Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reacties en foto's Meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Sandy denkt ook; meeting achter de rug; ik mag mijn Avatar weer wijzigen ...

:hilarious:
Jan Gijs
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Hee Sandy, leuke avatar.

Ik moest nog even van mijn vriend zeggen dat hij het ook heel leuk heeft gevonden, vooral nadat hij meerdere "lotgenoten" had ontmoet die deze dag vrijwillig, of onvrijwillig "mee mochten" met hun partner.

Ik heb mijn vriend gevraagd of hij volgend jaar op vakantie wil naar Amerika zegt hij dat hij liever naar Australie, omdat hij "al" 1 keer in Noordoost Amerika is geweest en in Canada. Ik wil ook ooit naar Australie, maar Amerika staat bij mij nog altijd op nr. 1 (en dan natuurlijk zelf organiseren) :lol:
Ik ben nog lang niet uitgekeken op dat land!

Groetjes van Marloes
Laatst gewijzigd door lelie op 26 nov 2006, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

lelie schreef:Als ik hem vraag of hij nu wel naar Amerika wil op vakantie volgend jaar, geeft hij geen antwoord. Hij wil namelijk georganiseerd (met groepsreis) Sad naar Australié
Als we dat gisteren nou hadden geweten, had je veel meer mankracht (m/v) gehad om hem te overtuigen :P
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

lelie schreef:Hee Sandy, leuke avatar.

Ik moest nog even van mijn vriend zeggen dat hij het ook heel leuk heeft gevonden, vooral nadat hij meerdere "lotgenoten" had ontmoet die deze dag vrijwillig, of onvrijwillig "mee mochten" met hun partner.
Ja grappig, Stefan was aan het grillen en jouw vriend hielp ook mee. Dus ik zei iets tegen Stefan in de trant van dat hij me mooi laat zitten en dat ik dan maar alleen zou gaan eten. Toen zei jouw vriend, ga maar bij Marloes zitten dan .. dit zit ook alleen .. dat kwam er heel leuk uit ..
Sandy
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Mijn vriend zegt net dat hij best naar San Francisco wil, maar alleen als tussenlanding naar Australié :shock: :?
(dat moet dan een grapje zijn) :x

Maar misschien kan ik hem nog overhalen :wink:
Castarah
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Castarah »

Ook ik wilde even melden dat ik de meeting super vond! Erg gezellig, en leuk om met velen (helaas niet iedereen) even te kletsen.
Wel of niet veel op het forum (voor sommige aanhang zelfs helemaal nooit), het maakte allemaal niet uit, iedereen werd net zo open ontvangen door elke nieuwe groep waar je bij ging zitten!

Zeer geslaagd, en zeker voor herhaling vatbaar!
Organisatie... petje af hoor!!

Carla
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Dat kan je niet vaak genoeg zeggen. Het lijkt allemaal vrij makkelijk maar zo'n organisatie is vrij complex en kost veel tijd.
Zijn wel 70 personen en dat is veel.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Zo, ook ik ben weer thuis. :D

Vannacht was een kort nachtje in Stal Nieuwen Oord en bijna niet geslapen. Wat wil je ook met een feest bij de buren (met luide muziek) dat tot 05.30 uur doorging, de paarden die zich regelmatig lieten horen en enkele snurkers naast mij... :wink:

Maar ik vond het een super geslaagde avond en ben blij te lezen dat iedereen zo enthousiast is over de meeting. Ook ik heb enorm genoten en heb gelukkig met aardig wat mensen kunnen praten.

Albert en Monique wil ik bedanken voor de gastvrijheid en het beschikbaar stellen van de stal en al het werk dat zij er samen met hun kinderen, Saskia, Peet, Esmee en Jacqueline, in gestoken hebben. Top! :doublethumb:

Ria bedankt voor het gebak dat je voor iedereen gemaakt had, Jan Gijs voor de badges en natuurlijk onze "vleesbakkers" :wink: van gisteravond: Marianne, Jeroen, Stefan en Jan Gijs.

Straks zal ik nog wat foto's plaatsen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

lelie schreef:Mijn vriend zegt net dat hij best naar San Francisco wil, maar alleen als tussenlanding naar Australié :shock: :?

Overhalen? niet meer nodig als ik dit lees!
Voor een lange vakantie naar de States (SF) heb je toch wel een tussenlanding in Australie over. Hij wil er niet eens langer blijven dan een overstap :wink: :wink:
Bart40 schreef:Dat kan je niet vaak genoeg zeggen. Het lijkt allemaal vrij makkelijk maar zo'n organisatie is vrij complex en kost veel tijd.
Zijn wel 70 personen en dat is veel.
Tja een excuus Afbeelding van mij aan de overige organisatoren c.q het "gastgezin", is hier wel op zijn plaats. Ze hebben echt veel werk verricht. Gisteravond kwam het opruimen er niet meer echt van. Jos en ik dus naar huis :oops: terwijl de rest richting zolder en huis ging.
Bleek vanochtend dat ik mijn jas was vergeten, dus op het gemak :oops: ontbeten en richting Beesd. Kon ik toch nog helpen opruimen.... Bleek dat de hele feestzaal al weer onherkenbaar was veranderd in een paardenstal!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door EvdB op 26 nov 2006, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Zo te zien hebben jullie een leuke avond gehad, meer dan leuk!!!!
Mooi al die forummers bij elkaar en nu kan ik er een gezicht bij plaatsen, bij sommigen dan :wink: .
Volgens mijn man ben ik verslaafd aan dit forum, elke ochtend kijk ik het even na en nu helemaal met de foto's.
Bedankt voor het mee laten delen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Forum dag

Bericht door Martin & Marianne »

totonka schreef:Het was heel fijn om jullie allemaal te zien het is zo fijn om met mensen te praten die de zelfde intresse hebben was erg leuk,
Wolfmans de foto's zijn uit de kunst mooi hoor.
De organisatie erg bedank voor een geslaagde dag,het eten was goed de bediening vriendelijk en de stal fantasties fijne dag gehad.
Groetjes Ria
En Ria,
jij natuurlijk heel erg bedankt voor de taarten! Ik ben niet aan de strawberry toegekomen maar de chocoladetaart en de worteltaart waren heerlijk (voor de zekerheid van die laatste meerdere stukken geproefd, en inderdaad, echt lekker!).

Vraagje: kun je het recept van de worteltaart (en die lekkere glazuurlaag) geven?

Marianne
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Coyote schreef:Zo, ook ik ben weer thuis. :D

Vannacht was een kort nachtje in Stal Nieuwen Oord en bijna niet geslapen. Wat wil je ook met een feest bij de buren (met luide muziek) dat tot 05.30 uur doorging, de paarden die zich regelmatig lieten horen en enkele snurkers naast mij... :wink:
Ik ontken alles... Afbeelding
Coyote schreef:Maar ik vond het een super geslaagde avond en ben blij te lezen dat iedereen zo enthousiast is over de meeting. Ook ik heb enorm genoten en heb gelukkig met aardig wat mensen kunnen praten.

Albert en Monique wil ik bedanken voor de gastvrijheid en het beschikbaar stellen van de stal en al het werk dat zij er samen met hun kinderen, Saskia, Peet, Esmee en Jacqueline, in gestoken hebben. Top! :doublethumb:

Ria bedankt voor het gebak dat je voor iedereen gemaakt had, Jan Gijs voor de badges en natuurlijk onze "vleesbakkers" :wink: van gisteravond: Marianne, Jeroen, Stefan en Jan Gijs.

Straks zal ik nog wat foto's plaatsen.
Deze onderschrijf ik volledig. Afbeelding
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

EvdB schreef:
lelie schreef:Mijn vriend zegt net dat hij best naar San Francisco wil, maar alleen als tussenlanding naar Australié :shock: :?

Overhalen? niet meer nodig als ik dit lees!
Voor een lange vakantie naar de States (SF) heb je toch wel een tussenlanding in Australie over. Hij wil er niet eens langer blijven dan een overstap :wink: :wink:
:lol:

Ik denk serieus dat ik hem wel kan overhalen.
Hij is gek van vliegtuigen, ik heb al voorgesteld dat we in Las Vegas in een hotel gaan zitten dat uitkijkt op de landingbaan :wink:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij zijn ook weer thuis na een heerlijke overnachting op landgoed Mariënwaerdt en een heerlijke boswandeling.
Ook deze derde meeting was weer geweldig. Ik heb dit jaar veel mensen gesproken en heb weer ondervonden dat Amerika liefhebbers één ding gemeen hebben: het zijn allemaal hele leuke mensen.
Zoals gewoonlijk waren wij de laatste mensen die vertrokken (op de mensen die bleven slapen na) maar we hadden nog veel langer willen blijven.

Albert en Monique, bedankt voor de geweldige organisatie en jullie gastvrijheid. Ook jullie kinderen waren geweldig, daar mogen jullie trots op zijn.
Marjan, Esmee, Rob en Roland en iedereen die nog meer meegeholpen heeft: bedankt voor de organisatie, het was supergoed geregeld.
Ria, de taart was heerlijk!
Renee, ik heb weer genoten van je film en bedankt voor de tip over de DVD's.
Rob bedankt voor de cactus, nu hebben we altijd een stukje Arizona in huis.
Carola en Fred: we vonden het heel gezellig met jullie aan het ontbijt vanochtend.

Het enige nadeel van zo'n meeting is dat we nu heel erg veel zin hebben om weer naar de States te gaan en we gaan pas in 2008 :cry:

Marjon
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

De AllesAmerikameeting 2006 is weer voorbij. We kunnen ook wat mij betreft, terugzien op een zeer geslaagde bijeenkomst in Stal Nieuwen Oord.

Een woord van dank aan Monique en Albert en hun kinderen is zeer zeker op zijn plaats. Het vele (opbouw)werk wat zij de afgelopen week met elkaar hebben gedaan, is ongelofelijk! De stal zag er fantastisch uit in Amerikaanse sfeer, de catering was geweldig door hen voorbereid, de tapinstallatie (Albert) z'n specialiteit was super, de vele grote potten koffie en de bediening door de kids plus het vele (schoonmaak)werk wat zij hebben gedaan verdient alle lof.

Gistermorgen om 10:00 uur was het Organisatieteam ook aanwezig om verder mee te helpen met de inrichting en decoratie van de stal. Monique had een grote pan met soep gemaakt en met z'n twaalven (incl. kids) hebben we gezellig met elkaar zitten te lunchen.

Vannacht hebben we met z'n zessen mogen "slapen" boven de paardenstallen wat ook weer een hele aparte ervaring was. Vanmorgen werden we door Albert en Monique verrast op een heerlijk gezellig ontbijt. Al met al was de gastvrijheid meer dan super.

Na het ontbijt moest er natuurlijk worden gewerkt en met z'n allen zijn we een paar uur bezig geweest om alles af te breken en weer op te ruimen. Daarna hebben we onder het genot van een kopje koffie de heerlijke Limburgse vlaaien (meegebracht door Carola) met elkaar verorberd.

Jan en ik zijn om plm half één vertrokken uit Beesd en even over half drie waren hier weer thuis in Assen.

We kunnen terugzien op een zeer geslaagde meeting en ik wil verder graag iedereen bedanken die z'n steentje heeft bijgedragen, met speciale dank aan:

het hele "team" van Stal Nieuwen Oord
het Organisatieteam
Jan Gijs voor maken van de badges
Doreen voor het meebrengen van de div. spulletjes uit Amerika
Ria voor het bakken van de heerlijke (Amerikaanse) taarten
Rob voor het meebrengen (en kweken) van de Arizonacactussen
René voor het filmen en de hulp bij het afbreken
Gert voor de stereo-installatie
Carola voor de Limburgse vlaaien
Onze "koks" voor het bakken van het vlees
Alle meetinggangers voor de geweldige gezellige en ongedwongen sfeer
En verder iedereen die ik nog vergeten ben.....

Oh ja,
Nog speciale dank aan de buren voor de muzikale begeleiding van mijn nachtrust en ook René bedankt voor de nachtelijke "knorrige" geluiden...... :wink:

Ook Janssen, Whisper en Levi worden hartelijk bedankt voor hun aanwezigheid. Het zijn schatten.

Helaas waren er twee koppels die wegens ziekte niet naar de meeting konden komen. Dat waren Paula en Leendert (ouders van Alex en Daniel c.q. Alibalex en Gigatech) en Jacqueline (Jasmino) en haar man Peter. Vanaf deze plaats wens ik de twee zieken Paula en Peter van harte beterschap.

Groetjes Marjan
Laatst gewijzigd door hekkie op 26 nov 2006, 17:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

lelie schreef:
EvdB schreef: Overhalen? niet meer nodig als ik dit lees!
:lol:

Ik denk serieus dat ik hem wel kan overhalen.
Hij is gek van vliegtuigen, ik heb al voorgesteld dat we in Las Vegas in een hotel gaan zitten dat uitkijkt op de landingbaan :wink:
Hey Marloes

Vanuit Luxor heb je een mooi uitzicht op de landingsbaan van Las Vegas :)
Je kan daar elke minuut wel een vlieger zien opstijgen of landen.

Groetjes

Bjorn
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Zo, dit is dus echt 'the day after ....' We zijn hier allemaal behoorlijk versleten, want eerlijk is eerlijk: we zijn eigenlijk de hele week in touw geweest met schoonmaken, opbergen van allerlei los spul wat normaal in de schuur staat, stallen supergoed ontsmetten, inkopen doen, bouwen, versieren en weet ik wat nogal meer.

Alle kids hebben een dag vrij gehad deze week, bij toeval eigenlijk, maar ze hebben die vrije dag wel stuk voor stuk besteed aan het helpen om de schuur 'feestklaar' te maken. En daar zijn we inderdaad heel trots op! Onze 'hangjongeren' die zo'n Amerika-vakantie eigenlijk maar heel vervelend vinden, blijken weer gouden handjes en zieltjes te hebben als het gaat om inzet, hulpvaardigheid en gastvrijheid. En dat doet een moederhart dan weer heel erg goed!

Wij hebben zelf genoten van de meeting, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik er een beetje doorheen zat en wat minder mensen gesproken heb dan ik misschien zou hebben gedaan als ik fris en fruitig elders op een meeting gekomen was. Het lijkt een patroon :lol: Vorig jaar kwamen we van onze Diabetesinformatiemarkt af, ook helemaal aan ons eindje en ook nu waren we niet topfit meer.

Maar vooruit, alle tevreden gezichten, de gezelligheid, de bedankjes en de reacties nu op het forum zorgen ervoor dat we heel blij zijn dat we het zo gedaan hebben.

De opruimploeg hebben we vanmorgen op tijd wakker gerammeld (wij hadden zelf véél minder last van het feest bij de buren :P ), ontbijtje met eitje gegeven en toen flink aan het werk gezet. Toppie gedaan!

Leuk, al die foto's, ben benieuwd naar meer!
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

lelie schreef:Ik moest nog even van mijn vriend zeggen dat hij het ook heel leuk heeft gevonden, vooral nadat hij meerdere "lotgenoten" had ontmoet die deze dag vrijwillig, of onvrijwillig "mee mochten" met hun partner.

Groetjes van Marloes
Ha Ha Ha... Mijn vriend was ook blij dat hij niet de enige was die vrijwillig verplicht mee was.....
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

VERGETEN.....

In de "Lectuurhoek" van Stal Nieuwenoord zijn de volgende boeken (boekjes) blijven liggen c.q. vergeten:

- Kosmos reisgids: "Mississippi, Louisiana en Texas"
- Van Zuilen: "Gids voor de Züidwestelijke Staten van Amerika"
- Van Zuilen: "Gids voor Canada"
- Insight Guides: "Canada"
- Berlitz: "Montreal"
- Berlitz: "Greater Miami"

Wil een ieder van wie deze boeken zijn, mij een pbtje sturen met zijn of haar adres, zodat ik jullie deze boeken weer toe kan sturen.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Ook wij hebben weer enorm genoten van de 3de meeting.
Net als vele andere heb ook ik het idee dat ik niet genoeg mensen gesproken heb, iedereen spreken lukt zo wie zo niet met zo'n grote groep.
Maar we hebben toch weer wat indrukken en ideeën voor de volgende reizen opgedaan.
Voor de cactussen kreeg ik van een van de deelnemers (weet echt niet meer wie) nog een tip.
Het wordt dus een wedstrijd :lol: wie heeft over ?? jaar de grootste plant opgekweekt uit de nu gekregen cactus en wie krijgt hem het eerst in bloei
(Geen opgeprikte stroobloemen Albert)
Ik las dat verschillende mensen hem in de vensterbank willen gaan vertroetelen maar hij kan dus ook in de tuin want ze zijn winterhard.
Na een korte nachtrust afgelopen nacht trekken wij nog een nachtje door, we vertrekken rond 01:00 uur naar schiphol waar we het vliegtuig nemen voor 8 dagen (hopelijk) zon op Tenerife.

Rob&Annie
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer