Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reacties en foto's Meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Sandy schreef:Tegen het eind van de avond werd het heel gezellig en werden er een aantal grapjes over en weer gemaakt ..
Het was gewoon ontzettend gezellig, alsof je elkaar al goed kende ;)
En zo kwam ik erachter dat Sandy wel eens in een discotheek kwam waar ik bijna 6 jaar in de weekenden gewerkt heb achter de bar... :wink:

Aan het eind was het met het kleine groepje dat nog over bleef inderdaad nog heel gezellig. We hebben veel gelachen. :lol: :lol:

Roland

PS: Sandy, moet ik nu je berichten gaan editen...?? :wink:
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Coyote schreef:
Sandy schreef:Tegen het eind van de avond werd het heel gezellig en werden er een aantal grapjes over en weer gemaakt ..
Het was gewoon ontzettend gezellig, alsof je elkaar al goed kende ;)
En zo kwam ik erachter dat Sandy wel eens in een discotheek kwam waar ik bijna 6 jaar in de weekenden gewerkt heb achter de bar... :wink:
Gelukkig maar Sandy en wat grappig zeg. Tja, zo zie je maar weer: de wereld (en in dit geval dan Nederland) is klein.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Coyote schreef: En zo kwam ik erachter dat Sandy wel eens in een discotheek kwam waar ik bijna 6 jaar in de weekenden gewerkt heb achter de bar... :wink:

Aan het eind was het met het kleine groepje dat nog over bleef inderdaad nog heel gezellig. We hebben veel gelachen. :lol: :lol:
Inderdaad hoe toevallig is dat ... Ik woon helemaal aan de andere kant van het land, en heb ik nu toevallig familie wonen in het Noorden des lands, waar ik in de vakanties altijd logeerden. En inderdaad gingen we wel eens naar de discotheek waar jij gewerkt hebt. Alleen kwam ik er waarschijnlijk één of twee jaar voordat jij er begon te werken ...
Coyote schreef: PS: Sandy, moet ik nu je berichten gaan editen...?? :wink:
Haha .. Nee eenmalig Rose voor René ;)
Laatst gewijzigd door Sandy op 26 nov 2006, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Sandy schreef:Renée houdt zich wel angstvallig stil
Ik ben er wel hoor! Ben vanmiddag lekker wezen wandelen en heb net de filmbeelden ingelezen in de computer. Helaas zullen de beelden binnen bij een sfeerimpressie blijven, aangezien het daar toch wel donker is, zo onder het kunstlicht. Ik zal daarom van een aantal wat foto's gebruiken om het geheel te vervolmaken.
Coyote schreef:De volgende personen ontbreken op de foto:
Enno (partner Aïda) - heeft de foto genomen
René (Rene.jager) – had het te druk met zijn filmcamera....
Jos (partner EvdB) – nog niet aanwezig
Bert en Hanny (Bert&Hanny) – nog niet aanwezig
Tijdens de groepsfoto is m'n camera door de wind geschept en omgevallen. Gelukkig doet hij het verder nog wel, maar het was even schrikken. Ik had zelf niks in de gaten, maar Bart40 zag het voor zijn ogen gebeuren.

dolpin schreef:
Als ik de volgende keer iets minder gepest wordt, dan kom ik wel weer ; ))

Ben nu wel benieuwd hoor, Sandy, waarom....
We hebben Sandy laten doorschemeren dat er een soort private-forum binnen het forum zou zijn. ...En als je Sandy een beetje kent, begrijp je dat ze daar de hele avond naar aan het vissen is geweest, zonder dat we ook maar iets ontkend of bevestigd hebben. Dus Sandy, bij deze, bedankt voor deze onvergetelijke avond. 8) :lol:
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

BTW ik vind het rose helemaal geweldig. :lol:
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

rene.jager schreef: We hebben Sandy laten doorschemeren dat er een soort private-forum binnen het forum zou zijn. ...
Ahhhhh, arme Sandy.....
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

rene.jager schreef:BTW ik vind het rose helemaal geweldig. :lol:
Ik liep de zaal binnen, met een doos vol gebak op zoek naar Monique. René stond voor de beamer en riep meteen "Hey Sandy, hoe gaat het ermee" .. Alsof we elkaar vorige week nog hadden gezien. Dat zei hij zelf ook al, het klinkt alsof ik je al ken. Grappig die situaties had ik wel vaker ..

Die private forum verzinsel (of niet ; )) .. Jij en Roland deden er ook wel een schepje bovenop, alsof het een Anti Sandy Forum was. Waar dingen besproken werd zoals mijn tekstkleur, mijn kwebbelgehalte & het constante deleten van mijn posts. Stefan merkte al lachend op: "jij wordt ook overal geplaagd he" ;)

het was gezellig .. lekker aan de Rosé met Marjan! : ))
Laatst gewijzigd door Sandy op 26 nov 2006, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Sandy schreef:Die private forum verzinsel (of niet ; )) .. Jij en Roland deden het ook wel klinken alsof het een Anti Sandy Forum was. Waar dingen besproken werd zoals mijn tekstkleur, kwebbelgehalte & het deleten van mijn posts. Stefan merkte al lachend op, jij wordt ook overal geplaagd he ..

het was gezellig! : ))
Juist dit soort plagerijtjes geeft mijns inziens de sfeer weer. Je speerkt elkaar voor de eerste keer in je leven in levende lijve en toch is het contact allemaal heel makkelijk en relaxed.
Enne..., :wink: er is geen private-forum hoor Sandy. En mocht 'ie er wel zijn dan maak ik er in elk geval ook geen deel van uit.
Verder vond ik het super-gezellig!
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ja, ik ben blij dat Marjan me over gehaald heeft : ))
Sandy
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik liep de zaal binnen, met een doos vol gebak op zoek naar Monique
En mijn Bossche Bol was héérlijk!! :lol: :) :D :P
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Sandy schreef:het was gezellig .. lekker aan de Rosé met Marjan! : ))
En wat werkt dat spul lang door zeg....... :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

nieuwenoord schreef:
Ik liep de zaal binnen, met een doos vol gebak op zoek naar Monique
En mijn Bossche Bol was héérlijk!! :lol: :) :D :P
Gelukkig, hoewel kan niet missen van "de Groot" : ))

Ik wilde wat terugdoen voor jullie gastvrijheid Monique en Albert ...
Ik weet dat jullie een groot aandeel hebben gehad in de voorbereidingen en het beschikbaar stellen van jullie ruimte ..
Vandaar dat ik jullie wilden tracteren. De volgende keer, neem ik ze ook mee voor het organisatie team ..
Sandy
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

hekkie schreef:
Sandy schreef:het was gezellig .. lekker aan de Rosé met Marjan! : ))
En wat werkt dat spul lang door zeg....... :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Joh, je zag er vanmorgen nog paars van :P

En Sandy: het was gewoon heel tof van je :lol:
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Okee, met al dat gepraat over Bossche Bollen heb ik nu helemaal trek gekregen... wie overnight me er eentje? :D
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Even nog over de "aanhang" die al dan niet verplicht mee gingen....
Maarten zei eerst met zijn grote mond dat hij van mij mee MOEST omdat ik niemand kende....later werd het al dat ik hem meegevraagd had voor de gezelligheid en in de auto zegt ie ineens:
"leuke vrienden heb jij" :D Jullie zijn dus goedgekeurd :wink: hahaha
Hij wil volgend jaar wle weer mee :)
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

phillybilly schreef:Even nog over de "aanhang" die al dan niet verplicht mee gingen....
Maarten zei eerst met zijn grote mond dat hij van mij mee MOEST omdat ik niemand kende....later werd het al dat ik hem meegevraagd had voor de gezelligheid en in de auto zegt ie ineens:
"leuke vrienden heb jij" :D Jullie zijn dus goedgekeurd :wink: hahaha
Hij wil volgend jaar wle weer mee :)
Mijn vriend wil volgend jaar ook wel weer mee :lol:
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Ik las dat misschien de volgende meeting in Amerika was??
Kost die ook 27.50 Euro, een koopje en is dat inclusief vliegreis???? :wink: :wink: :wink:
Ik schrijf me meteen in.
Fan of the U.S.A.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Overigens Noa vroeg me waarom ik soms LOL in mijn berichten zette. Ze vroeg of ik ook de letterlijke betekenis van het woord "lol" daarmee bedoelde. Maar LOL staat voor Laughing Out Loud, wat je op internet vaak gebruikt, in plaats van "hahaha" ...

Ik bedacht me thuis dat waarschijnlijk meerdere leden de betekenis niet kende van LOL en het dan wel heel vreemd in mijn berichten staat ...

Bij deze: LOL = Laughing Out Loud, maar ik zal er rekening meehouden ;)
Sandy
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Sandy schreef:
Als ik de volgende keer iets minder gepest wordt, dan kom ik wel weer ; ))
Tja Sandy als je me begint uit te dagen... :wink:
Dan weet ik ook nog wel iets te bedenken.... :D

Maar goed even over de dag zelf :D , het was nog beter als vorig jaar (en ik maar denken dat dit niet mogelijk zou zijn...) en erg leuk om veel bekenden weer terug te zien (en nieuwe AA-members te ontmoeten :wink: ) en ondanks dat het aantal verdubbeld is, was het nog steeds zeer gezellig en persoonlijk.

Complimenten voor de organisatie (en de locatie!!!) die het natuurlijk vreselijk druk heeft gehad met de voorbereidingen maar ook tijdens het FEEST want ook de BBQ was geweldig en beter dan vorig jaar. Al met al een top-dag en het werd weer later dan ik verwacht had... Ik kon pas weg komen toen ik beloofde enkele AA-members uit te nodigen voor mijn house-warming-party :oops: en dan willen ze ook nog blijven slapen...
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

rene.jager schreef:Tijdens de groepsfoto is m'n camera door de wind geschept en omgevallen. Gelukkig doet hij het verder nog wel, maar het was even schrikken. Ik had zelf niks in de gaten, maar Bart40 zag het voor zijn ogen gebeuren.
Ik moet zeggen, een beetje egoistisch misschien, maar ik was wel blij dat hij langs de auto viel, en niet erop... Gelukkig is er met je camera niks aan de hand, René, dat zou toch heel vervelend zijn geweest. Ik ben erg benieuwd naar de film!

Jammer dat ik een hoop mensen niet meer gesproken heb, maar het was wel erg gezellig. Ook Marina vond het erg gezellig, en niet eng met al die Amerika-freaks... :D
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer