Bijhouden, en hopen dat het volgend jaar terug op dezelfde locatie is.hekkie schreef:Ik had 20 muntjes bijgekocht en heb nog een stuk of wat over. Dom, dom, dom...![]()

Bijhouden, en hopen dat het volgend jaar terug op dezelfde locatie is.hekkie schreef:Ik had 20 muntjes bijgekocht en heb nog een stuk of wat over. Dom, dom, dom...![]()
Hallo Maya,maya schreef:ik heb zomaar iets gepost, en wel in "Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2010"
Niet gekmaya schreef:Dank je wel Lelie en ik heb zomaar iets gepost, en wel in "Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2010"
Hey leuk .. lees het nu pasmaya schreef:En hierJawel, hier![]()
Dank je wel Sonja voor het compliment. Zodra mijn website helemaal klaar is zal ik je een berichtje sturen.Mickey99 schreef: Ik heb deze keer o.a. kennis gemaakt met Tans4USA (prachtige villa in Florida trouwens!)
Voor iedereen is er een eerste keer op zo'n meeting geweest en naarmate je vaker komt leer je steeds meer mensen kennen. Nu maar op naar de meeting van dit jaar!
Sonja
Anita, ik ben helemaal vergeten een flyer mee te nemen van jullie villaTans4USA schreef:Dank je wel Sonja voor het compliment. Zodra mijn website helemaal klaar is zal ik je een berichtje sturen.Mickey99 schreef: Ik heb deze keer o.a. kennis gemaakt met Tans4USA (prachtige villa in Florida trouwens!)
Leuk, ik kijk er naar uit!Tans4USA schreef: Zodra mijn website helemaal klaar is zal ik je een berichtje sturen.
Hallo Bianca, dat doe ik graag en zal tzt in mijn profiel de website vermelden.jerbia schreef: Anita, ik ben helemaal vergeten een flyer mee te nemen van jullie villaZou je mij ook het website adres door willen geven?
Dankjewel Bart. We hebben elkaar wel gesproken op de meeting en daar gaat het maar om toch! Ik heb met veel plezier jullie verslag gelezen mede vanwege de prachtige tochten die jullie hebben gemaakt en ongeveer op dezelfde manier (dirtroads) zoals wij graag vakantie houden in Amerika.Dude schreef:@ Marjan (Hekkie)
Ik wilde u op de meeting nog eens persoonlijk bedanken voor de dagelijkse leuke berichtjes in ons gastenboek afgelopen september maar ben dit totaal vergeten.![]()
![]()
Vandaar dat ik het toch nog even via de virtuele wereld doe ... Bedankt voor de leuke berichtjes in ons gastenboek !!![]()
Bart
Verbaasde me er ook over, je mag geen nachtwerk doen als je nog geen 18 jaar bent.Mickey99 schreef:![]()
![]()
Ik verbaasde me er over dat hij 's nachts ook nog aan het werk was. 's Middags had ik het idee dat hij een zaterdagmiddaghulpje was