Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AA Meeting 2011 (ervaringen)

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: AA Meeting 2011 (ervaringen)

Bericht door SpaceAce »

thuul schreef:Op dit ogenblik lijkt het wel of ik een jetlag heb.
Ik heb echt exact hetzelfde gevoel. Al de hele dag... (en ik kon vanmiddag ook nog geeneens even lekker terug naar bed... Nadat we thuis zijn gekomen van de afterparty (na het ontbijt in het hotel dus), zijn we na anderhalf uur weer vertrokken en komen net pas weer thuis... pfff)

Heb op zich toch goed en lang geslapen (7 uurtjes... normaal lig ik er doordeweeks ook pas om 00.00 uur in en gaat de wekker weer om 05.45 uur. Nu lag ik er iets over 01.00 in en de wekker ging om 08.45 uur. Dus meer geslapen als normaal... toch gek).
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

En dan zijn jullie nog niet eens de bar uitgezet :wink: kan je nagaan hoe wij ons voelen :lol:
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

misschien hadden ze ook zo'n wreed ontwaken door een sms-piepje :shock:
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Rob schreef:En dan zijn jullie nog niet eens de bar uitgezet :wink: kan je nagaan hoe wij ons voelen :lol:
Inderdaad. Ik ben al geen 18 meer en voel me brak... Kun je nagaan hoe jullie je dan moeten voelen! ;)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik voel me prima hoor. Ging om kwart voor twee naar bed en was om 7.15 op.
Volgens mij hielden de oudjes het gisteravond langer vol dan de jongeren :lol: :wink:

Marjon
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

thuul schreef:krijgen we ook de andere antwoorden van de quiz te weten. ik zie niet alles omcirkeld en ik heb niet alles onthouden van gisteravond, zat met m'n hoofd in de wolken :roll:
Nee blijkbaar werkt het in googledocs niet optimaal om de antwoorden te highlighten en laat ie alleen de vragen zien. Ik zie het nu niet zitten om dat helemaal uit te werken, maar mocht je het dolgraag willen weten, dan wil ik het wel een keer doen (Of Carine, dat is praktischer, want zij heeft de quiz gemaakt).

Death Valley is ook een foutje die er in is geslopen. Carine wist wel dat het Alaska was, maar blijkbaar is er toch iets mis gegaan. Helaas, de techniek is toch niet altijd goed genoeg.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

nou jammer dan, kan gebeuren toch?

maar er staan wel van die vragen in die quiz dat ik denk ohhhh wat is dan het antwoord? maar moet ik maar bij de bronnen gaan googelen, nu ook geen zin in. veels te moe, haha :mrgreen:

ga naar bed, houd het wel voor gezien dit enerverende weekend, toedeledoki :sleepy1:
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Martijn heeft me een tip gegeven om het wel te kunnen laten zien, maar dat bewaar ik inderdaad ook voor morgen. M'n bedje roept al weer veel te hard.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
CSX
Amerikafan

Re: AA Meeting 2011 (vragen/opmerkingen)

Bericht door CSX »

Heb een zeer gezellige avond gehad.
@Magnolia87: Leuk je gesproken te hebben. Was erg gezellig!
Georgie schreef: CSX en SusieOne, bedankt voor jullie lieve woorden en gezellige kletspraat!
Graag gedaan, hoor :P Nog 2 weekjes en dan lekker naar NY! Heel veel plezier :P
Ook van mijn kant een zeer groot compliment richting OT. Jullie hadden het fantastisch voor elkaar :clap:

En vandaag hebben wij kennisgemaakt met geocaching. En dat is zo goed bevallen dat wij dit verder willen ontdekken. Coyote en Hekkie bedankt voor de introductie.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Grandu schreef:Petra, je tour is promoot bij me. Ik heb gehoord dat het de beste manier is om je stad te leren te kennen? ;)

Derk
Wat leuk, dat ik zo'n goed promotieteam heb :D. Dank aan degene(n), die een goed woordje voor mij deed/deden! :thumbup:
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Ik vond het ook weer een zeer geslaagde meeting. Mijn applaus voor het OT. Die schoonheidsfoutjes in de quiz waren ook niet storend. Zo was ik er ook 100% van overtuigd dat Mount Whitney het hoogste punt was van de V.S. Ook ik was hierbij even vergeten dat Alaska er ook nog bij hoort.

We hebben weer met velen gesproken, maar ik heb net als iedereen ook helaas met een heleboel niet gesproken.
Erg leuk om de vele bekende gezichten weer te zien en te spreken.
Wel erg dat Marjan me niet meer herkende. :thumbdown: :x :evil: :lol:
Ik vond het ook erg leuk om weer nieuwe gezichten te zien en te spreken, zoals Ilana, Ronell en Miranda.

Het klopt trouwens niet helemaal dat de jonkies het minder lang hebben volgehouden in de bar. Toen wij om ons heen keken, bleek iedereen al weg te zijn. :lol:
Wij hebben er tot ongeveer 2:15 gezeten en toen heb ik nog gevraagd aan de bar of je in de buurt ergens kon eten. De barman heeft voor mij toen nog een heerlijke bittergarnituur gemaakt, die ik mee mocht nemen naar onze kamer. :mrgreen:
Daar heb ik nog even op nederland 3 voetbal gekeken. Mijn vriendin had haar oogjes toen al dicht, maar ik ben rond 3:30 gaan slapen.

Na het ontbijt hebben we nog een wandeling van 6 kilometer gemaakt op de Veluwe. Heerlijk genoten van de rust daar.
Ik heb nu al weer zin in volgend jaar.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Pushkin
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Pushkin »

Net thuis van een hele dag werken, maar zeker en vast ook van ons een GROTE bedankt OT voor een schitterende avond! :-)
Het eten was meer dan voldoende en absoluut LEKKER :P ik heb me ook enorm vergapen aan vele en verschillende foto-albums die me weer hebben doen wegdromen naar de US, alsook eens een vergelijkend beeld gekregen dat andere fotoboek-firma's ook n ander en leuk aanbod hebben (will try it out!!;-))

Zoals velen hier ook al gezegd hebben, leuke gesprekken gehad met slechts enkele mensen, maar de avond was kort om iedereen te ontmoeten :) Wel leuk om nu een gezicht te plakken bij de mensen die je hier zo vaak spreekt op het forum :wink:

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt, het was super! :-D

Ellen
mei/juni 2017: Hawai & Vegas!
aug/september 2017: Amalfikust, Italië
http://www.2discover.be
RR2USA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door RR2USA »

gleuknie schreef:Wij hebben er tot ongeveer 2:15 gezeten en toen heb ik nog gevraagd aan de bar of je in de buurt ergens kon eten. De barman heeft voor mij toen nog een heerlijke bittergarnituur gemaakt, die ik mee mocht nemen naar onze kamer. :mrgreen:
Zeg Rene, heb jij die bitterballen en gehaktballen dan nog veilig naar de overkant gekregen?
Want volgens mij zag ik met die enorme wind die er stond toch wel wat bitterhapjes richting de parkeerplaats vliegen :lol: :mrgreen:
Leuk jullie ontmoet te hebben en dat geldt natuurlijk ook voor de vele anderen die we gesproken hebben. Las net dat iemand aangaf dat het voelde als een jetleg. Nou, wij lagen om 3:30 uur op bed en we hebben liggen knorren tot 12:10 uur. Tja en nu is het 00:00 uur bijna en zit ik nog steeds rechtop zonder slaap slaap te hebben.
Beetje jetleg lijkt het wel ja! :?

Ronell
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
gleuknie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Haha, ik had mijn grote hand bovenop de hapjes gelegd, want als het balletje eenmaal gaat rollen... :lol:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

gleuknie schreef: Wel erg dat Marjan me niet meer herkende. :thumbdown: :x :evil: :lol:
René, niet stiekum weer een nieuw kapsel nemen he...... :rr:

Maar ja, toen jij je mond open deed met het overbekende Groningse accent hoorde, wist ik het natuurlijk meteen..... :lol:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
gleuknie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Haha moi Marjan, hou wordt 't nou den? :lol:

Voor de zomer heb ik zeker weer mijn korte kapsel terug haha.
Laatst gewijzigd door gleuknie op 07 feb 2011, 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes René

hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Nou goud jong ....
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
gleuknie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Hier is't ook vrij nuuver.

Ik zal volgend jaar gewoon weer met kort haar naar de meeting komen haha.
Groetjes René

SonjaV
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door SonjaV »

Zo te lezen ligt de rest van de meetinggangers inmiddels in bed. :mrgreen:
David ligt ook al een tijdje plat, maar ja, hij moet om 3:30 uur alweer uit de veren om te gaan werken.
Ik ga eerst nog een gevonden cache en een aantal discovered coins en travel bugs loggen voordat ik ook tussen de lakens kruip.

We hebben weer een heel gezellig weekend achter de rug :thumbup:
OT nogmaals bedankt voor de goede zorgen. Het was allemaal zeer geslaagd.
Weer een leuke meeting met interessante mensen.
Bij iedere volgende meeting tref je steeds meer "oude" bekenden.
Ieder jaar komen er nieuwe bekenden bij en die worden allemaal elk jaar wat ouder :mrgreen:

Naast het OT van de meeting wil ik de organisators van het cachen ook bedanken.
Zij hebben hier ook genoeg tijd en inspanning in gestoken. :clap:
Het was lekker om even (letterlijk) uit te waaien en met een leuke groep te gaan cachen.
Susie heeft ondertussen op internet zeker al een GPS-apparaat besteld. :mrgreen:
We moesten haar af en toe aan banden leggen, zo enthousiast was ze. :lol: :lol: :lol:
Van Roland hebben wij nog een aantal dingen kunnen leren over onze Garmin. Bedankt.

Op naar de volgende meeting!
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Sonja, ik heb jou een paar keer voorbij zien lopen maar niet meer gesproken helaas. Heb dat met heel veel mensen, hoop dat ik niet de enige ben.. :roll: :wink: Ik kan zo een hele lijst maken van mensen die ik nog had willen spreken of langer mee had willen spreken. Maarja, de tijd vliegt als je het leuk hebt ;)

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer