/me laat vast 1 doos Frootloops noteren!Sandy schreef:Wat leuk Jan ... kunnen we dan ook allemaal een bestelling bij je plaatsen net zoals bij Doreen destijds
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Yup .... maar ik denk dat we zelf helemaal bepakt terugkomen met z'n zessen ... Moet er even hard over nadenken of ik een bestellijst meeneemRob schreef:Dacht dat je zelf nog ging voor de meeting dus kunnen we het ook bij jou opgeven.Sandy schreef:Wat leuk Jan ... kunnen we dan ook allemaal een bestelling bij je plaatsen net zoals bij Doreen destijds

Sandy
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Zes personen X 46 kilo is 276 kilo bagage + nog een kilo of 15 p/p aan carry on dan moet een lijstje wel lukkenSandy schreef:Yup .... maar ik denk dat we zelf helemaal bepakt terugkomen met z'n zessen ... Moet er even hard over nadenken of ik een bestellijst meeneemRob schreef: Dacht dat je zelf nog ging voor de meeting dus kunnen we het ook bij jou opgeven.

Ik kom de dinsdag vóór de meeting (30 okt) terug uit New York, dus als iemand nog iets specifiek uit NY nodig heeft, laat het me maar weten!
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
Zie je die kleintjes van mij al ieder met 60 kilo slepen .... die storten terplekke inRob schreef: Zes personen X 46 kilo is 276 kilo bagage + nog een kilo of 15 p/p aan carry on dan moet een lijstje wel lukken

Doe ik ook niet .... misschien wat kleine special requests via PBMarjol schreef:Ik zou er niet aan beginnen hoor Sandy. Je bent er maar een goede week, dan heb je vast geen zin om ook nog een dag voor ons te gaan shoppen

PS. wat is het forum weer tergend traag ....
Sandy
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Ik kom een week ervoor ook uit Amerika, maar heb nu al een lijstje van wat vrienden. Ik vind het best hoor, maar ik ga niet lopen shoppen. Gewoon licht reizen Jan, de meesten gaan zelf toch ook regelmatigjvinch schreef:ZeurkousSandy schreef: PS. wat is het forum weer tergend traag ....
Weet niet hoeveel ik mee kan nemen, kom de week ervoor uit Parijs en reis waarschijnlijk licht.
Anyway, we shall see...

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Overigens, Monique: ik zag in het lijstje van degenen die zich aangemeld hebben voor de meeting dat de volgende namen nog in het zwart staan:

Je bent 't toch niet vergeten, hè, als mede-organisator?
Of is uhm, 'men' wat vertraagd met naar groen aanpassen van de lijst...
Albertje Kretiek Himzelf en Nieuwenoord- Albert en Monique- Beesd - (2)

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ik wil best een foto opsturen, maar er staat dat die maximaal 1mb mag zijn en ik ben echt een knurft wat dat betreft maar ik heb geen enkel benul hoe ik mijn foto kleiner of groter moet maken...
Ik heb nog maar sinds kort zo'n digitaal camera-ding en ik ben echt een rookie op dit gebied.
Dus als iemand me kan vertellen hoe ik dat moet doen, dan stuur ik mijn foto op.
Ik heb nog maar sinds kort zo'n digitaal camera-ding en ik ben echt een rookie op dit gebied.

Dus als iemand me kan vertellen hoe ik dat moet doen, dan stuur ik mijn foto op.

Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dat betekent gewoon dat de betaling nog niet binnen is/er nog niet betaald is. Dat kan tot 1 oktober. Of bedoel je dat niet?Dento schreef:Overigens, Monique: ik zag in het lijstje van degenen die zich aangemeld hebben voor de meeting dat de volgende namen nog in het zwart staan:
Albertje Kretiek Himzelf en Nieuwenoord- Albert en Monique- Beesd - (2)
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja was maar flauwe kul, hoorlelie schreef:Dat betekent gewoon dat de betaling nog niet binnen is/er nog niet betaald is. Dat kan tot 1 oktober. Of bedoel je dat niet?Dento schreef:Overigens, Monique: ik zag in het lijstje van degenen die zich aangemeld hebben voor de meeting dat de volgende namen nog in het zwart staan:

Een van de mede-organisatoren die nog niet betaald heeft... je weet wel, goede voorbeeld geven, en zo

Was maar 'n geintje... maarre... 1 oktober komt snel dichterbij hoor!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog