Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NL-moderators op bezoek bij USA-moderators

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Dennis schreef:Ok Jan, waar blijft die meeting in Chicago dan? Ik woon er maar 6 uurtjes vandaan... :D
Kunnen jullie dat niet regelen in bijv. de tweede helft van januari? Tenminste als we op deze Nederamerikaanse meeting ook welkom zijn...... :wink: :lol:

Als alles volgens plan verloopt zijn Roland en ik dan toch bezig aan onze moderatortour door the States. Chicago is wel op te nemen in ons programma.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

hekkie schreef: Als alles volgens plan verloopt zijn Roland en ik dan toch bezig aan onze moderatortour door the States
Gr. Marjan
Heb ik iets gemist ? :shock:
Details graag..... :wink:
16x USA / 30 staten
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Liz schreef:
hekkie schreef: Als alles volgens plan verloopt zijn Roland en ik dan toch bezig aan onze moderatortour door the States
Gr. Marjan
Heb ik iets gemist ? :shock:
Details graag..... :wink:
Had je maar op de meeting moeten zijn... :wink: :wink:

We zijn inderdaad met iets bezig. Zodra daar meer duidelijkheid over is, lezen jullie er hier op het forum meer over. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Coyote schreef:Had je maar op de meeting moeten zijn... :wink: :wink:
Dat is nu lullig, Roland :evil:

Jullie kunnen niet alleen een tipje van de sluier oplichten en hem dan weer gauw dicht doen hoor...... En als het op de meeting al is verkondigd, waarom dan niet hier.....

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, ik wil het alleen wel heeeel graag weten!

Maar nu even serieus, leuk om te lezen dat het zo'n leuke meeting was. Jammer dat wij het hebben moeten missen. De foto's geven in elk geval een leuke impressie.
Laatst gewijzigd door Jasmino op 27 nov 2006, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Jasmino schreef:
Coyote schreef:Had je maar op de meeting moeten zijn... :wink: :wink:
Dat is nu lullig, Roland :evil:

Jullie kunnen niet alleen een tipje van de sluier oplichten en hem dan weer gauw dicht doen hoor...... En als het op de meeting al is verkondigd, waarom dan niet hier.....

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, ik wil het alleen wel heeeel graag weten!
Het is zeker niet lullig bedoeld hoor. :oops:

Als jullie nog eventjes geduld kunnen opbrengen, horen jullie er zeer binnenkort meer over.

Roland

Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Een heel klein tipje dan.........?????.We willen zoooo graag iets weten, Roland :dunno:

Marja
Fan of the U.S.A.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik zal wel even een hartig woordje spreken met Roland.... :wink:
Laatst gewijzigd door lelie op 27 nov 2006, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Noa
Amerikakenner

Bericht door Noa »

Goed idee, Marloes en laat het dan maar even weten........ Stiekem, niemand ziet het :wink:
Fan of the U.S.A.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ben blij dat jullie Roland zo bestoken.... :lol:

Heb ik tenminste "rust".....:wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Coyote schreef:Het is zeker niet lullig bedoeld hoor. :oops:
Weet ik ook wel, ik wilde alleen alles uit de kast halen om wat informatie te winnen.... :lol: Andere tactiek misschien?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Arme Roland.... :wink:
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

hekkie schreef:Ben blij dat jullie Roland zo bestoken.... :lol:

Heb ik tenminste "rust".....:wink:

Marjan
lelie schreef:Arme Roland.... :wink:
Zo opgelost, dan schakelen we nu over op Marjan...... :P

Uhm.... Marjan..... wat bedoelde je nou precies? :mrgreen:
Winston Churchill

Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Ja ik ben nu ook wel benieuwd hoor :)
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Nu we allemaal zo nieuwsgierig zijn kunnen Marjan én Roland best even een tipje oplichten..........
Zie het maar als een soort van sinterklaaskado dan :wink:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

phillybilly schreef:Nu we allemaal zo nieuwsgierig zijn kunnen Marjan én Roland best even een tipje oplichten..........
Nou vooruit dan maar....... :wink:

Al een tijdje lopen wij (Roland en Marjan) met plannen rond om onze collega moderators in Amerika te bezoeken. Afgelopen avond hebben we de reis geboekt. We vertrekken op 12 januari as.

Als eerste vliegen wij naar Cincinnati voor een bezoek aan onze webmaster. We zullen een aantal dagen bij Dennis te gast zijn. Daarna vliegen we naar Washington DC voor een bezoek aan Petra. Ook bij haar zullen we een paar dagen verblijven.

