Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reacties en foto's Meeting 2006
- Albert
- Amerikafan
- Partner van: Nieuwenoord
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Drukke week de moeite waard
Na het weekend kom ik effe met mijn verhaal op de proppen ben nu wat uitgerust en kan de zaak weer helder bekijken.
Ja, we hebben veel werk gehad aan de meeting ongeveer een werkweek en het ergste opruimen duurde maar twee en een half uur. De rest opruimen gebeurt ook een week, ben nu gewoon wat luier.
Vreemd dat er zolang gwerkt is aan de opbouw, maar een schuur leegmaken waarin het laatste jaar geen feest gegeven is duurt eenmaal langer. Door de paarden en het hooi en stro krijg je een stof die overal blijft liggen en hangen. Dat kan je niet laten zitten vooral niet omdat er een groep AA ers langs zouden komen.
Gisteravond na boer zoekt schoonmoeder, zat ik me te bedenken waarom het deze keer zoveel werk was geweest. Doordat wij hier feesten hebben gehad van rond de honderd mensen gaf ik mijn eigen planning de schuld. Onze feesten worden normaliter rond augustus gehouden en dan speelt het weer een belangrijke rol het buite gebeure is dan ook vrij betreedbaar. En een belangrijk punt is natuurlijk dat we op die feesten zelf de mensen uitnodigen die wij kennen en de ons zeker kennen hahaha. Nu had ik te maken met een groep wildvreemde, die niets van ons wisten. Zodoende wil je als stalbaas goed voor den dag kome.
Om de mensen sneller te lere kenne ben ik zelf achter de bar gekrope en ja hoor op een gegeven moment wist ik precies wie wat dronk, Hé Rene.
Het enige minpuntje was de aangezette tenten die de wind van die dag niet konde verdrage oftewel het was slappe troep.
Voor de rest heb ik van mijn kant genote van de middag en avond of er een vervolg op komt ligt niet alleen in mijn handen, ik heb namelijk ook te maake met mijn boze oog en kids. Want zonder hun inzet hadden jullie een kale avond gehad, ook de leden van de organisatie verdiene een veer in hun achterkantje.
Beste forumleden, wat ik in de wandelgangen hoorde waren jullie supertevreden over wat er geboden werd, maar vergeet één ding niet alle organisatiewerkzaamheden koste tijd en dat heeft de organisatie (buiten de stal Nieuwen Oord vrijwilligers om) met aanhang voor jullie overgehad.
Te zijnertijd horen jullie wel weer of er een vervolg komt, ik sluit af met een zwaai.
Groetjes van Albertje Kretiek Himself ( in april/mei 2007 weer te volgen op zijn reis door de joe naait et steeds)
Ja, we hebben veel werk gehad aan de meeting ongeveer een werkweek en het ergste opruimen duurde maar twee en een half uur. De rest opruimen gebeurt ook een week, ben nu gewoon wat luier.
Vreemd dat er zolang gwerkt is aan de opbouw, maar een schuur leegmaken waarin het laatste jaar geen feest gegeven is duurt eenmaal langer. Door de paarden en het hooi en stro krijg je een stof die overal blijft liggen en hangen. Dat kan je niet laten zitten vooral niet omdat er een groep AA ers langs zouden komen.
Gisteravond na boer zoekt schoonmoeder, zat ik me te bedenken waarom het deze keer zoveel werk was geweest. Doordat wij hier feesten hebben gehad van rond de honderd mensen gaf ik mijn eigen planning de schuld. Onze feesten worden normaliter rond augustus gehouden en dan speelt het weer een belangrijke rol het buite gebeure is dan ook vrij betreedbaar. En een belangrijk punt is natuurlijk dat we op die feesten zelf de mensen uitnodigen die wij kennen en de ons zeker kennen hahaha. Nu had ik te maken met een groep wildvreemde, die niets van ons wisten. Zodoende wil je als stalbaas goed voor den dag kome.
Om de mensen sneller te lere kenne ben ik zelf achter de bar gekrope en ja hoor op een gegeven moment wist ik precies wie wat dronk, Hé Rene.
Het enige minpuntje was de aangezette tenten die de wind van die dag niet konde verdrage oftewel het was slappe troep.
Voor de rest heb ik van mijn kant genote van de middag en avond of er een vervolg op komt ligt niet alleen in mijn handen, ik heb namelijk ook te maake met mijn boze oog en kids. Want zonder hun inzet hadden jullie een kale avond gehad, ook de leden van de organisatie verdiene een veer in hun achterkantje.
Beste forumleden, wat ik in de wandelgangen hoorde waren jullie supertevreden over wat er geboden werd, maar vergeet één ding niet alle organisatiewerkzaamheden koste tijd en dat heeft de organisatie (buiten de stal Nieuwen Oord vrijwilligers om) met aanhang voor jullie overgehad.
Te zijnertijd horen jullie wel weer of er een vervolg komt, ik sluit af met een zwaai.
Groetjes van Albertje Kretiek Himself ( in april/mei 2007 weer te volgen op zijn reis door de joe naait et steeds)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat laatste kan natuurlijk ook aan jouw bak- en kookkunsten liggen.GPJ73 schreef:Maar goed even over de dag zelf, het was nog beter als vorig jaar (en ik maar denken dat dit niet mogelijk zou zijn...) en erg leuk om veel bekenden weer terug te zien (en nieuwe AA-members te ontmoeten
) en ondanks dat het aantal verdubbeld is, was het nog steeds zeer gezellig en persoonlijk.
Complimenten voor de organisatie (en de locatie!!!) die het natuurlijk vreselijk druk heeft gehad met de voorbereidingen maar ook tijdens het FEEST want ook de BBQ was geweldig en beter dan vorig jaar.

