Me too!! (Mutiny among the moderators :hilarious: ). Maar Dennis verzekerde me, dat ze eerst naar hem komen en dan stuurt hij ze door naar ons. Nog even geduld, dus (maar ik kan ze in Aruba nog niet gebruiken )
Iedereen die uiterlijk 18 juli de AA-stickers heeft besteld krijgt ze nog toegestuurd. Wel misschien minder dan je besteld had, omdat er meer bestellingen waren dan stickers. (Uitzondering zijn degenen die de vrijwillige bijdrage hebben betaald... zij krijgen altijd het door hun bestelde aantal stickers toegestuurd.)
Overigens: de "originaliteit" van je foto heeft geen invloed op je deelname aan de actie voor de gratis Amerikaanse brievenbus; iedereen die een foto van de geplakte sticker instuurt, maakt kans. Ik zou bijv. ook nog graag foto's zien als je de sticker op je auto geplakt hebt!
Denk erom: je hebt nog een maand de tijd om je inzending voor de fotowedstrijd (hoofdprijs: een gratis Amerikaanse brievenbus t.w.v. meer dan €65) in te sturen!
Ik heb de vrijwillige bijdrage betaald voor de stickers en kreeg de mogelijkheid om nog andere artikelen te kopen met korting echter heb na het versturen van de bevestiging niets meer gehoord... Zijn alle artikelen (thermometer, e.d.) uitverkocht of is er iets anders mis gegaan
Aangezien ik geen reactie krijg op mijn mailtjes probeer ik het zo maar...
Groeten, Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
Dennis schreef:
Trouwens, verscheidene mensen zeiden bij hun bestelling dat ze de sticker op hun gehuurde auto of camper wilden plakken. Ter waarschuwing - ik weet niet of zoiets van het verhuurbedrijf mag. Je kunt de sticker dan waarschijnlijk beter met plakband aan de binnenkant vastmaken, zodat je hem na afloop van de huurperiode makkelijk kunt verwijderen.
Nadeel met plakband aan de binnenkant is dat je hem niet altijd duidelijk ziet door de getinte ramen.
Wij hadden de stikker 28 dagen aan de buitenkant op het achterraam geplakt. Was daarna nog goed te verwijderen. Verhuurbedrijf weet dus nergens van.
Het zijn prachtige stickers, heb ze gelijk thuis op de voordeur geplakt
en op de achterkant van de auto. Het is een nissan x-trail mocht je
mij tegen komen.
Ad schreef:Het zijn prachtige stickers, heb ze gelijk thuis op de voordeur geplakt
en op de achterkant van de auto. Het is een nissan x-trail mocht je
mij tegen komen.
gr. Ad
Heb je er ook foto's van gemaakt? Dan ding je mee naar de hoofdprijs: een amerikaanse brievenbus!
Ad schreef: Het is een nissan x-trail mocht je
mij tegen komen. gr. Ad
Ik spot alle auto's op de snel weg af.
Jos rijdt iedere dag van Etten-Leur naar Goes en ik naar Tilburg. Allebei met zo'n mooi stikker. En -of hij oplet betwijfel ik- ik let in ieder geval goed op. Volgens mij ga ik meteen toeteren als ik iemand met stikker zie. En ik doe meteen een oproep hier op het forum wie het was.
Volgens mij ga ik op de dag van de meeting wel wat stikkerst tegenkomen.
Niet vergeten: je hebt nog maar een paar dagen om je foto's in te sturen als je wilt meedingen naar de gratis Amerikaanse brievenbus! (Tot en met 25 augustus.)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.