Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Einde ondersteuning forumstijl "subsilver2"

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Einde ondersteuning forumstijl "subsilver2"

Bericht door Jasmino »

Ik klik altijd op dat oranje velletje, maar dan springt hij dus niet naar het eerste nieuwe bericht............ hij vult bij mij altijd de gehele pagina op het scherm, en de eerste berichten die ik zie, zijn dus niet de nieuwste berichten. En dat vind ik dus heel vervelend. In de oude stijl werkte dat bij mij dus wel goed.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Het is nog steeds niet prettig maar ik begin er al aardig aan te wennen, het is nu eenmaal niet anders!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Jasmino schreef:Ik klik altijd op dat oranje velletje, maar dan springt hij dus niet naar het eerste nieuwe bericht............ hij vult bij mij altijd de gehele pagina op het scherm, en de eerste berichten die ik zie, zijn dus niet de nieuwste berichten. .
welke browser gebruik je ?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik gebruik nog altijd Firefox Martijn, dat gebruikte ik ook bij de vorige stijl. Op een iMac trouwens.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik gebruik al jaren ProSilver en kom dagelijks op twee andere fora met een totaal andere layout. Mijn brein schijnt daar geen moeite mee te hebben, ik schakel automatisch om. Geen probleem.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Jasmino schreef:Ik gebruik nog altijd Firefox Martijn, dat gebruikte ik ook bij de vorige stijl. Op een iMac trouwens.
Gek hoor, want ik gebruik ook firefox op een mac en bij mij werkt het prima. Ook op m'n telefoon (waar weer safari op zit).
Ik maak trouwens altijd gebruik van de optie's 'view your posts' (als eerste als ik op het forum kom) en 'view active posts'. Dan hoef ik dus ook niet te zoeken naar de topics waar ik zelf in gereageerd heb. Iedereen heeft zo z'n eigen maniertjes bij het gebruik van fora en internet in het algemeen :wink:
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Jasmino schreef:Ikke........ Een goede reden om het forum helemaal vaarwel te zeggen denk ik. Ik heb absoluut geen zin om over te schakelen....
dat blijft altijd je eigen keuze ... maar het doet je onderschrift geen eer aan :lol:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Ik krijg nachtmerries van die Arend. Ik blijf ook maar weg...
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Ter info:
Het icoontje aangeduid in geel op onderstaande screenshot, brengt je naar het eerste ongelezen bericht van het onderwerp.
Wanneer het een onderwerp met foto's is, kan de pagina misschien nog wat verspringen tijdens volledig inladen.
Ongelezen.png
Dit icoontje heeft voor zover ik weet en kan vast stellen altijd al in iedere browser gewerkt voor prosilver en prosilver_se.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

RiverCola schreef:Ik maak trouwens altijd gebruik van de optie's 'view your posts' (als eerste als ik op het forum kom) en 'view active posts'. Dan hoef ik dus ook niet te zoeken naar de topics waar ik zelf in gereageerd heb.
Dat is wat ik mezelf nu ook steeds probeer aan te leren :) (maar het is dus in feite wel een handeling meer)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ik vind dat wel fijn zo, want ik wil altijd als eerste weten of er nog iets gebeurd is in de topics waarin ik zelf actief ben. Die lees ik dus eerst. Lekker overzichtelijk ook. Als ik dat heb gedaan klik ik op active posts om te zien wat er zoal bijgekomen is en wat ik leuk vind om te lezen.

Maar iedereen doet het weer anders. Ik kan me nog herinneren dat Ziva een keer schreef dat ze altijd verschillende schermen met verschillende topics van het forum in 1 keer opent in haar browser. Zo was het een keer gebeurd dat ze een reactie had geplaatst in het verkeerde topic. Ik was er heel verbaasd over, maar ik denk dat meer mensen het zo doen want ook Oortjes en een andere forummer is het weleens overkomen dat ze een reactie plaatsten in een verkeerd topic. Snapte toen echt niet hoe je dat doet :lol:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik doe dat wel :D
aaf1.jpg
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

lekker druk. Ik doe gewoon altijd 'Toon nieuwe berichten'. En dan met de toetsenbord Home knop naar boven springen (dat knopje staat helaas bij Prosilver net aan de verkeerde kant).
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dan begrijp ik er nog minder van, want ik werk op exact dezelfde manier als RiverCola...... maar hij weigert bij mij gewoon de pagina te beginnen bij het eerste ongelezen bericht, dat moet ik altijd zoeken........ en dat vind ik dus echt vervelend. En ja, ik klik op dat icoontje........... hij opent altijd op de goede pagina van een topic, maar niet op de goede hoogte.
Winston Churchill

nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Bij mij werkt het wel zo, ook op een Mac, werk wel met Safari.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Probeer eens een andere browser, bijv. Safari of Chrome. Uitsluiten van mogelijke oorzaken.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

En op een andere PC, of je telefoon ofzo? Blijkbaar is er bij jou iets anders dan bij alle anderen, dus om dat op te lossen moet je eerst achterhalen waar de oorzaak ligt. Ligt het aan je laptop, je browser, je account?
Terug in Texas!
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

RiverCola, dat was gewoon een kwestie van teveel gedachtes open hebben tegelijk in mijn ene hoofd. En dat is een hoofd met vele beperkingen. Dus ja ik geloof onmiddelijk dat ik in het ene ond. op een ander ond. heb gereageerd. Verbaasd me eigenlijk dat me dat niet veel vaker overkomen is.
Wel heb ik vaak andere schermen open naast het forum om te checken of ik wat ik schrijf klopt - als het om feiten gaat.
Wat me wellicht opgebroken is, is dat ik soms een paar regels schrijf en de rest dan als edit toevoeg. Dan kun je de andere berichten niet meer teruglezen.

Wat me ook gebeurd: namen van forummers domweg verwarren. En dat zijn dan niet eens namen die op elkaar lijken.
Ik ben mijn hele leven al een kluns met namen.
Laatst gewijzigd door USInsider op 11 apr 2014, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Dat in het verkeerde topic reageren is mij ook wel overkomen. Inderdaad als ik meerdere schermen open had en veel gaande. Ik zag het dan wel (meestal, want ben ook weleens de mist ingegaan) op tijd. Ik heb al gauw dat ik me aanpas aan wat nu eenmaal nieuw en de norm is en heb dan ook nooit problemen met prosilver gehad. Dat veranderen en aanpassen heb je toch met alles online? Facebook bijvoorbeeld verandert steeds en andere sites ook.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Het geel-oranje vierkantje werkt ook bij mij prima, in alle versies. Ik heb geen idee waarom dat dus ineens bij één persoon niet meer zou werken??
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer