, Bryce National Park, Utah, 2
- Sprekende kleuren van zowel de rotsen, de achtergrond als de wolken
10, Shadow$, The Wave, Arizona, 0
11, Vana, Yellowstone NP, Wyoming, 4
- Twijfelde tussen foto 2 en deze. Allebei prachtig, maar koos uiteindelijk deze omdat er geen mensen op staan. Hij trok meteen mijn aandacht. Van veel foto's kan ik wel raden waar ze genomen zijn. Maar deze?
- De foto is heel helder, nog mooier dan in het echt! Het is net alsof je zelf in Yellowstone bent!
- Deze foto is gewoonweg prachtig, deze sprong er voor mij echt uit!
12, Georgie, American River, California, 3
- Grote twijfel tussen deze en foto 23. Het feit dat foto 12 een soort van verhaal verteld heeft voor mij de doorslag gegeven. Ik heb vooral gekeken naar hoe de foto is gemaakt en niet zozeer naar het mooie natuurfenomeen/gebouw.
- Er zitten een aantal prachtige foto's tussen, maar weinigen met de combinatie goede techniek en typisch Amerikaans. Degene die dat wel hebben zijn vaak mooi omdat het onderwerp mooi is, minder omdat de fotograaf dat zou prachtig 'verwoord' heeft. Foto 12 is de foto die dat voor mij het beste combineert.
13, tcoppers, Antelope Canyon, Arizona, 0
14, Ko-Mar, Monument Valley, Arizona / Utah, 1
- Deze foto spreekt me aan qua landschap en kleur. Mooie belichting. Hiervoor ga ik naar de States!
15, paula58, Yellowstone, Wyoming, 3
- Omdat ik bij deze foto een herkenbaar gevoel heb
16, gleuknie, Lake Mead, Nevada / Arizona, 2
- De lucht is prachtig, en brengt de hele foto meer tot leven!
17, lyan, White Pockets, Arizona, 0
18, katrienenluc, Mono Lake, California, 0
19, Jasmino, Seattle, Washington, 15 (eerste plaats)
- Ik vind de kleuren prachtig en het is niet zo' n geijkte natuurfoto. Ik zou hem in ieder geval wel,aan de muur willen hebben
- Zo scherp! Mooie compositie en uitsnede.
- Mooie foto, waar met name de toren er zo mooi uit naar voren komt!
- Een prachtige nachtopname van de herkenbare skyline van de Amerikaanse stad Seattle. Scherpe foto en mooie compositie met het accent op de witte contouren van de Space Needle op de voorgrond. Deze foto zou ik wel op canvas aan mijn muur willen hebben.
- Prachtige foto bij donker van de skyline van Seattle. Vooral de verlichte Space Needle komt mooi uit op deze foto.
- Photo brings back memories. Seatle, heerlijke stad! De foto is zeer mooi qua belichting en compositie.
- Ik heb gekeken met het idee: wat zou ik zelf groot aan de muur willen hebben.
- Er is meer in Amerika dan natuur.Verder moet het niet alleen een mooie foto zijn, maar ook een die je vergroot aan je muur mooi blijft vinden.
- Moeilijke keuze dit jaar !! Ik had eerst 2, later 3 favorieten. Foto 2, 19 en 23. Uiteindelijk voor foto 23 gekozen. Fantastisch mooie skyline foto van Seattle met een perfecte belichting en compositie. Fototechnisch sterke beeld en interessant genoeg om wat langer de foto 'in te kijken'.
- Zo mooi! Alsof je daar lijfelijk staat te genieten van het uitzicht op Seattle.
- Alweer moeilijk om een keus te maken. Bij deze foto klopte echter alles. De kleur, compositie, scherpte, motief.
20, deeyore, Mesa Arch, Canyonlands NP, Utah, 3
- Mooi uitzicht
- Ik heb exact dezelfde foto die ik dus ook wilde insturen voor de fotowedstrijd maar is toch op de tweede plaats beland vandaar dat ik uiteraard hierop stem.
21, monkeytje84, Capitol Reef, Utah, 1
22, DVDGuy, Monument Valley, Arizona / Utah, 6
- Sfeer op de foto is heel byzonder!
- Bekend uitzicht op een andere manier gevat in een foto. Mooie compositie, die kabels geven het een echt Amerika-gevoel.
- een prachtige, idyllische foto!
- Prachtige foto. ken klassieke foto vanop de weg maar nooit op deze manier of vanuit dit standpunt gezien.
- Mooie gelaagdheid in de foto. Je wordt er echt ingezogen. De kleuren zijn ook eens wat anders dan stralend blauw.
- Stemmige foto; beetje mysterieus
23, Manja, Huntsville, Utah, 12 (2e plaats)
- de kleurenpracht, het perspectief, de eenzame auto. Ik zou zo willen vertrekken!
- Die herfstkleuren in combinatie met de ellenlange wegen tussen de bergen....prachtig!!
- Hoge "wow"-factor.
- Wij hebben in de herfst van 2010 ook een foilage trip in het oosten gedaan, maar hebben jammer genoeg geen zo'n prachtige foto kunnen nemen. Het weidse uitzicht, de mooie kleuren en het donkere asfalt met wagen maken het plaatje af.
- Een prachtige, kleurrijke foto.
- Van deze foto krijg je heimwee naar Amerika. Het altijd weer fantastisch om door een dergelijk landschap rond te rijden. Prachtige kleuren!
- Deze foto geeft een heel mooie sfeer van de herfstkleuren. De verblauwing in de verte geeft de atmosferische verstoring aan door vocht dat hoort bij de herfst. Ik zou daar willen staan en ik denk dat deze plaat heel land interessant is om naar te kijken. Door de details en de weg die je blik leidt. Ik vind het ook mooi doordat de horizon een hoge plek heeft gekregen... je kijkt echt naar beneden.
- Prachtige kleuren.
- Hij sprong er voor mij onmiddellijk uit! Mooi gedaan

24, dude, Powwow, Cody, Utah, 7 (4e plaats)
- Dit is natuurlijk de originele Amerikaan. Bovendien zijn de kleuren prachtig en de achtergrond mooi rustig.
- Alles klopt aan deze foto. Technisch is 't goed (scherp op de voorgrond, wazig op de achtergrond, mooie hoek), en ook het onderwerp spreekt heel erg aan. Je ziet meteen de powwow weer voor je! Trouwens ook mijn complimenten aan de makers van foto 22 en foto 23.
- Hij sprong er voor mij meteen uit! Die landschappen zijn natuurlijk ook prachtig, maar dit is een unieke foto!
- Heel erg leuk om eens een foto van een mens in de wedstrijd aan te treffen. En wat een karakter!
- Wow, deze is gaaf! Voor mij veruit de meest interessante en mooiste foto!
25, Laguna62, Fort Hunter Liggett, California, 1
26, Petra/VS, Washington DC, 7 (4e plaats)
- Ik vind dit zo'n prachtig gezicht, die cherry blossoms in Washington DC. Ik hoop zelf nog altijd dit zelf te mogen fotograferen. Vorig jaar heeft een dergelijke foto me geinspireerd er een schilderij van te maken.
- Een heel originele foto met de bloesem op de voorgrond! Het wit van het memorial steekt mooi af tegen de azuurblauwe lucht!
Helaas konden wij zo geen mooie foto maken, want toen was het aan het stortregenen!
- Mooie foto, die mij aanspreekt.
- Gewoon een prachtige foto. Mooie kleuren, mooie verdeling veraf/dichtbij.
- Prachtig, dat kersenbloesem... Mooie compositie en diepte.. En volgens mij breng je enorm heerlijke sfeer in huis met zo'n foto. Dus van mij mag hij gedrukt worden op canvas

27, CSX, San Francisco, California, 2
- Dit is een orginele foto om te zien. Het is druk met de auto's op de Lombart Street. De bloemen in de straat staan er mooi bij en de cabrio op de voorgrond maakt de foto helemaal compleet.
28, Tipsy_1, Anza Borrego, California, 0
29, Stan.gobien, Yellowstone, Wyoming, 3
- Mooie compositie en kleurencombinatie. Die wolkjes in de lucht maken het echt af!