Het doet mij goed (en de rest van de organisatie, incl. Albert en Monique denk ik ook) om te horen dat velen het gezelliger vonden dan vorig jaar. Het is nl. ook een paar keer tegen mij gezegd. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom jullie het gezelliger (of juist niet) dan vorig jaar vonden.
Ik heb zelf wel een vermoeden maar wil eigenlijk eerst jullie ervaringen horen.
Roland
Laatst gewijzigd door Coyote op 27 nov 2006, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Vorig jaar had je een veel grotere zaal en minder deelnemers dus je kon je wat "verloren" voelen plus dat je natuurlijk lange rechte tafels had en da's moeilijk mengen.
Voor ons was het de eerste keer toen en dan ben je wat onwennig, sommige ken je van het forum goed maar eigenlijk heb je nog niemand ontmoet.
Dit jaar ken je uiteraard een aantal mensen, Alex en Daniel waren er wel voor de eerste keer maar die hadden we in Yellowstone al gezien.
Het was wat bekender.
De locatie was meer dan perfekt, daar is al veel lof aan toegezwaaid en da's absoluut terrecht. Het was intiemer dan vorig jaar. Dat hebben we natuurlijk aan Albert en Monique te danken die ik vorig jaar heel even bij de barbecue heb gesproken.
Het is ook een gevoel dat alles klopt, toen ik binnenkwam had ik meteen het gevoel dat het een hele leuke avond zou worden.
Tja wat kan je zeggen, je zou haast nog wel eerder kunnen beginnen dan 3 uur s'middags want ik heb me geen moment verveeld.
Tijd tekort zegmaar.
Voor ons was het de eerste keer toen en dan ben je wat onwennig, sommige ken je van het forum goed maar eigenlijk heb je nog niemand ontmoet.
Dit jaar ken je uiteraard een aantal mensen, Alex en Daniel waren er wel voor de eerste keer maar die hadden we in Yellowstone al gezien.
Het was wat bekender.
De locatie was meer dan perfekt, daar is al veel lof aan toegezwaaid en da's absoluut terrecht. Het was intiemer dan vorig jaar. Dat hebben we natuurlijk aan Albert en Monique te danken die ik vorig jaar heel even bij de barbecue heb gesproken.
Het is ook een gevoel dat alles klopt, toen ik binnenkwam had ik meteen het gevoel dat het een hele leuke avond zou worden.
Tja wat kan je zeggen, je zou haast nog wel eerder kunnen beginnen dan 3 uur s'middags want ik heb me geen moment verveeld.
Tijd tekort zegmaar.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Drukke week de moeite waard
Albertje Kretiek Himself schreef:Om de mensen sneller te lere kenne ben ik zelf achter de bar gekrope en ja hoor op een gegeven moment wist ik precies wie wat dronk, Hé Rene.

- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik vond het dit jaar ook gezelliger.
Ten eerste was deze locatie prettiger, het was wat kleiner en daarom gezelliger/intiemer.
Dit was voor mij de 2e keer, dus was ik minder zenuwachtig als de eerste keer. Ik had vorig jaar nog niemand in het echt ontmoet voordat ik naar de meeting ging en dat was nu wel anders.
Ik ben laatst met een aantal van het forum naar de bioscoop geweest en ik spreek sommigen regelmatig op msn en Roland zie ik regelmatig.
Dat scheelt ook.
Ik vond het ook prettig dat je een bepaald bedrag betaalt en dat alles daar dan bij in zit. Dat gedoe met muntjes vind ik maar niks.
En sowieso zijn wij als allesamerikaforumleden heel gezellig!!
Er hing een heel ongedwongen sfeertje.
Ten eerste was deze locatie prettiger, het was wat kleiner en daarom gezelliger/intiemer.
Dit was voor mij de 2e keer, dus was ik minder zenuwachtig als de eerste keer. Ik had vorig jaar nog niemand in het echt ontmoet voordat ik naar de meeting ging en dat was nu wel anders.
Ik ben laatst met een aantal van het forum naar de bioscoop geweest en ik spreek sommigen regelmatig op msn en Roland zie ik regelmatig.
Dat scheelt ook.
Ik vond het ook prettig dat je een bepaald bedrag betaalt en dat alles daar dan bij in zit. Dat gedoe met muntjes vind ik maar niks.
En sowieso zijn wij als allesamerikaforumleden heel gezellig!!

Er hing een heel ongedwongen sfeertje.
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Voor mij was het wel de eerste keer en ik had geen idee wat ik ervan kon verwachten....nu praat ik op zich wel snel met mensen, maar je weet maar nooitlelie schreef:Dit was voor mij de 2e keer, dus was ik minder zenuwachtig als de eerste keer.

Ik vond het echt super!
En met sommige forumers heb je wel heel veel overeenkomsten, dat schept dan weer een extra band

Zeg Sandy, als je voor de meeting je huidige foto als Avatar gebruikt zou hebben, dan had ik je zeker meteen herkendSandy schreef:Overigens Noa vroeg me waarom ik soms LOL in mijn berichten zette. Ze vroeg of ik ook de letterlijke betekenis van het woord "lol" daarmee bedoelde. Maar LOL staat voor Laughing Out Loud, wat je op internet vaak gebruikt, in plaats van "hahaha" ...
Ik bedacht me thuis dat waarschijnlijk meerdere leden de betekenis niet kende van LOL en het dan wel heel vreemd in mijn berichten staat ...
Bij deze: LOL = Laughing Out Loud, maar ik zal er rekening meehouden

Mooie foto trouwens.
Groetjes
Bjorn
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ook Fred en ik hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Het was erg gezellig. Bij veel forummers had ik het gevoel ze al te kennen terwijl ik ze nog nooit had gezien.
Martin en Marianne kende ik niet van gezicht maar toen in het gesprek de namen van hun dochters vielen herinnerde ik me de reisverslagen en wist ik wie ze waren.
Wij hebben overnacht in een B&B in Beesd en ook dat was erg leuk. We hebben 's ochtends aan het ontbijt nog gezellig zitten kletsen met Marjon en Ger.
Het was wel jammer dat we 's avonds al zo vroeg weg moesten. Het B&B hadden we geboekt omdat we dan wat langer zouden kunnen blijven, maar een beginnende migraine bij Fred gooide roet in het eten.
Als het aan ons ligt zijn we de volgende keer weer van de partij. Ook Fred vond het erg leuk terwijl hij in eerste instantie meeging om mij een plezier te doen. Nu leest hij ook al op het forum mee.
Iedereen heel erg bedankt voor de gezellige dag!
Monique, Albert en kids: jullie zijn geweldig. Bedankt voor het vele werk dat jullie hebben gedaan en voor jullie gastvrijheid!
Compliment aan Marjan, Esmee, Roland en Rob: de organisatie was super! (en Rob nogmaals bedankt voor de cactus!)
groetjes van Carola en natuurlijk ook van Fred
PS Het was een verademing om te horen dat onze kinderen niet veel verschillen van andermans 'hangjongeren'.
Martin en Marianne kende ik niet van gezicht maar toen in het gesprek de namen van hun dochters vielen herinnerde ik me de reisverslagen en wist ik wie ze waren.
Wij hebben overnacht in een B&B in Beesd en ook dat was erg leuk. We hebben 's ochtends aan het ontbijt nog gezellig zitten kletsen met Marjon en Ger.
Het was wel jammer dat we 's avonds al zo vroeg weg moesten. Het B&B hadden we geboekt omdat we dan wat langer zouden kunnen blijven, maar een beginnende migraine bij Fred gooide roet in het eten.
Als het aan ons ligt zijn we de volgende keer weer van de partij. Ook Fred vond het erg leuk terwijl hij in eerste instantie meeging om mij een plezier te doen. Nu leest hij ook al op het forum mee.
Iedereen heel erg bedankt voor de gezellige dag!
Monique, Albert en kids: jullie zijn geweldig. Bedankt voor het vele werk dat jullie hebben gedaan en voor jullie gastvrijheid!
Compliment aan Marjan, Esmee, Roland en Rob: de organisatie was super! (en Rob nogmaals bedankt voor de cactus!)
groetjes van Carola en natuurlijk ook van Fred
PS Het was een verademing om te horen dat onze kinderen niet veel verschillen van andermans 'hangjongeren'.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik vind het zo leuk om te lezen dat al die partners het pas leuk vonden toen ze er ook echt waren
Mijn eigen Albertje werd pas lid van dit forum toen we hadden voorgesteld de meeting hier te houden en ook hij ging vorig jaar mee om mij een plezier te doen
Zelfs onze hangjongeren vonden dit leuker dan zo'n stomme reis door de States

Mijn eigen Albertje werd pas lid van dit forum toen we hadden voorgesteld de meeting hier te houden en ook hij ging vorig jaar mee om mij een plezier te doen

Zelfs onze hangjongeren vonden dit leuker dan zo'n stomme reis door de States

- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Michel vond het ook heel leuk! Hij vond het heel apart dat mensen ons al herkenden van foto's op het forum of onze website ("zijn jullie van dat dagboek?"), maar hij leest hier natuurlijk ook een stuk minder dan ik! Ook de bbq vond hij super verzorgd!nieuwenoord schreef:Ik vind het zo leuk om te lezen dat al die partners het pas leuk vonden toen ze er ook echt waren![]()
We hebben dan ook heel leuke gesprekken gevoerd, en zijn pas om 11 uur vertrokken ondanks dat we nog naar een bruiloft toe moesten. Hier stond overigens weer een buffet klaar, maar dat hebben we toch maar overgeslagen

Wat ons betreft zijn we volgend jaar weer van de partij!
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Niet alleen ik heb mezelf goed vermaakt, maar Emiel natuurlijk ook.
We hebben dan wel de hele dag in de uithoek gezeten, maar toch met flink wat mensen kunnen praten. De reden van die uithoek was/is dat Emiel knetterallergisch is voor paarden en zijn medicijnen hebben hem reuze geholpen maar om het lot te gaan tarten en naast de paarden te gaan zitten ging ons iets te ver vandaar.
Emiel heeft vooraf er wel zin in gehad, hij was niet gedwongen mee om het zo maar te noemen integendeel zelfs.
normaal zegt hij altijd; ga jij maar het zijn jouw contacten.
Maar dit keer wilde hijzelf juist graag mee. En het is hem goed bevallen.
We hebben dan wel de hele dag in de uithoek gezeten, maar toch met flink wat mensen kunnen praten. De reden van die uithoek was/is dat Emiel knetterallergisch is voor paarden en zijn medicijnen hebben hem reuze geholpen maar om het lot te gaan tarten en naast de paarden te gaan zitten ging ons iets te ver vandaar.
Emiel heeft vooraf er wel zin in gehad, hij was niet gedwongen mee om het zo maar te noemen integendeel zelfs.
normaal zegt hij altijd; ga jij maar het zijn jouw contacten.
Maar dit keer wilde hijzelf juist graag mee. En het is hem goed bevallen.
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat kan het zeker zijnCoyote schreef:
Dat laatste kan natuurlijk ook aan jouw bak- en kookkunsten liggen.We hadden nu natuurlijk een fantastisch viertal (Marianne, Jeroen, Stefan en Jan Gijs) dat het vlees voor ons gebraden heeft.
![]()
Roland

Rene had het tijdens de meeting over een AA-filmpje / intro waar hij mee bezig is, ben benieuwd naar het resultaat

Zelf lag ik na 1 uur in bed en de volgende ochtend om 8 uur weer op naar A'dam met o.a. 3 collega's uit India, kortom zondagavond laat viel ik mijn bed in

Mijn Amsterdam verslag hier.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Je had zaterdagavond al iets verteld over de tour door Amsterdam met je Indiasche collega's. Ik heb je (leuke) verslag even gelezen, maar de foto's kan ik niet bekijken. Wat vonden ze eigenlijk van onze hoofdstad en de "Rosse buurt"?GPJ73 schreef:Mijn Amsterdam verslag hier.
BTW, fijn he, Openbaar Vervoer!!!!!!!!!!

Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen: