Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reacties en foto's Meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Albert
Amerikafan
Partner van: Nieuwenoord
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Drukke week de moeite waard

Bericht door Albert »

Na het weekend kom ik effe met mijn verhaal op de proppen ben nu wat uitgerust en kan de zaak weer helder bekijken.

Ja, we hebben veel werk gehad aan de meeting ongeveer een werkweek en het ergste opruimen duurde maar twee en een half uur. De rest opruimen gebeurt ook een week, ben nu gewoon wat luier.

Vreemd dat er zolang gwerkt is aan de opbouw, maar een schuur leegmaken waarin het laatste jaar geen feest gegeven is duurt eenmaal langer. Door de paarden en het hooi en stro krijg je een stof die overal blijft liggen en hangen. Dat kan je niet laten zitten vooral niet omdat er een groep AA ers langs zouden komen.

Gisteravond na boer zoekt schoonmoeder, zat ik me te bedenken waarom het deze keer zoveel werk was geweest. Doordat wij hier feesten hebben gehad van rond de honderd mensen gaf ik mijn eigen planning de schuld. Onze feesten worden normaliter rond augustus gehouden en dan speelt het weer een belangrijke rol het buite gebeure is dan ook vrij betreedbaar. En een belangrijk punt is natuurlijk dat we op die feesten zelf de mensen uitnodigen die wij kennen en de ons zeker kennen hahaha. Nu had ik te maken met een groep wildvreemde, die niets van ons wisten. Zodoende wil je als stalbaas goed voor den dag kome.

Om de mensen sneller te lere kenne ben ik zelf achter de bar gekrope en ja hoor op een gegeven moment wist ik precies wie wat dronk, Hé Rene.

Het enige minpuntje was de aangezette tenten die de wind van die dag niet konde verdrage oftewel het was slappe troep.

Voor de rest heb ik van mijn kant genote van de middag en avond of er een vervolg op komt ligt niet alleen in mijn handen, ik heb namelijk ook te maake met mijn boze oog en kids. Want zonder hun inzet hadden jullie een kale avond gehad, ook de leden van de organisatie verdiene een veer in hun achterkantje.

Beste forumleden, wat ik in de wandelgangen hoorde waren jullie supertevreden over wat er geboden werd, maar vergeet één ding niet alle organisatiewerkzaamheden koste tijd en dat heeft de organisatie (buiten de stal Nieuwen Oord vrijwilligers om) met aanhang voor jullie overgehad.

Te zijnertijd horen jullie wel weer of er een vervolg komt, ik sluit af met een zwaai.

Groetjes van Albertje Kretiek Himself ( in april/mei 2007 weer te volgen op zijn reis door de joe naait et steeds)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

GPJ73 schreef:Maar goed even over de dag zelf :D , het was nog beter als vorig jaar (en ik maar denken dat dit niet mogelijk zou zijn...) en erg leuk om veel bekenden weer terug te zien (en nieuwe AA-members te ontmoeten :wink: ) en ondanks dat het aantal verdubbeld is, was het nog steeds zeer gezellig en persoonlijk.

Complimenten voor de organisatie (en de locatie!!!) die het natuurlijk vreselijk druk heeft gehad met de voorbereidingen maar ook tijdens het FEEST want ook de BBQ was geweldig en beter dan vorig jaar.
Dat laatste kan natuurlijk ook aan jouw bak- en kookkunsten liggen. :wink: We hadden nu natuurlijk een fantastisch viertal (Marianne, Jeroen, Stefan en Jan Gijs) dat het vlees voor ons gebraden heeft. :lol:

Het doet mij goed (en de rest van de organisatie, incl. Albert en Monique denk ik ook) om te horen dat velen het gezelliger vonden dan vorig jaar. Het is nl. ook een paar keer tegen mij gezegd. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom jullie het gezelliger (of juist niet) dan vorig jaar vonden.

Ik heb zelf wel een vermoeden maar wil eigenlijk eerst jullie ervaringen horen.

Roland
Laatst gewijzigd door Coyote op 27 nov 2006, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Vorig jaar had je een veel grotere zaal en minder deelnemers dus je kon je wat "verloren" voelen plus dat je natuurlijk lange rechte tafels had en da's moeilijk mengen.
Voor ons was het de eerste keer toen en dan ben je wat onwennig, sommige ken je van het forum goed maar eigenlijk heb je nog niemand ontmoet.
Dit jaar ken je uiteraard een aantal mensen, Alex en Daniel waren er wel voor de eerste keer maar die hadden we in Yellowstone al gezien.
Het was wat bekender.
De locatie was meer dan perfekt, daar is al veel lof aan toegezwaaid en da's absoluut terrecht. Het was intiemer dan vorig jaar. Dat hebben we natuurlijk aan Albert en Monique te danken die ik vorig jaar heel even bij de barbecue heb gesproken.
Het is ook een gevoel dat alles klopt, toen ik binnenkwam had ik meteen het gevoel dat het een hele leuke avond zou worden.
Tja wat kan je zeggen, je zou haast nog wel eerder kunnen beginnen dan 3 uur s'middags want ik heb me geen moment verveeld.
Tijd tekort zegmaar.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Drukke week de moeite waard

