Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Hebben jullie trouwens een uiterste datum wanneer het betaald dient te zijn?
Aangezien jullie geen maximum hebben is er ook geen druk om direct te betalen omdat anders de plaatsen op zijn. Maar ik kan me voorstellen dat jullie zelf ook op een gegeven moment zaken moeten betalen.

Misschien handig om dit even te vermelden.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Dank je Martijn. We hebben dit zelf net ook geconstateerd en ik heb Rob gevraagd om in de uitnodiging te vermelden dat de aanmelding én betaling op 1 oktober binnen dient te zijn. Je mag dus 1 oktober aanhouden hiervoor.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

nieuwenoord schreef:Als je al wel in het rijtje van Rob staat, maar nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is het prettig dat je hier even meldt. Ik stuur dan nogmaals een mail. Hou in elk geval ook je spamfolder in de gaten, je weet maar nooit.
Ik sta niet in het rijtje .. dus reageer waarschijnlijk te snel. Ik heb het mailtje met de betalingsinstructies nog niet ontvangen (ik had inmiddels wel de adresgegevens al naar je verzonden Monique). Als het nog verstuurd moet worden .. geen probleem! Maar ik kreeg gister een melding dat iets in mijn 'ongewenste email folder' verwijderd was. Geen idee of je het al gestuurd hebt, dus ik meld het even aangezien Martijn zijn betalingsinstructies in zijn spamfolder vond ..
Sandy
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Ik weet niet of die locatie een leuke parking heeft, maar aangezien een aantal leden hier een Amerikaans automobiel heeft: misschien leuk om daar iets mee te doen? Amerikaanse auto's vooraan laten parkeren ofzo?

Lijkt me tof om een echt Amerikaanse parking te creëren (uitgezonderd van de gele kentekens dan).

Is maar een idee, maar het is natuurlijk een ALLESamerika-meeting (dus ook auto's). Doe er mee wat je wil :-)
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Sandy schreef:
nieuwenoord schreef:Als je al wel in het rijtje van Rob staat, maar nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is het prettig dat je hier even meldt. Ik stuur dan nogmaals een mail. Hou in elk geval ook je spamfolder in de gaten, je weet maar nooit.
Ik sta niet in het rijtje .. dus reageer waarschijnlijk te snel. Ik heb het mailtje met de betalingsinstructies nog niet ontvangen (ik had inmiddels wel de adresgegevens al naar je verzonden Monique). Als het nog verstuurd moet worden .. geen probleem! Maar ik kreeg gister een melding dat iets in mijn 'ongewenste email folder' verwijderd was. Geen idee of je het al gestuurd hebt, dus ik meld het even aangezien Martijn zijn betalingsinstructies in zijn spamfolder vond ..
Nee, dit is nog niet verstuurd, ik ga dit een keer per dag doen en die van jou was van 'na' de verzending van gisterenavond.

Ik schreef hier trouwens het volgende al over:
nieuwenoord schreef:Als je al wel in het rijtje van Robstaat, maar nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is het prettig dat je hier even meldt. Ik stuur dan nogmaals een mail. Hou in elk geval ook je spamfolder in de gaten, je weet maar nooit.
Jij staat ook nog niet in het rijtje, dus ... :lol:
Laatst gewijzigd door nieuwenoord op 06 aug 2007, 14:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

Mack schreef:Ik weet niet of die locatie een leuke parking heeft, maar aangezien een aantal leden hier een Amerikaans automobiel heeft: misschien leuk om daar iets mee te doen? Amerikaanse auto's vooraan laten parkeren ofzo?
Jij hebt geen zin om ver te lopen...? Afbeelding
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Mack schreef:Ik weet niet of die locatie een leuke parking heeft, maar aangezien een aantal leden hier een Amerikaans automobiel heeft: misschien leuk om daar iets mee te doen? Amerikaanse auto's vooraan laten parkeren ofzo?

Lijkt me tof om een echt Amerikaanse parking te creëren (uitgezonderd van de gele kentekens dan).

Is maar een idee, maar het is natuurlijk een ALLESamerika-meeting (dus ook auto's). Doe er mee wat je wil :-)
Ik denk niet dat dit gaat lukken Mack. Er is plaats voor een paar auto's bij de zaak, maar er is nog een feest in een andere zaal, wij kunnen die plaatsen niet claimen. Op ongeveer 80 meter loopafstand is het Dorpsplein, daar kunnen wel een 200 auto's staan, maar ja, daar kan je niet een stuk van voor jezelf nemen :lol:
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

nieuwenoord schreef:Ik schreef hier trouwens het volgende al over:
nieuwenoord schreef:Als je al wel in het rijtje van Robstaat, maar nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is het prettig dat je hier even meldt. Ik stuur dan nogmaals een mail. Hou in elk geval ook je spamfolder in de gaten, je weet maar nooit.
Jij staat ook nog niet in het rijtje, dus ... :lol:
Klopt ... maar dat zei ik al: Ik sta wel niet in het rijtje, maar ik kreeg gister de melding dat er een email van mijn spam folder is verwijderd. Dus voor de zekerheid, voor het geval dat het wel de bevestigingsmail was, aangezien het bij Martijn in zijn spam folder terecht was gekomen .. :)
Sandy
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Silent Dream zat met vervoer naar Beesd voor de meeting zag ik een ander topic. Er is een treinstation in Beesd en ik moet wel een afhaaldienst kunnen regelen. Terugbrengen zal geen probleem zijn met zoveel mensen.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Moeten we, net als vorig jaar, ook nog opgeven wat we mee willen nemen aan fotoboeken e.d.?
Is daar genoeg ruimte voor?

*ik moet nog steeds verder met mijn fotoboek van mijn laatste reis, het komt er steeds niet van, maar wil hem wel af hebben vóór 3 november*
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

We hebben in principe meer ruimte dan vorig jaar en we gaan ervan uit dat niemand echt met dozen vol komt. Moet gaan lukken dus!
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

lelie schreef:
*ik moet nog steeds verder met mijn fotoboek van mijn laatste reis, het komt er steeds niet van, maar wil hem wel af hebben vóór 3 november*
Mooie reden om ze nu klaar te hebben. :D
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Hallo Hallo,
Het ziet er naar uit dat het weer goed geregeld is dit jaar, helaas kunnen we niet die datum ik moet de hele dag werken en na 5 weken vakantie zijn mijn dagen op.... :cry:
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

ess schreef:Hallo Hallo,
Het ziet er naar uit dat het weer goed geregeld is dit jaar, helaas kunnen we niet die datum ik moet de hele dag werken en na 5 weken vakantie zijn mijn dagen op.... :cry:
Groetjes ess
Kom je toch van je werk naar Beesd :lol:
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Als je er rond 6 uur kan zijn kan je zeker nog mee eten! Vorig jaar was het ook nog vrij laat druk! Albert en ik waren er in 2005 ook pas rond 7 uur, maar vonden het toch nog erg leuk.
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Kom op Esther, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

CaroLine schreef:Kom op Esther, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
En we willen de video/dvd zien :whistling:
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

ess schreef:Hallo Hallo,
Groetjes ess
Hoi Esther,

Denk er nog eens over na of je niet na je werk kunt komen. Ik zou het heel jammer vinden als jij of jullie beiden niet zouden komen.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Ik vind het ook wel jammer hoor.
Ik moet tot 5 uur werken loopt altijd uit tot half 6, dan nog even snel omkleden...kunnen we om 6 uur weg, dan zijn we er pas rond 7 uur is dat niet en beetje laat???
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Rob schreef:
CaroLine schreef:Kom op Esther, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
En we willen de video/dvd zien :whistling:
Ojee die is dan nog niet af hoor ben pas met het eerste bandje bezig en ik heb er 10..... Misschien kan ik wel eerst nog het stukje van de narrows doen, dat is wel leuk... als het halbaar is om te komen en anders kan ik hem op struren.....
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer