Als je iemand als 'vijand' instelt, dan krijg je die persoon zijn/haar berichten niet meer te lezen, dacht ik? Maar als anderen citeren uit dat bericht, dan lees je het weer wel in dat reagerende bericht.
(detailke: moderators kan je niet instellen als 'vijand'. )
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Voordat straks iedereen hier verkeerde conclusies gaat trekken als Mrs. Bean haar partner niet Mr. Bean heet ( ) vul ik het lekker niets in ( hij is er wel hoor, al heeft ie ook maar 2 berichten
Sandy schreef:
Maar zijn er zoveel stelletjes dan? Buiten Albertkretiek & Nieuwenoord, Jhek & Hekkie, Jerbia & Jer van Bia, Paula59 & Jos, Vana & nickname-van-Ger-weet-ik-niet.. zijn er toch niet veel stelletjes? Hoewel ik dit toch wel al wat vind, zo uit het blote hoofd ..
Leuk idee, bijna goed Sandra, het is Paula58 en Jos59
Mrs.Bean schreef:( hij is er wel hoor, al heeft ie ook maar 2 berichten
Dat beperkt het aantal kandidaten tot 1462; eigenlijk 1461, omdat we ervan uit mogen gaan dat Hanz niet tegelijkertijd de partner van Henriëtte en Mrs Bean zal zijn.
Henriëtte schreef: en Hanz (met zelfs wel 2 berichten op deze naam!)
Terwijl ik dit uitvogelde kwam ik erachter dat er maar liefst 2486 forumleden zijn met 0 berichten en 2194 met één bericht.
Ha ha Roland, na het lezen van dit topic snap ik waarom die toevoeging bij je naam staat...
Ik vroeg me dat al af toen ik het laatst eens zag staan en had zelfs een beetje te doen met je. Het stond er ietwat tragisch met die puntjes erachter...
Misschien moet ik me volgend jaar toch eens opgeven voor die AA meeting!
Verdorie, op die manier mist het extra veld ook weer zijn doel, als mensen nu gewoon in gaan vullen met wie ze samen zijn, ook al is dat geen forumlid.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Essepes schreef:Ha ha Roland, na het lezen van dit topic snap ik waarom die toevoeging bij je naam staat...
Ik vroeg me dat al af toen ik het laatst eens zag staan en had zelfs een beetje te doen met je. Het stond er ietwat tragisch met die puntjes erachter...
Het was als een grapje bedoeld. Het is dat ik deze smiley er niet bij kon zetten. En ... staat erbij voor het geval er werkelijk iemand 'niemand' heet op het forum.
Ik snap het helemaal
Je hebt ook zo'n reclame van een energiemaatschappij en daar heet een man (met baardje) dus "Niemand" - dat had ook nog gekund
Van mij mag je het gerust laten staan!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.