Bericht door rene.jager »

Albertje Kretiek Himself schreef:Om de mensen sneller te lere kenne ben ik zelf achter de bar gekrope en ja hoor op een gegeven moment wist ik precies wie wat dronk, Hé Rene.
:mrgreen:
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

GPJ73 schreef: Tja Sandy als je me begint uit te dagen... :wink:
Dan weet ik ook nog wel iets te bedenken.... :D
Ehm .. Je bedoelt andersom .. weet ik nog wat te bedenken ;)
Sandy
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik vond het dit jaar ook gezelliger.
Ten eerste was deze locatie prettiger, het was wat kleiner en daarom gezelliger/intiemer.
Dit was voor mij de 2e keer, dus was ik minder zenuwachtig als de eerste keer. Ik had vorig jaar nog niemand in het echt ontmoet voordat ik naar de meeting ging en dat was nu wel anders.
Ik ben laatst met een aantal van het forum naar de bioscoop geweest en ik spreek sommigen regelmatig op msn en Roland zie ik regelmatig.
Dat scheelt ook.

Ik vond het ook prettig dat je een bepaald bedrag betaalt en dat alles daar dan bij in zit. Dat gedoe met muntjes vind ik maar niks.

En sowieso zijn wij als allesamerikaforumleden heel gezellig!! :wink:
Er hing een heel ongedwongen sfeertje.
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Ik was er niet bij (ingeschreven op het forum toen de inschrijving voor de meeting al voorbij was), maar zo te zien en te horen was het supergezellig. Wie weet durf ik me volgend jaar ook wel in te schrijven :)
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

lelie schreef:Dit was voor mij de 2e keer, dus was ik minder zenuwachtig als de eerste keer.
Voor mij was het wel de eerste keer en ik had geen idee wat ik ervan kon verwachten....nu praat ik op zich wel snel met mensen, maar je weet maar nooit :wink: Het viel allemaal reuze mee, iedereen was even aardig en ik heb dan ook heel wat leuke gesprekken gehad. Soms leek het alsof je diegene al heel lang kent.
Ik vond het echt super!
En met sommige forumers heb je wel heel veel overeenkomsten, dat schept dan weer een extra band ;) Hé Aïda ;)
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

phillybilly schreef: En met sommige forumers heb je wel heel veel overeenkomsten, dat schept dan weer een extra band ;) Hé Aïda ;)
Nou, dat is een ding wat zeker is! Wij hebben zoveel overeenkomsten, we konden wel zusjes zijn!
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Het enige wat ik misschien heb gemist ... is muziek!
Ik heb overigens zeker 6 uur aan een stuk gestaan :shock:
Sandy
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Sandy schreef:Overigens Noa vroeg me waarom ik soms LOL in mijn berichten zette. Ze vroeg of ik ook de letterlijke betekenis van het woord "lol" daarmee bedoelde. Maar LOL staat voor Laughing Out Loud, wat je op internet vaak gebruikt, in plaats van "hahaha" ...

Ik bedacht me thuis dat waarschijnlijk meerdere leden de betekenis niet kende van LOL en het dan wel heel vreemd in mijn berichten staat ...

Bij deze: LOL = Laughing Out Loud, maar ik zal er rekening meehouden ;)
Zeg Sandy, als je voor de meeting je huidige foto als Avatar gebruikt zou hebben, dan had ik je zeker meteen herkend :)
Mooie foto trouwens.

Groetjes
Bjorn
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Bjorn schreef: Zeg Sandy, als je voor de meeting je huidige foto als Avatar gebruikt zou hebben, dan had ik je zeker meteen herkend :)
Mooie foto trouwens.

Groetjes
Bjorn
Dank je Bjorn : ))
PS. Je had overigens gelijk, je vriendin was net iets kleiner dan ik ;)
Sandy
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Ook Fred en ik hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Het was erg gezellig. Bij veel forummers had ik het gevoel ze al te kennen terwijl ik ze nog nooit had gezien.
Martin en Marianne kende ik niet van gezicht maar toen in het gesprek de namen van hun dochters vielen herinnerde ik me de reisverslagen en wist ik wie ze waren.
Wij hebben overnacht in een B&B in Beesd en ook dat was erg leuk. We hebben 's ochtends aan het ontbijt nog gezellig zitten kletsen met Marjon en Ger.
Het was wel jammer dat we 's avonds al zo vroeg weg moesten. Het B&B hadden we geboekt omdat we dan wat langer zouden kunnen blijven, maar een beginnende migraine bij Fred gooide roet in het eten.
Als het aan ons ligt zijn we de volgende keer weer van de partij. Ook Fred vond het erg leuk terwijl hij in eerste instantie meeging om mij een plezier te doen. Nu leest hij ook al op het forum mee.
Iedereen heel erg bedankt voor de gezellige dag!
Monique, Albert en kids: jullie zijn geweldig. Bedankt voor het vele werk dat jullie hebben gedaan en voor jullie gastvrijheid!
Compliment aan Marjan, Esmee, Roland en Rob: de organisatie was super! (en Rob nogmaals bedankt voor de cactus!)
groetjes van Carola en natuurlijk ook van Fred
PS Het was een verademing om te horen dat onze kinderen niet veel verschillen van andermans 'hangjongeren'.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik vind het zo leuk om te lezen dat al die partners het pas leuk vonden toen ze er ook echt waren :lol:

Mijn eigen Albertje werd pas lid van dit forum toen we hadden voorgesteld de meeting hier te houden en ook hij ging vorig jaar mee om mij een plezier te doen :P

Zelfs onze hangjongeren vonden dit leuker dan zo'n stomme reis door de States :oops:
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

nieuwenoord schreef:Ik vind het zo leuk om te lezen dat al die partners het pas leuk vonden toen ze er ook echt waren :lol:
Michel vond het ook heel leuk! Hij vond het heel apart dat mensen ons al herkenden van foto's op het forum of onze website ("zijn jullie van dat dagboek?"), maar hij leest hier natuurlijk ook een stuk minder dan ik! Ook de bbq vond hij super verzorgd!
We hebben dan ook heel leuke gesprekken gevoerd, en zijn pas om 11 uur vertrokken ondanks dat we nog naar een bruiloft toe moesten. Hier stond overigens weer een buffet klaar, maar dat hebben we toch maar overgeslagen :wink:
Wat ons betreft zijn we volgend jaar weer van de partij!

Elly
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Stefan vond het ook heel gezellig, dat was wel te merken want ik was hem een paar keer kwijt. Hij was sowieso al meer enthousiast dan ik om te gaan. Toch mag hij niet lid worden van mij ;)

Hij heeft Elke's topic met reisverslagen gebookmarked en leest graag reisverslagen ..

-
Sandy
yvet
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door yvet »

Niet alleen ik heb mezelf goed vermaakt, maar Emiel natuurlijk ook.
We hebben dan wel de hele dag in de uithoek gezeten, maar toch met flink wat mensen kunnen praten. De reden van die uithoek was/is dat Emiel knetterallergisch is voor paarden en zijn medicijnen hebben hem reuze geholpen maar om het lot te gaan tarten en naast de paarden te gaan zitten ging ons iets te ver vandaar.

Emiel heeft vooraf er wel zin in gehad, hij was niet gedwongen mee om het zo maar te noemen integendeel zelfs.
normaal zegt hij altijd; ga jij maar het zijn jouw contacten.
Maar dit keer wilde hijzelf juist graag mee. En het is hem goed bevallen.
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Coyote schreef:
Dat laatste kan natuurlijk ook aan jouw bak- en kookkunsten liggen. :wink: We hadden nu natuurlijk een fantastisch viertal (Marianne, Jeroen, Stefan en Jan Gijs) dat het vlees voor ons gebraden heeft. :lol:

Roland
Dat kan het zeker zijn :wink: en bij deze bedankt want ik vond het top geregeld allemaal :!: Was even bang dat het wel wat drukkig werd maar hierdoor was het eigenlijk wel net zo gezellig en leuk, en leuk dat er weer veel foto's waren meegenomen want niets tegen de beamer en de muziek :wink: maar wat sommigen met fotoboeken doen vind ik prachtig ondanks mijn flauwe grappen :lol: heb ik veel waardering voor de hoeveelheid werk die hier in gaat zitten :!:

Rene had het tijdens de meeting over een AA-filmpje / intro waar hij mee bezig is, ben benieuwd naar het resultaat 8) Want zijn VS-filmpjes waren de tweede keer weer prachtig :!:

Zelf lag ik na 1 uur in bed en de volgende ochtend om 8 uur weer op naar A'dam met o.a. 3 collega's uit India, kortom zondagavond laat viel ik mijn bed in :oops:

Mijn Amsterdam verslag hier.
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

GPJ73 schreef:Mijn Amsterdam verslag hier.
Je had zaterdagavond al iets verteld over de tour door Amsterdam met je Indiasche collega's. Ik heb je (leuke) verslag even gelezen, maar de foto's kan ik niet bekijken. Wat vonden ze eigenlijk van onze hoofdstad en de "Rosse buurt"?

BTW, fijn he, Openbaar Vervoer!!!!!!!!!! :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Sandy schreef:Toch mag hij niet lid worden van mij ;)
Wat nou? Ben je bang dat hij niet van het forum af te slaan is... :wink: :wink: :lol:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer