Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:
Bericht
door Dento » 31 aug 2007, 16:36
Trouwens, als we dan toch het forum gaan aanpassen, dan is een spelling checker misschien ook geen gek idee voor sommige mensen
(De opmerking is in het algemeen bedoeld, hè, ik refereer niet naar iemand hier in dit draadje
)
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website |
Mijn blog
Dento
Amerika-expert
Contacteer:
Bericht
door Dento » 31 aug 2007, 16:49
jerbia schreef: Dento schreef: Trouwens, als we dan toch het forum gaan aanpassen, dan is een spelling checker misschien ook geen gek idee voor sommige mensen
(De opmerking is in het algemeen bedoeld, hè,
ik refereer niet naar iemand hier in dit draadje
)
:hilarious:
Goed opgelet... slordig! Maar: ik had het dan ook over een
spelling checker, geen
grammar checker...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website |
Mijn blog
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Bericht
door jerbia » 31 aug 2007, 17:04
Ik had het berichtje verwijderd, maar je had het al gezien
Groetjes Bianca
USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007,
2008 ,
2009 , 2011, 2012,
2014 ,
2018 ,
2020
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:
Bericht
door Njit » 31 aug 2007, 17:07
Dento schreef: Trouwens, als we dan toch het forum gaan aanpassen, dan is een spelling checker misschien ook geen gek idee voor sommige mensen
In Firefox kun je ook woordenboeken toevoegen. Daarmee kun je een spellingscontrole uitvoeren.
Zie
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/browse/type:3
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer
Board Disclaimer
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum. The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person. Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.