Ik wil ook het OT bedanken voor weer een geweldige meeting.
Erg leuk om iedereen weer te zien en ook om weer kennis te hebben gemaakt met velen.
Dit keer ben ik wat meer rondgelopen, omdat ik vorig jaar merkte dat ik te lang op 1 plek was blijven zitten, waardoor ik teveel niet had gesproken en de tijd vliegt echt om. Erg super om Petra ook eens te ontmoeten. Ik vond het ook leuk om te zien dat Petra en Marjan naast elkaar zaten, de 2 actiefste forumleden ooit met samen ruim 30.000 berichten.
Ik ben ook erg blij met mijn overwinning van "The Voice Of AllesAmerika". Niet dat ik in de buurt kom van de deelnemers van "The Voice Of Holland", maar omdat ik de enige deelnemer was, was ik automatisch de winnaar.
Jammer dat er geen platencontract tegenover stond.
Leuk was dat Margarethe na een paar wijntjes heeft toegezegd volgend jaar te gaan zingen. Hier houden we haar uiteraard aan en Ronell heeft als bewijs haar toezegging opgenomen op camera.
Al met al was het weer een prachtige avond die weer goed werd afgesloten in de Bommelbar in het hotel.
Na het ontbijt zijn we nog gaan toeren richting Maaskantje. Bam jonguh! Grappig dat al die naamborden weg zijn daar haha. De snackbar hebben we helaas niet gevonden. Daarna hebben we op de Veluwe nog een afslag genomen in de buurt van Oosterbeek en ineens kwamen we op een punt waar we een prachtig uitzicht hadden over de Rijn en een brug waarvan ik de naam helaas niet weet. Er zat daar ook een gelegenheid waar we nog warme chocolademelk met slagroom hebben gedronken. Ik vond het een waardige afsluiter van een prachtig weekend. Iedereen bedankt en tot volgend jaar!