Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AMERIKA-FOTOWEDSTRIJD 2014!
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
AMERIKA-FOTOWEDSTRIJD 2014!
Zin in een fotowedstrijd? Vanaf 28 november kan je meedoen en kans maken op een aantal zeer leuke prijzen van BigFreddy.com!
Tip: ga alvast op zoek naar je mooiste eigengemaakte & onbewerkte VS-vakantiefoto waarin je zelf te zien bent. Hou verder dit onderwerp, de AA-homepage en de AA-Facebookpagina in de gaten voor meer info en deelname-instructies!
Tip: ga alvast op zoek naar je mooiste eigengemaakte & onbewerkte VS-vakantiefoto waarin je zelf te zien bent. Hou verder dit onderwerp, de AA-homepage en de AA-Facebookpagina in de gaten voor meer info en deelname-instructies!
-
- Contacteer:
Re: AMERIKA-FOTOWEDSTRIJD 2014!
Je kunt vanaf nu t/m 20 december 2014 meedoen met de fotowedstrijd. Inzenden kan via de AA-Facebookpagina of via Instagram en Twitter met de tag #amerikafotowedstrijd.
De regels:
- Het moet een zelfgemaakte foto zijn, liefst uit 2012, 2013 of 2014;
- De foto moet (natuurlijk) in de Verenigde Staten gemaakt zijn;
- Foto's bewerken om de kwaliteit te verbeteren is wel toegestaan (aanpassen helderheid, kleurverzadiging etc), maar speciale effecten (zwart/wit, sepia, kleuraccent, of andere bewerkingen) zijn niet toegestaan
- Jij en/of je medereizigers moeten in de foto te zien zijn.
Uitgebreidere officiële regels kun je ook op Facebook vinden. Doe snel mee, misschien win jij wel één van de drie prijzen bij BigFreddy.com!
De regels:
- Het moet een zelfgemaakte foto zijn, liefst uit 2012, 2013 of 2014;
- De foto moet (natuurlijk) in de Verenigde Staten gemaakt zijn;
- Foto's bewerken om de kwaliteit te verbeteren is wel toegestaan (aanpassen helderheid, kleurverzadiging etc), maar speciale effecten (zwart/wit, sepia, kleuraccent, of andere bewerkingen) zijn niet toegestaan
- Jij en/of je medereizigers moeten in de foto te zien zijn.
Uitgebreidere officiële regels kun je ook op Facebook vinden. Doe snel mee, misschien win jij wel één van de drie prijzen bij BigFreddy.com!
Ik had al een mooie foto uitgezocht, maar zag toen dat ik FB al mijn likes te zien krijgt, en mijn vriendenlijst. Dat weerhoudt me er toch van iets in te sturen...of zie ik dat verkeerd?
Saskia
Saskia
-
- Contacteer:
De app die ik gebruik heeft een paar permissies nodig ja, onder meer om te voorkomen dat men dubbele inzendingen doet.
Heb een paar keer geprobeerd een foto, het formulier, in te sturen maar zie deze niet bij de inzendingen staan. Nu begin ik te twijfelen of de foto wel overgekomen is. Is er iets met het formulier aan de hand of doe ik iets niet goed. Klaas

Utah-Wyoming 2009 http://reisverslag2009usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
San Francisco-Seattle 2013 http://amerika-reisverslag2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Contacteer:
Klaas, let erop dat jijzelf en/of je medereizigers in de foto te zien zijn; inzendingen waarin dit niet het geval is, worden afgekeurd!