Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Over de AllesAmerika.com stickers (topic uit 2006)
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
De meeste stickers zaten op mijn koffers, maar daar heb ik geen foto's van. Ze waren ook niet helemaal gooi en smijt proof.
Eentje had ik bewaard voor wat leuke plaatjes.
Wie weet waar wij geweest zijn?

Zoals jullie kunnen zien is mijn oudste zoon altijd tot poseren bereid (not)
Groetjes
Liliane

Groetjes
Liliane
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Is die derde foto Monticello?liliane schreef:De meeste stickers zaten op mijn koffers, maar daar heb ik geen foto's van. Ze waren ook niet helemaal gooi en smijt proof.
Groetjes
Liliane
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
De eerste weet ik niet, maar is nummer twee de Natural Bridge en nummer drie Monticello? Leuke foto's!!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
De eerste twee zijn inderdaad Natural Bridge (de eerste is van onder naar boven genomen) en de 3e Monticello.
Ik vond Natural Bridge erg indrukwekkend. Thieu vond de indianen en salpetermijn ook interessant. Daarna zijn we nog naar Dinosaur Kingdom geweest en de grotten.
Monticello wilde ik graag nog een keer zien om te kijken hoe de tuinen nu zouden zijn. In 2004 was ik er in april, nu in juli geeft toch een ander beeld. Maar het was vrijdag zo ontzettend warm, benauwd, dat we het al snel voor gezien hielden.
Ik had gehoopt dat het thuis wat koeler zou zijn, maar helaas. En hier hebben we geen airco.
Gaan de prijswinnaars door voor de koelkast?
Groetjes
Liliane
Ik vond Natural Bridge erg indrukwekkend. Thieu vond de indianen en salpetermijn ook interessant. Daarna zijn we nog naar Dinosaur Kingdom geweest en de grotten.
Monticello wilde ik graag nog een keer zien om te kijken hoe de tuinen nu zouden zijn. In 2004 was ik er in april, nu in juli geeft toch een ander beeld. Maar het was vrijdag zo ontzettend warm, benauwd, dat we het al snel voor gezien hielden.
Ik had gehoopt dat het thuis wat koeler zou zijn, maar helaas. En hier hebben we geen airco.
Gaan de prijswinnaars door voor de koelkast?

Groetjes
Liliane
oh, zoveel, maar niet veel met de sticker.Heb je nog meer foto's dan?

Oké, deze nog. De exacte locatie weet ik zelf ook niet

Maar wie weet de weg te noemen? Of de bergen?
Groetjes
Liliane
de Blueridge Parkway is goed en of het die berg is? Het zou zo maar kunnen, hahaha. Ik heb geen idee.
Het was een mooie route, alleen werd helaas Thieu wagenziek net voor we bij Crabtree Falls waren.
Groetjes
Liliane
(enne............. hier is je koelkast)

Groetjes
Liliane
Het was een mooie route, alleen werd helaas Thieu wagenziek net voor we bij Crabtree Falls waren.
Groetjes
Liliane
(enne............. hier is je koelkast)

Groetjes
Liliane
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
De bergen zijn niet de Smokey Mountains (die liggen verder naar het zuiden), maar de Blue Ridge (hence the Parkway name
). Waren jullie in Shenandoah National Park? Zo zuidelijk ben ik daar nog nooit geweest.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Ik heb even gegoogled en de exacte plaats was dus hier http://www.virtualblueridge.com/parkway ... /00009.asp
We waren niet in het NP, maar alleen de Parkway een stuk aan het rijden, naar het zuiden toe dus. Erg mooi.
We hadden een Navman bij ons, maar die kapte er mee toen we ergens halverwege waren. We moesten toen ouderwets met de kaart gaan werken en van Crabtree Falls naar Scottsville te komen. Dat lukte ook prima, al was het een erge 'krullenweg' zoals Thieu dan zegt (via Wintergreen en dan de 6).
Ik ben nog nooit zo noordelijk bij jou in de buurt geweest, Petra. Wie weet een volgende keer!
Liliane
We waren niet in het NP, maar alleen de Parkway een stuk aan het rijden, naar het zuiden toe dus. Erg mooi.
We hadden een Navman bij ons, maar die kapte er mee toen we ergens halverwege waren. We moesten toen ouderwets met de kaart gaan werken en van Crabtree Falls naar Scottsville te komen. Dat lukte ook prima, al was het een erge 'krullenweg' zoals Thieu dan zegt (via Wintergreen en dan de 6).
Ik ben nog nooit zo noordelijk bij jou in de buurt geweest, Petra. Wie weet een volgende keer!
Liliane