Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nu: nieuwe kans op prijzen via AA!

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Nu: nieuwe kans op prijzen via AA!

Bericht door Dennis »

Binnenkort zal ik weer een nieuwe actie starten waarmee je leuke prijzen kunt winnen. De details van de actie kan ik nog niet geven, maar een paar hints heb ik wel voor je. :)

1) Deze actie heeft liefst twee sponsors: CanvasCompany en Herinneringen op Linnen.

2) Ga alvast op zoek naar je allermooiste zelfgemaakte Amerikafoto. :mrgreen:

Hou de AA-homepage en vooral de AA-Facebookpagina in de gaten voor meer informatie!
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Dennis
Contacteer:

Re: Binnenkort: nieuwe kans op prijzen via AA!

Bericht door Dennis »

Ik heb zojuist (ongeveer een uur geleden) op de AA-Facebookpagina deze eerder besproken wedstrijd gelanceerd!

Je maakt kans op een gratis uitvergroting op canvas van je favoriete Amerika-vakantiefoto als je meedoet, met dank aan onze gulle sponsors Herinneringen op Linnen én CanvasCompany.

Na één uur zijn er al 10 (!) inzendingen, die je nu dus al kunt bekijken. Je hebt echter nog ruim de tijd om je foto in te sturen: de inzendtermijn loopt tot en met 5 april. Van 6 t/m 15 april vindt de stemronde plaats, waarbij je kan stemmen op je favoriete inzending.

Ter verduidelijking: dit is een Facebookactie en meedoen kan dus helaas alleen als je daar een account hebt. Net zoals ik hier weleens een forumwedstrijd heb gedaan uitsluitend voor de leden, doe ik dit nu speciaal voor de Facebookfans. Voor de meesten zal dit waarschijnlijk geen probleem zijn, maar ik wilde dit toch even van tevoren duidelijk maken. Uiteraard kun je ook zonder account wel alle inzendingen bekijken - en ze zijn echt heel mooi! :)

Klik hier om naar de AA-Facebookpagina te gaan. Klik op "Fotowedstrijd!" voor de inzendingen en om je eigen foto in te sturen. Veel plezier & succes!
Dennis

Alex19

Re: Nu: nieuwe kans op prijzen via AA!

Bericht door Alex19 »

Mijn foto staat er nu ook op!
Dennis
Contacteer:

Re: Nu: nieuwe kans op prijzen via AA!

Bericht door Dennis »

Vandaag is de laatste deelnamedag, morgen begint de stemronde. Als je nog niet hebt meegedaan, doe dat dus nog snel!
Dennis

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer