Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alles Amerika Meeting 2013
Re: Alles Amerika Meeting 2013
Dankjewel, dat is leuk om te lezenDejaVu schreef:Tessie ik vind je nu al een supervrouw.
Ik wilde "superwijf" zeggen maar dan beginnen de feministen hier te flippen

Nu maar hopen dat mensen met een leesbril niet beginnen te flippen omdat de lettertjes zo klein zijn

Groeten, Tessah
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
@ Sandy: ook tegen mij is in het verleden wel gezegd dat ik 'niet hoefde te blijven'. Zou niet weten waarom ik dat dan niet mag zeggen.
Roland

Roland
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dimona, mooi gezegd!
Het is nooit mijn bedoeling om mensen buiten te sluiten, iedereen is voor mij even welkom, zowel op het forum als op de meeting. Het is alleen maar logisch dat er "generaties" ontstaan als een succesvol forum lang bestaat.
Wat er nu over mij en tegen mij gezegd wordt, is wel een bevestiging van mijn gevoel. Gelukkig heb ken ik Coyote lang genoeg om zijn opmerking op waarde te schatten.
Ik heb er nu wel genoeg over gezegd, ik trek me terug uit de discussie.
Het is nooit mijn bedoeling om mensen buiten te sluiten, iedereen is voor mij even welkom, zowel op het forum als op de meeting. Het is alleen maar logisch dat er "generaties" ontstaan als een succesvol forum lang bestaat.
Wat er nu over mij en tegen mij gezegd wordt, is wel een bevestiging van mijn gevoel. Gelukkig heb ken ik Coyote lang genoeg om zijn opmerking op waarde te schatten.
Ik heb er nu wel genoeg over gezegd, ik trek me terug uit de discussie.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Wel, wel... Over elkaar in waarde laten gesproken...Jasmino schreef:Gelukkig heb ken ik Coyote lang genoeg om zijn opmerking op waarde te schatten.

Er zijn er maar weinig die mij echt kennen en daar behoor jij zeker niet toe al denk je van wel. Wellicht dit soort opmerkingen over 'hoe goed jij mij wel niet kent' voortaan maar mooi voor je houden ipv zulke uitlatingen over mij te doen.
Enig respect voor jou is hiermee dan ook volkomen verdwenen.
En dit is dan ook alles wat ik erover te zeggen heb.
Roland
Gezellig! 

- bedeve
- Amerika-expert
Wat een mooi geformuleerde tekst Tessah !Tessah schreef: Ook ik wil hier nog even op terugkomen. Ik ben niet heel erg actief in mijn bijdrages op het forum, maar bekijk het forum wel dagelijks en lees dan de topics die ik interessant vind.
Dank je wel !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
Met die Supervrouw ben ik het helemaal eens.Tessah schreef:DejaVu schreef:Tessie ik vind je nu al een supervrouw.
Ik wilde "superwijf" zeggen maar dan beginnen de feministen hier te flippen
Superwijf klinkt weer zo SP als "Meiden "
Je weet wel ; zij die de vloer schrobden.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Blij dat je toch je bijdrage wil delen! Ik vind het altijd een verademing als 'nieuwe leden' over deze onderwerpen ook hun mening willen/durven geven. Blijven doen zou ik zeggenTessah schreef:
Ik merk dat dit alles bij elkaar mij belemmerd om een bijdrage te leveren op het forum (behalve nu dan, want ik kon me even niet meer inhouden om te reageren). Mogelijk dat ik nu een hele waterval aan negatieve reacties over mij heen krijg, so be it...

Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Bandido
- Amerika-expert
Helemaal mee eens, goed gedaan.Dude schreef:Blij dat je toch je bijdrage wil delen! Ik vind het altijd een verademing als 'nieuwe leden' over deze onderwerpen ook hun mening willen/durven geven. Blijven doen zou ik zeggen![]()

"Keep Georgia On Your Mind"
En toch krijg ik vaak het idee dat ik mijn mening niet kan zeggen, omdat ik dan weer mensen op hun tenen trap......
Zeg het!
- bedeve
- Amerika-expert
DejaVu schreef:Zeg het!

Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Yep, maar dat is niet uniek voor dit forum. Sommige mensen maken er nou eenmaal een sport van om uit een geweldig betoog één woord te filteren om iemand mee om zijn oren te slaan. Ach ja, dat krijg je nou eenmaal op een internetforum. Toch wel apart dat we ons zoveel aantrekken van de mening van mensen die we totaal niet kennencincijansen schreef:En toch krijg ik vaak het idee dat ik mijn mening niet kan zeggen, omdat ik dan weer mensen op hun tenen trap......

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Weet je dat ik mij daar nou niks van aan trek? Dan moeten ze maar schoenen met stalen neuzen aandoen.cincijansen schreef:En toch krijg ik vaak het idee dat ik mijn mening niet kan zeggen, omdat ik dan weer mensen op hun tenen trap......

Dit is een forum waarin geschreven worden. Intonaties kun je er vaak niet goed in lezen, het is makkelijk om dingen tussen de regels door te lezen, dingen lezen die er niet zijn, dingen waar weer overheen gelezen wordt, dingen die met een rood waas voor de ogen gelezen worden etc.
Wie zegt dat ik me daar iets van aantrek
Het is meer dat als er een verhitte discussie in een topic is, de boel wordt afgekapt (want metadiscussie) of reacties worden verwijderd. Want we moeten wel lieffff
tegen elkaar doen (zie topic reageren op nieuwe leden). Ik vind niet dat dat altijd hoeft.
Maar goed, wij komen in elk geval niet op de Meeting. Als we nog in NL hadden gewoond misschien wel, lijkt het mij bijzonder interessant om eens te zien hoe sommige mensen in het echt zijn.

Het is meer dat als er een verhitte discussie in een topic is, de boel wordt afgekapt (want metadiscussie) of reacties worden verwijderd. Want we moeten wel lieffff

Maar goed, wij komen in elk geval niet op de Meeting. Als we nog in NL hadden gewoond misschien wel, lijkt het mij bijzonder interessant om eens te zien hoe sommige mensen in het echt zijn.
Ik kan niet voor jou spreken inderdaad, maar het laat mij in ieder geval niet geheel onberoerd als mensen mijn woorden verdraaien of mij (onterecht, vind ik dan) beschuldigen van onaardige dingen. Ik vind dat toch echt wel vervelend, ook al zou ik graag zeggen dat het me niks doet. Maar goed, ik ben volwassen genoeg om dan maar gewoon even diep adem te halen en geen onaardige dingen terug te gaan roepen. Het zijn vaak van die kleine misverstanden of ongelukkige formuleringen die uitgroeien tot grote proporties, zoals we ook in dit draadje maar weer zien.cincijansen schreef:Wie zegt dat ik me daar iets van aantrek![]()
![]()
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
toch wel benieuwd wie die mensen achter die naampjes zijn...
If you can dream it...