Vanuit Washington DC rijden we met onze huurauto naar PeeJay waar we rond het weekend zullen zijn. Hierna rijden we via een toeristische route terug naar Washington DC waar ook nog enkele bezienswaardigheden op het programma staan.

Na overleg met Richard (rperre), onze vierde USA-moderator, is besloten dat een bezoek aan hem deze keer niet haalbaar is. Misschien een volgende keer. Op 26 januari vliegen we weer terug naar Nederland.

We hebben de tickets rechtstreeks geboekt bij United Airlines. De auto (2x) hebben we gereserveerd via Hertz met 10 procent ANWB-korting.

We verheugen ons erg op deze bezoekjes. Dennis hebben we beiden al eens in Nederland ontmoet bij de eerste meeting. Roland heeft tijdens zijn Fall-trip in 2005 al kennisgemaakt met Petra en PeeJay. Voor mij (Marjan) wordt dit een eerste kennismaking met hen.

Roland & Marjan
Laatst gewijzigd door hekkie op 28 nov 2006, 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Is dit nou het grote nieuws? Dat had ik allang op de meeting gehoord ;););)
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Arjen schreef:Is dit nou het grote nieuws? Dat had ik allang op de meeting gehoord ;););)
Ditto!

Met het verschil dat ze nu hebben geboekt dus... Leuk Marjan en Roland !!
Wel dubieus hoor jullie met z'n tweeen ;)

(ook één van de grapjes tijdens de meeting : ))
Sandy
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

hekkie schreef:
phillybilly schreef:Nu we allemaal zo nieuwsgierig zijn kunnen Marjan én Roland best even een tipje oplichten..........
Nou vooruit dan maar....... :wink:

Al een tijdje lopen wij (Roland en Marjan) met plannen rond om onze collega moderators in Amerika te bezoeken. Afgelopen avond hebben we de reis geboekt. We vertrekken op 12 januari as.

Als eerste vliegen wij naar Cincinnati voor een bezoek aan onze webmaster. We zullen een aantal dagen bij Dennis te gast zijn. Daarna vliegen we naar Washington DC voor een bezoek aan Petra. Ook bij haar zullen we een paar dagen verblijven.

Vanuit Washington DC rijden we met onze huurauto naar PeeJay waar we rond het weekend zullen zijn. Hierna rijden we via een toeristische route terug naar Washington DC waar ook nog enkele bezienswaardigheden op het programma staan.

Na overleg met Richard (rperre), onze vierde USA-moderator, is besloten dat een bezoek aan hem deze keer niet haalbaar is. Misschien een volgende keer. Op 26 januari vliegen we weer terug naar Nederland.

We hebben de tickets rechtstreeks geboekt bij United Airlines. De auto (2x) hebben we gereserveerd via Hertz met 10 procent ANWB-korting.

We verheugen ons erg op deze bezoekjes. Dennis hebben we beiden al eens in Nederland ontmoet bij de eerste meeting. Roland heeft tijdens zijn Fall-trip in 2005 al kennisgemaakt met Petra en PeeJay. Voor mij (Marjan) wordt dit een eerste kennismaking met hen.

Roland & Marjan
Leuk, Roland en Marjan! Ik wens jullie heel veel plezier!
En zo lekker snel al..........
Winston Churchill

Noa
Amerikakenner

Bericht door Noa »

Wat een leuk vooruitzicht voor jullie tweetjes. Ben best een beetje jaloers.
Maar ja....... ik ben geen moderator :(

Ik wens jullie alvast een hoop plezier en wijsheid toe..... :shock:

Marja
Fan of the U.S.A.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Noa schreef:Ik wens jullie alvast een hoop plezier en wijsheid toe..... :shock:
Hoe moet ik dat laatste nou zien?? :? :wink: :wink:

Het is trouwens de eerste trip die ik (en volgens mij Marjan ook) helemaal regel zonder tussenkomst van een NL-touroperator of internet-reiswinkel. Boekte ik de huurauto afgelopen zomer nog via Hotelplan, nu dus voor het eerst rechtstreeks bij Hertz. We hebben beide een voorkeur voor Hertz. Goede auto's, een prima service en altijd zeer vriendelijk geholpen aan de balie.

Een ticket had ik al eens eerder rechtstreeks bij een airline geboekt. Nu wel voor het eerst rechtstreeks bij United Airlines. Bijkomend voordeel vind ik dat je voor zowel de tickets als de autohuur geen reserveringskosten meer hebt.

Wij zien er in ieder geval enorm naar uit. De komende weken zullen we ons dan ook verder buigen over de route. We hebben beide al wat leuke ideeën.

Roland

Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer