Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Advertenties voordat je inlogt
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Re: Advertenties voordat je inlogt
Ik weet niet of ik hier iets aan kan doen, maar ik zal het onderzoeken.
Hallo Dennis,
De reclame verschijnt omdat je (of de webbouwer) googlesyndication/adsbygoogle in het template van de site hebt geplaatst.
HIerdoor geef je google de mogelijkheid reclame te plaatsen die relatie heeft met de sites die de bezoeker het laatst heeft bezocht.
Weghalen van deze code lost alles op.
Ik klaagde nl. ook tegen mijn man over het feit dat alles wat ik gisteren op het internet bezocht nu op de Amerikasite stond als reclame.
Op deze manier is dat op te lossen.
De reclame verschijnt omdat je (of de webbouwer) googlesyndication/adsbygoogle in het template van de site hebt geplaatst.
HIerdoor geef je google de mogelijkheid reclame te plaatsen die relatie heeft met de sites die de bezoeker het laatst heeft bezocht.
Weghalen van deze code lost alles op.
Ik klaagde nl. ook tegen mijn man over het feit dat alles wat ik gisteren op het internet bezocht nu op de Amerikasite stond als reclame.
Op deze manier is dat op te lossen.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
En als je partner dan op de computer komt, dan krijgt hij/zij in de gaten dat je toffe restaurants aan 't zoeken bent om hem te verrassen. Weg verrassing. 

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
@Jody, het helpt ook als je regelmatig de complete geschiedenis van jouw browser wist en alle cookies verwijdert.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik wordt al weken lastig gevallen met reclames over hotels die ik bekeken heb. Ook nadat ik diverse keren cookies en geschiedenis verwijderd heb blijven dezelfde hotels terug komen. Ook het hotel in Barcelona dat ik via Expedia geboekt heb zie ik steeds.
Na het lezen van dit draadje heb ik niet volgen (do not track) in safari aangezet. Ben benieuwd!
Bedankt,
Els
Na het lezen van dit draadje heb ik niet volgen (do not track) in safari aangezet. Ben benieuwd!
Bedankt,
Els