Ik had vorig jaar hetzelfde. Ik had pas 30 berichten op het forum geplaatst, dus niemand kende mij vorig jaar. Toen ik onderweg was naar de meeting, had ik spijt dat ik me opgegeven had. Ik kende niemand en ik had het idee dat niemand echt op mij zat te wachten. Daarnaast kwam ik ook nog eens alleen. Uiteindelijk werd het toch heel gezellig en was ik blij dat ik toch gegaan was. Dit jaar zal het stukken makkelijker zijn denk ik.helena schreef:Heb een beetje hetzelfde gevoel, ik kom veel op het forum, heb ook het gevoel dat ik een aantal forumgangers 'ken', maar voel eigenlijk dat ik er dan niet bij zou horen.
Het lijkt me wel heel leuk om te komen.
Helena
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alles-Amerika-Meeting 2007 (inventarisatie)
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Straks wil iedereen in dat hoekje. Hoor je er toch weer bij 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ja, en dan horen de "vaste meeting-bezoekers" er niet meer bij...Njit schreef:Straks wil iedereen in dat hoekje. Hoor je er toch weer bij

Nee hoor, iedereen die dit jaar voor het eerst komt, zal merken dat er een grote saamhorigheid is. Want ondanks dat je elkaar (nog) niet persoonlijk kent, is er toch een gevoel van herkenning. Zo van: Hé, ben jij dat forumlid? Ooit ben ik ook naar een eerste meeting geweest (van een ander forum weliswaar, maar toch). Ik voelde me gelijk op mijn gemak want ik kon eindelijk eens vrij over Amerika praten zonder dat er gezegd werd: "Dat kennen we nu wel!"

En of je nu 1 bericht of 4500 berichten gepost hebt, alle leden zijn even welkom! Denk dus niet dat je minder bij het forum hoort als je nog niet zoveel gepost hebt.
Roland
De Telegraaf schreef:Meeting Room gezocht
Voor haar jaarlijkse meeting is het Alles-Amerikaforum op zoek naar een geschikte ruimte. Er worden zo'n 75-100 mensen verwacht. Er moet een bar zijn, alsmede een ruimte om te eten. Er moeten ook boeken uitgestald kunnen worden.
Tevens moet de ruimte vooral bestaan uit hoekjes
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
:hilarious: :hilarious: :hilarious:Mack schreef:De Telegraaf schreef:Meeting Room gezocht
Voor haar jaarlijkse meeting is het Alles-Amerikaforum op zoek naar een geschikte ruimte. Er worden zo'n 75-100 mensen verwacht. Er moet een bar zijn, alsmede een ruimte om te eten. Er moeten ook boeken uitgestald kunnen worden.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Misschien is er egens een ronde ruimte af te huren, dan zijn er geen hoekjes.Mack schreef:De Telegraaf schreef:Meeting Room gezocht

Zonder dollen! Voor diegenen, die twijfelen om te komen naar de meeting, gewoon komen. Iedereen die voor de eerste keer komt, komt natuurlijk in een groep mensen, die je eigenlijk niet kent. Maar dat is snel over hoor. Je zal merken, dat je een aantal forumleden direct herkent en daarnaast maak je met veel anderen kennis.
Het is altijd reuze gezellig, ongedwongen en iedereen is enthousiast over Amerika en het reizen naar, en door, dat continent.
Ik kan uit ervaring vertellen dat het allemaal meevalt. Ik had vorig jaar ook cold feet, en ik ging eigenlijk omdat Stefan -die niet eens lid was toen- graag wilde gaan. Maar ook door de lieve woorden van Marjan via PB waren doorslaggevend. Toen ik aankwam, was het al aardig vol en dacht ik even: waar ben ik aanbeland, bepakt met Bossche bollen voor Albert & Monique en Aida. Stefan had ik niet veel aan, die was ik direct kwijt ... Ik ben toen ergens achterin verscholen op een bankje gaan zitten, achteraf zat ik behoorlijk in de weg bij de trap. Ik herkende, hoewel ik zeer actief ben, ook veel mensen niet en vanzelf kwamen Noa en Marjon (Vana) even bij me zitten en kletsen. Grappig was dat anderen mij wel direct herkenden, en andersom wist ik niet wie ze waren ... Zo weet ik nog dat Ger tegen Marjon zei: "Daar heb je Sandy" .. terwijl ik dacht: "Wie zijn dat?" : )) Later op de avond stond ik toevallig aan een gezellig rond tafeltje. Stefan had me weer verlaten, die had zich aangemeld om het vlees te roosteren .. samen met de ex van Lely ;- ) Het was heel gezellig. Ik heb daar denk ik tot het eind van de avond gestaan en leuke gesprekken gehad .. veel gelachen met Roland & Renee (zaten me van alles wijs te maken) Becs & Danny (heel leuk stel), Aida & Wolfman (had ik al eerder ontmoet in het vliegtuig), Marjan (hekkie), Marjon & Ger, Martijn (Njit) & Linda (SpaceAce) (ook al eerder ontmoet, mooie fotoboeken hadden ze bij zich), ... Rob (interessante camper verhalen, vooral Stefan hing aan zijn lippen)! En natuurlijk Doreen uit Amerika ... (heel leuk, alsof ik haar al heel lang kende .. kreeg gelijk een dikke zoen en een brasa van d'r). Jammer dat we haar de laatste tijd zo weinig zien op het forum!
Ik ben wel heel actief op het forum, maar in het RL kan ik ook heel verlegen zijn. Nu wil de Rose ook wel een handje helpen
Overigens Marjol, je moet wel komen hoor ... Ik herkende je toen niet, begreep achteraf dat jij het vermoeide 'meisje' was die op de grond zat. Je had toch een lange dag achter de rug? Ik heb een paar keer in diverse draadjes met je gekletst (ook op het Floridaforum) en het lijkt me leuk om je te ontmoeten!
Alle anderen, nieuwe leden ook !!!
Jerbia lijkt me ook heel leuk te ontmoeten. Onze zoontjes zitten bij elkaar op school en ik moet nog een boek teruggeven die ik van haar geleend heb
Ik ben wel heel actief op het forum, maar in het RL kan ik ook heel verlegen zijn. Nu wil de Rose ook wel een handje helpen

Overigens Marjol, je moet wel komen hoor ... Ik herkende je toen niet, begreep achteraf dat jij het vermoeide 'meisje' was die op de grond zat. Je had toch een lange dag achter de rug? Ik heb een paar keer in diverse draadjes met je gekletst (ook op het Floridaforum) en het lijkt me leuk om je te ontmoeten!
Alle anderen, nieuwe leden ook !!!
Jerbia lijkt me ook heel leuk te ontmoeten. Onze zoontjes zitten bij elkaar op school en ik moet nog een boek teruggeven die ik van haar geleend heb

Sandy
Leuk om te horen dat iedereen zich "de eerste keer" na die drempel meteen op zijn/haar gemak voelde.
Ik ben ook zo'n verlegen kat-uit-de-boom-kijker. Ik denk altijd dat niemand op mijn verhalen zit te wachten. Heb ook ook geen web-log, powerpointpresentaties of uitgebreide plakboeken, maar ouderwetse rolletjesfoto's in een simpel insteekalbum. Van BC/Alberta 1995 en 1997, Florida 1999, ZW-USA 2001, 2003 en 2007. Zal ik die meenemen?
Ik ben ook zo'n verlegen kat-uit-de-boom-kijker. Ik denk altijd dat niemand op mijn verhalen zit te wachten. Heb ook ook geen web-log, powerpointpresentaties of uitgebreide plakboeken, maar ouderwetse rolletjesfoto's in een simpel insteekalbum. Van BC/Alberta 1995 en 1997, Florida 1999, ZW-USA 2001, 2003 en 2007. Zal ik die meenemen?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Er is meestal ook een fotoboeken-hoekje. Daar liggen dan alle spullen ter inzage. Gewoon meenementhebes schreef:maar ouderwetse rolletjesfoto's in een simpel insteekalbum. Van BC/Alberta 1995 en 1997, Florida 1999, ZW-USA 2001, 2003 en 2007. Zal ik die meenemen?

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
In de hierboven rood gekleurde fotoalbums ben ik zeker geïnteresseerd, want dat zijn gebieden waar wij nog niet zijn geweest en die wel op het verlanglijstje staan. Leuk als jij die mee zou nemen.thebes schreef:Heb ook ook geen web-log, powerpointpresentaties of uitgebreide plakboeken, maar ouderwetse rolletjesfoto's in een simpel insteekalbum. Van BC/Alberta 1995 en 1997, Florida 1999, ZW-USA 2001, 2003 en 2007. Zal ik die meenemen?
Ik hoop er tegen die tijd aan te denken om jou er naar te vragen, want er is op zo'n AA-meeting altijd zo veel te doen, te zien en te praten.
Ik heb het in ieder geval als geheugensteuntje genoteerd.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik ben alleen nog maar bij de eerste bijeenkomst geweest. Daar kwam ik mensen tegen die ik inderdaad van 'nickname' kende en het was heel gezellig. Er waren ook mensen alleen, en zelf iemand die nog nooit in Amerika was geweest. Ik heb het idee dat iedereen het reuze naar zijn zin heeft gehad. Iedereen moet gewoon komen als ie kan. 

Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016