Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Einde ondersteuning forumstijl "subsilver2"

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Einde ondersteuning forumstijl "subsilver2"

Bericht door butterfly »

Hier nog 1 van die 155. Ik heb destijds wel een poosje geprobeerd prosilver te gebruiken, maar ik vond subsilver toch veel overzichtelijker, en rustiger, dus weer terug gegaan naar subsilver. Ik vind het dus ook heel jammer dat dit gaat stoppen :( , maar ja op den duur zal het wel moeten wennen.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ja, ik ben nog actief op verschillende andere fora, en die hebben nu allemaal een vergelijkbare indeling. Als deze nu gaat veranderen, moet ik dus steeds omschakelen, en daar heb ik weinig zin in. Nu ben ik toch steeds minder actief, dus dan is de motivatie toch al veel lager.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
gahoogenboog
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door gahoogenboog »

Oh ik was er ook eentje! Alle verandering is even wennen maar dat komt vast goed.
En ik blijf graag lezen hier!

Gr.. Greet
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Voor mensen die niet kunnen wennen aan Prosilver, probeer zeker eens Prosilver Second Edition uit. :thumbup:

Even ter info: Subsilver2 is op weinig fora nog terug te vinden. En fora die nog phpBB v1 met Subsilver gebruiken zijn nog weinig te vinden en zo lek als een zeef, aangezien phpBB v1 al jaren niet meer ondersteund wordt. phpBB v3 komt binnenkort uit en daar is subsilver2 ook niet meer te verkrijgen.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Ik kom op twee fora's, waren er drie maar die derde is ter ziele, en ik gebruikte bij alle drie subsilver. Bij die andere nu dus nog steeds.
Prosilver SE is absoluut niet handig op een tablet vanwege de linken aan de rechterkant. Ik heb een leesbril op maar bij SE wordt het allemaal wel heel erg klein en kriegelig op een tablet.
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

De kadertjes op de rechterkant zijn aangepast, je ziet ze nu enkel nog op de index. Probeer het nog eens uit zou ik zeggen.
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Ik heb net ook maar eens gekeken want ik kon me niet eens meer herrineren hoe subsilver eruit zag haha. Bah vreselijk!

En gelijk heb je hoor, is onwijs veel werk om dat nog allemaal te ondersteunen. Gewoon even aan wennen, na een maandje weet je niet beter. En mensen klagen altijd als dingen veranderen, gewoon negeren want als je daar in de IT rekening mee moet houden zaten we allemaal nog op een typemachine te werken en hadden wij geen baan :roll:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Niks mis met typemachines. Dingen werken altijd, hebben geen last van virussen, hebben geen systeemupdate nodig en het maakt zo'n gezellig geluid.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Haha... ja, ik vind ze ook heel leuk... in het musem :D

Ik moet er toch niet meer aan denken zeg.... ik heb nog werkstukken op zo'n ding gemaakt. Moest je met zo'n Type Ex blaadje ertussen weer terug omdat je een letter verkeerd getypt had en dan constant dat papier weer goed zetten zodat je weer op de juiste plek begon te typen in plaats van een regel te hoog of te laag.... nou nee... ik pas even :D
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Wellicht een optie om naast ProSilver (SE) ook een Prosilver (SE) te installeren waarbij de avatars links staan?
Dat is toch wel 1 van de grootste verschillen met subsilver2.

https://www.phpbb.com/kb/article/prosil ... es-on-left
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Heb ik nog gedaan ooit, maar dat ik nu liever niet, gezien het werkt dat dit vraagt en de mogelijkheid op issues met andere aanpassingen.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Blijven Prosilver en ProsilverSE beide beschikbaar? Want de SE versie vind ik zwaar irritant. Aan de normale versie kan ik nog wel wennen.
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Voor zover ik het zie blijven beide beschikbaar, en blijft de normale prosilver de standaard. Maar dat is Dennis zijn beslissing.
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Hier nog 1 van de 155 verstokte SubSilver gebruikers, jammer dat het verdwijnt.....
Wat is het verschil eigenlijk tussen ProSilver en ProSilver SE ?
16x USA / 30 staten
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

eeeh,... ik ben al helemaal niet thuis in die eeeh,...Silverdingen... ik zie het wel :-).
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Liz schreef:Wat is het verschil eigenlijk tussen ProSilver en ProSilver SE ?
Prosilver_se is (quote van Stan) 'een variant van Prosilver met grijstinten, een vaste kaderomranding en diepere integratie met andere onderdelen van AllesAmerika.com'.

Prosilver is - heel logisch - blauw :)
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Je kunt ze allebei eens testen. Ik weet nog niet zeker welke versie op den duur de standaard gaat worden, aangezien de SE-versie nog in ontwikkeling is en nog veranderingen kan ondergaan. Het is echter altijd mijn bedoeling geweest om makkelijker tussen het forum en andere delen van de site te kunnen linken, zodat je eenvoudig toegang hebt tot beide.

Ikzelf heb mijn account omgezet naar SE, de rechterbalk die er dan bijkomt zie je momenteel uitsluitend op de homepage van het forum (dus niet in de subfora of de pagina's waar de berichten staan). Ik vind het echt supermakkelijk en overzichtelijk werken, maar hier mag iedereen zijn of haar eigen mening over vormen.

Ik ben voorlopig niet van plan om een derde forumstijl te hanteren en mijn ervaring is dat het erg snel went dat het blok met de gegevens van het lid rechts staat.

Nogmaals ter herinnering: SubSilver2 wordt waarschijnlijk binnen een paar dagen uitgezet.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Nou, ik heb het nu een tijdje aangekeken, maar ik vind deze nieuwe stijl -voor mij nieuw althans- nog steeds niet fijn. Ik vind het onoverzichtelijk en heel erg druk. Het is voor mij nog steeds niet meteen duidelijk waar ik moet beginnen met lezen/kijken. Wat ik bovendien echt uitermate vervelend vind, is dat je in topics niet automatisch het eerste bericht dat je nog niet gelezen hebt bovenaan vind. Deze stijl vult altijd je scherm en dus moet je zoeken waar het eerste bericht is dat je nog niet hebt gelezen.....

Ik vind het echt onprettig, en ik merk dat ik nóg minder hier kom dan vroeger, en ik was al steeds minder actief...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Je komt op het eerste door jou ongelezen bericht door te klikken voor het kleine gele velletje dat vóór de naam van het topic staat in het overzicht. Werkt bij mij altijd, ook op mn telefoon. Ik heb altijd ProSilver gehad en weleens overgeschakeld naar het oude format. Gelijk weer teruggezet, vond het een ouderwetse, rommelige boel. T'is maar net wat je gewend bent.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Jasmino schreef:Nou, ik heb het nu een tijdje aangekeken, maar ik vind deze nieuwe stijl -voor mij nieuw althans- nog steeds niet fijn.
Dat gele velletje (ofja, bij mij is hij oranje?) gebruikte ik bij de oude stijl ook al :)

Waar ik nog steeds niet aan kan wennen, is dat ik veel onduidelijker kan zien in welke topics ik gereageerd heb. Bij de oude stijl was het een zwart puntje (meen ik), maar nu staat er een sterretje in het rood, in het rode ronde vlak. Valt iets minder makkelijk op. Heb mezelf nu aangeleerd - althans, dat probeer ik mezelf - om nu eerst maar op 'bekijk je eigen berichten' te klikken en daarna pas op 'toon nieuwe berichten'. Anders kijk ik er geheid overheen.

Verder vond ik de oude stijl wat rustiger. Saai, maar rustiger... wat zakelijker. Maar goed, ik kom nog steeds regelmatig op het forum hoor. Zal er vast wel een keer aan wennen...
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer