Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alles-Amerika-Meeting 2007 (inventarisatie)
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Voor de duidelijkheid: we hebben bij AA al drie meetings gehad, in 2004, 2005 en 2006. Het aantal deelnemers is elk jaar sterk gegroeid: in 2004 ongeveer 20, in 2005 ongeveer 40, en in 2006 al zo'n 70. Jammer genoeg ben ik alleen bij de eerste aanwezig geweest omdat ik een paar weken later naar Amerika verhuisde.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik had vorig jaar mijn foto albums meegenomen, maar had ze in de auto laten liggen. En toch deed iedereen aardig tegen me hoorthebes schreef: Ik denk altijd dat niemand op mijn verhalen zit te wachten. Heb ook ook geen web-log, powerpointpresentaties of uitgebreide plakboeken, maar ouderwetse rolletjesfoto's in een simpel insteekalbum. Van BC/Alberta 1995 en 1997, Florida 1999, ZW-USA 2001, 2003 en 2007. Zal ik die meenemen?

Ik ben wel heel geinteresseerd in je BC/Alberta album omdat wij in 2008 die richting uitgaan.
Deze meeting wordt de 4e meeting die Ger en ik gaan bijwonen, maar wij vinden het juist leuk om steeds weer nieuwe mensen te leren kennen ( de verhalen van de vaste meetinggangers kennen we nu onderhand wel

Nee hoor, grapje. Maar ga niet met zijn allen in een hoekje zitten hoor. Wij bijten niet hoor en we zijn soms best wel aardig.
Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 05 jul 2007, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind het wel jammer dat wij deze meeting niet bij kunnen wonen. Maar ik raad wel iedereen aan om te gaan als je nog twijfelt, het valt allemaal reuze mee! 

onze blog - Bouwmanfamily
Remember us????
Hey beste forumvrienden,
als dat niet lang geleden is. Maar jullie waren natuurlijk nog niet uit ons hart.
Wegens omstandigheden ben ik al lange tijd niet vaak meer aanwezig geweest op het forum.
We zijn dit jaar ook niet naar de States op reis geweest. Mijn vrouw wou zo graag naar Australië gaan, dus heb ik dan maar toegegeven en hebben we een rondreis in Australië gemaakt.
Als tegenprestatie gaan we eind oktober dan toch nog een weekje naar Florida.
Nu ik jullie berichten las over een meeting, zouden wij toch misschien weer aanwezig willen zijn.
Indien we natuurlijk nog welkom zijn?
Komen er dit jaar trouwens nog Belgen?
Véél groetjes
Bjorn & Elsie
Hey beste forumvrienden,
als dat niet lang geleden is. Maar jullie waren natuurlijk nog niet uit ons hart.
Wegens omstandigheden ben ik al lange tijd niet vaak meer aanwezig geweest op het forum.
We zijn dit jaar ook niet naar de States op reis geweest. Mijn vrouw wou zo graag naar Australië gaan, dus heb ik dan maar toegegeven en hebben we een rondreis in Australië gemaakt.
Als tegenprestatie gaan we eind oktober dan toch nog een weekje naar Florida.
Nu ik jullie berichten las over een meeting, zouden wij toch misschien weer aanwezig willen zijn.
Indien we natuurlijk nog welkom zijn?
Komen er dit jaar trouwens nog Belgen?
Véél groetjes
Bjorn & Elsie
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
Het zou zomaar kunnen dat ik rond die tijd in Nederland ben. Als dat zo is, kom ik zeker even langs. Ik ben ook erg verlegen dus als het zover is zal ik erg veel moed verzamelen om jullie allemaal onder ogen te komen 
Het is uitgegroeid tot een fenomeen. En zo begon het destijds: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=313

Het is uitgegroeid tot een fenomeen. En zo begon het destijds: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=313
-
- Amerika-expert
- Contacteer: