Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Suggestie i.v.m. routekaartjes

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
Koen70
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Suggestie i.v.m. routekaartjes

Bericht door Koen70 »

Hoi beheerders,
Ik vind de service met de routekaartjes super, niet alleen voor de mensen die graag zo'n kaartje willen voor hun reisverslag, maar ik vond het ook heel handig om relatief eenvoudig op het zicht gelijkaardige routes te vinden als de route die we zelf aan het plannen waren. En als je dan zo'n route vindt, is het natuurlijk interessant om het bijhorende verslag te lezen om ideeën op te doen, of de topics op het forum te lezen waar die route werd besproken. En daar wordt het wat moeilijker, want dan moet je aan de hand van de naam van de aanvrager en de datum van aanvraag op zoek naar het topic waar de route werd besproken en eventueel reisverslag.

Daarom vraag ik mij af of het niet mogelijk is om aan de aanvragers te vragen om een link naar hun route topic en eventuele reisverslag toe te voegen? Die links kunnen dan eenvoudig bij het routekaartje gevoegd worden. Eventueel zouden de routekaartjes ook in het aanvraagbericht (met de links) ingevoegd kunnen worden (de mods kunnen toch geplaatste berichten aanpassen?).

Ik zou het in elk geval super handig vinden om op die manier snel informatie over interessante routes te kunnen opzoeken zonder dat het (volgens mij) extra werk kost voor de beheerders die deze service leveren.
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Suggestie i.v.m. routekaartjes

Bericht door Mrvanilla »

Hoi Koen, bedankt voor je suggestie. Ik ga het intern even voorleggen en kom er dan bij je op terug.
Groetjes,
Daniel
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Hallo Koen, na overleg gaan we jouw voorstel invoeren. Marianne zal opnieuw de kaartjes voor haar rekening gaan nemen en we zullen zien hoe het loopt. Niet iedereen zal een reisverslag maken dus niet elk kaartje zal een link bevatten. Een link naar het routetopic van het kaartje in kwestie kan normaal gezien wel aangezien de meeste hun route wel bespreken op het forum.

In elk geval bedankt voor het voorstel.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Koen70
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Koen70 »

Super! Bedankt om dit in overweging te nemen!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer