Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mobiel vriendelijk

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
SarahB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Mobiel vriendelijk

Bericht door SarahB »

Uiteraard alle respect voor de tijd en moeite die er in dit forum wordt gestoken :thumbup:

Maar ik vind het echt héél vervelend dat 'Nieuwe berichten', 'Ongelezen berichten' enz onder "Snelle Links" zitten. Kunnen dit niet gewoon bovenaan in de menubalk komen? Dit vind ik (persoonlijk) echt niet gebruiksvriendelijk. :oops:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Die feedback is ook wat er nodig is. Het is gewoonweg niet anders dan dat er overgestapt moest worden naar PhPBB3.1 en dat het dus voor velen wat nieuw zal zijn. En dat er dus ook de foutjes uitgehaald moeten worden. En helaas zie je sommige foutjes of onhandigheden pas als het geplaatst is.
Stan moet dit ook maar in zijn vrije tijd voor elkaar krijgen en dan is directe feedback zoals jouw bericht heel handig. Zo zijn er achter de schermen al wat meer dingen aangepast.

Ik persoonlijk heb op mijn tablet en gsm geen last van te kleine lettertjes in dat snelle links menu. Maar ik kan me best voorstellen dat anderen dat wel hebben. Ik denk dat het voor mensen met een slechter zicht en of hele dikke vingers best lastig kan zijn. En het zijn wat andere handelingen als die we gewend waren.
Misschien dat de letters op die balk en dan ook die balk eronder (en dan dus ook in het popup menu van de snelle links) wat groter kunnen, of/en dat de links van nieuwe berichten en actieve onderwerpen toch terug kunnen/moeten op de balk? Het is samen met de vraag over de breedte van de pagina ook op het adminforum voorgelegd.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

De opmerking over de ads bespreken we ook intern nog, trouwens. Ik heb de huidige situatie niet zelf opgezet.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Gast

Bericht door Gast »

Ziet er goed uit op mijn iPhone! Bedankt voor het aanpassen.

Klein puntje: de banner bovenaan wordt maar half weergegeven op een klein scherm. Hierdoor is ook het zoekveld niet meer zichtbaar.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

De banner verkleinen was ook geen goede optie, dus is het nu zo opgelost dat de zijkanten van de banner afgesneden worden bij verkleinen.
Het zoekveld verdwijnt op een gegeven moment naar gelang de breedte van het scherm. Via snelle link, het meeste links icoontje onder de header, kan je de zoek pagina bereiken.

Het aparte google zoekveld blijft overigens wel staan.
Gast

Bericht door Gast »

Wat je soms ziet op websites die responsief zijn is dat ze banners in verschillende afmetingen hebben. Maar ik vind het eigenlijk niet eens misstaan die halve banner :)

Nogmaals, reuze bedankt voor het invoeren ervan :clap:
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Dat gebeurt inderdaad vaak, maar dat is nogal wat werk en vereist nogal wat CSS gepruts. Ik heb nu immers een fixed hoogte er in staat. Ik ben redelijk tevreden met de huidige opzet.

Bedankt voor het dankwoord :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer