Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alles Amerika Meeting 2013

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.

poll over de AA meeting

Peiling eindigde op 14 sep 2012, 17:56

Ik wil graag naar de meeting komen zoals die de voorbije jaren was (met eten en drank van 16u tot 23 u oid) Met inschrijving.
23
25%
Ik wil graag naar de meeting komen, maar zonder eten evenwel georganiseerd met deelnameprijs voor drank/zaal/activiteiten. Met inschrijving.
9
10%
Ik wil graag naar de meeting komen maar zonder organisatie. Enkel een locatie waar je je eigen drankjes betaalt. Met inschrijving voor zaalhuur.
17
19%
Ik kom al samen met forumleden die ik wil spreken en heb geen behoeft aan een algemene meeting.
8
9%
Ik heb helemaal geen behoefte aan een bijeenkomst.
34
37%

Totaal aantal stemmen: 91

sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door sachasenne »

Ik denk dat ondertussen zowat alles gezegd is wat aanmeldingen OT/deelname AA meeting betreft. Het mod team/beperkt OT bekijkt of er een meeting gepland wordt of niet. Wij komen hier zsm op terug.
Groetjes,
Carine
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Hockey schreef:Ik ben in 2011 voor het eerst geweest. En ik was na afloop niet enthousiast.
Wat waren je verwachtingen van te voren? En wat heb je gemist?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik wist niet wat te verwachten. Maar voor potentiële emigranten is er weinig te zoeken, daar de meeste (en wellicht allen) komen voor vakanties. En zoals iemand anders al opmerkte vond ik de sfeer behoorlijk gesloten. Een grote groep die elkaar al langer kent waar je nauwelijks tussenkomt. Dat laatste heb ik in eerste instantie bewust niet willen aangeven daar de opzet nu veranderd is door het vorige OT.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Wel, dat was dus aanvankelijk ook mijn reden om niet te gaan: ik ben geen Amerika-reiziger, ik was een kandidaat-emigrant omwille van de uitzending. Maar omdat ik al wat langer op het forum rond hing, word je toch benieuwd naar sommige forumleden (omdat je hen wel tof vindt op het forum, of omdat je hen maar 'raar' vindt kan je ook wel nieuwsgierig zijn naar wie dat is :lol: ).
Ik denk ook wel dat de meetings leuker zijn voor mensen die nog een reis willen plannen, om dan eens in het echt te spreken met anderen die je zijn voorgegaan, om in hun foto album te kijken, en dus zo nog goede tips op te doen.
En vooral: je voelt je op zo'n meeting een stukje dichter bij Amerika. En daar genieten sommigen ook van.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Hockey schreef:Ik wist niet wat te verwachten. Maar voor potentiële emigranten is er weinig te zoeken, daar de meeste (en wellicht allen) komen voor vakanties. En zoals iemand anders al opmerkte vond ik de sfeer behoorlijk gesloten. Een grote groep die elkaar al langer kent waar je nauwelijks tussenkomt. Dat laatste heb ik in eerste instantie bewust niet willen aangeven daar de opzet nu veranderd is door het vorige OT.
Ik ben nog nooit op een meeting geweest maar had je van te voren wel kunnen vertellen dat als je voor emigratie info naar de meeting was gekomen je niet veel wijzer zou zijn geworden. Ten eerste is het aantal potentiele emigranten sowieso klein. Ten tweede zijn de emigranten (net als ik al geemigreerd en voor die personen is het natuurlijk heel moeilijk om even in het vliegtuig te stappen om even een biertje te drinken.
Ik denk dat als je naar de meeting gaat om mede enthousiastelingen te ontmoeten over amerika als vakantie land of gewoon om forumleden nu eens in levende lijve te ontmoeten het een zeer leuk iets is.

Als je vragen, problemen, adviezen etc over emigratie nodig hebt kun je gewoon op het forum terecht. Ik weet weinig meer over visa etc maar weet wel heel goed tegen wat voor road blocks ik opliep en hoe ik ze heb opgelost
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

kastelke schreef:En vooral: je voelt je op zo'n meeting een stukje dichter bij Amerika. En daar genieten sommigen ook van.
Dat is wel een feit! Nuja, dat eerste toch. ;-) Bij ons was dat één van de redenen om vorig jaar niet te gaan. Wij hadden toen nog geen reis gepland en waren eigenlijk ook niet van plan om te gaan. Ik zou het dan echt erg gevonden hebben om daar tussen zoveel mensen te zitten die reizen plannen naar dat prachtige land terwijl ik zelf niet kon gaan. :cry:

@Hockey: het is wel spijtig dat jij de meeting zo ervaren hebt. Toen wij er 2 jaar geleden bij waren, vond ik dat veel mensen echt moeite deden om je als nieuweling overal bij te betrekken. Ook bijvoorbeeld 's avonds in het hotel. Als Belg is het soms niet eenvoudig om tussen die Nederlanders te geraken, maar ik heb er in ieder geval een zeer positieve ervaring aan overgehouden. :thumbup:
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

De laatste editie (2012) was er duidelijk meer aandacht voor nieuwelingen, en zag ik sowieso meer mensen switchen van tafels om nieuwelingen te ontmoeten. :thumbup:
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door markgoestoamerica »

Nou, dit jaar (als de meeting plaatsvind) kom ik ook, ik ken niemand, ben een potentiele emigrant, dus val zowiso uit de boot..... :wink:

Maar ik ga zowizo even iedereen langs en even kennis maken, en als ze me aankijken van eheu wie ben jij dan wel weer niet??? dan zeg ik de ober, of jullie nog wat drinken willen bestellen,hahaha
If you can dream it...
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door Aricon »

Het is helaas niet gelukt om voldoende mensen te vinden om een OT samen te kunnen stellen. We hebben daarom moeten besluiten dat er geen Alles Amerika Meeting 2013 georganiseerd gaat worden.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

toch jammer denk ik
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Is er ooit een meeting in de USA geweest?
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Dan vanuit het forum zelf misschien iets opzetten, gewoon een meeting op een centrale plek,waar iedereen vrijblijvend heen kan komen?
Geen betalingen,geen reserveringen, gewoon een datum en plek prikken en komen, zo gaat dat op veel andere forums ook.
(let op,dit is geen kritiek op vorige meetings en/of de organisatie daarvan ,aangezien ik daar nooit ben geweest,ik ben niet zo van de meetings :wink: )
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

DejaVu schreef:Is er ooit een meeting in de USA geweest?
Mini meetings :-;
alken
Amerikafan

Bericht door alken »

Aricon schreef:Het is helaas niet gelukt om voldoende mensen te vinden om een OT samen te kunnen stellen. We hebben daarom moeten besluiten dat er geen Alles Amerika Meeting 2013 georganiseerd gaat worden.
superjammer!
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

heel jammer!!!!
ik hoop dat we toch alleszins een soort van samenkomst, desnoods informeel kunnen regelen, misschien een café bezoekje ergens in hasselt of antwerpen of gent (ik denk natuurlijk meteen aan België, hihi) of ergens in nederland....
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Texel, vinden de Belgen leuk.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Tipsy, ik denk dat er zeker een aantal mensen gaan komen moest er bv in Antwerpen een bijeenkomst zijn.
Als er gewoon een datum geprikt wordt en een locatie gezocht wordt, dan zal dat wel lukken.
Alleen moet er een initiatiefnemer zijn.
Jij geen zin? ;-)
Groetjes,
Carine
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

ja, ik zal eens polsen bij een paar mensen die ik wat beter ken. :-) en eens nadenken over iets leuk. dan zal ik een topic openen.
SonjaV
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door SonjaV »

Zeer jammer dat het niet gelukt is om een OT bij elkaar te krijgen.

Antwerpen klinkt ook niet verkeerd, aangezien we toch nog ergens een hotel moeten boeken om onze Wyndhamrewards niet kwijt te raken.
Dan kunnen we mooi in de Ramada een kamer boeken.
Moet dan wel voor maart 2013 geregeld zijn. 8)
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Als je eventueel een stadsgids voor een wandeling of kroegentocht nodig hebt in Antwerpen dan kan ik die wel contacteren.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer