De laatste mij bekende stand is van 12 october, er waren toen 10 foto's binnen.CaroLine schreef:Hoeveel foto's zijn er ingestuurd, of is dat nog een verrassing?
Op 38 inschrijvingen is dat ongeveer 25%
Misschien een idee om een lijstje op te geven van wie een foto heeft opgestuurd? Het versturen van foto's is altijd tricky, niet verstuurd, niet aangekomen, etc.Rob schreef:De laatste mij bekende stand is van 12 october, er waren toen 10 foto's binnen.CaroLine schreef:Hoeveel foto's zijn er ingestuurd, of is dat nog een verrassing?
Op 38 inschrijvingen is dat ongeveer 25%
Met zo'n berichtje wek je natuurlijk allemaal vraagtekens op.SpaceAce schreef:wij hebben op zich een hele mooie foto (vind ik natuurlijk zelf), maar dat zou ik niet op Canvas willen hebben(beetje leguber...)
Hahaha. Nee, hij is niet te heftig ofzo hoor. Maar het is een foto van de Holocaust Memorial in Miami. Beetje raar om die op Canvas te laten drukken... (ofja, om op Canvas in onze woonkamer op te hangen...)markro schreef:Met zo'n berichtje wek je natuurlijk allemaal vraagtekens op.SpaceAce schreef:wij hebben op zich een hele mooie foto (vind ik natuurlijk zelf), maar dat zou ik niet op Canvas willen hebben(beetje leguber...)
![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je hiermee? Kan je die foto hier verkleind tonen of is die daar te heftig voor.
Hé, wij hebben een paar weken geleden een foto ingestuurd en we staan er niet bij!! Als Hans vanavond thuiskomt zal ik hem vragen de mail opnieuw te versturen.nieuwenoord schreef: Als iemand zijn naam mist en zijn mail wel gestuurd heeft: graag nogmaals insturen!!!
Henriëtte, jullie foto is ook binnen hoor. De fout zit op dit moment bij mij hoor, ik heb wel de mailtjes grotendeels bewaard, maar Frederique is degenen die de fotowedstrijd regelt. Haar lijstje is dus compleet, ik heb gewoon even door mijn mailbox gekeken. Het lijstje zoals het bij haar bekend is, is nu aangepast en zo moet het kloppen.Henriëtte schreef:Hé, wij hebben een paar weken geleden een foto ingestuurd en we staan er niet bij!! Als Hans vanavond thuiskomt zal ik hem vragen de mail opnieuw te versturen.nieuwenoord schreef: Als iemand zijn naam mist en zijn mail wel gestuurd heeft: graag nogmaals insturen!!!