Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw AllesAmerika.com design

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

muffles schreef:Bevallen de sterren ook aan de zijkant of zijn die te overduidelijk of juist niet ?
Muffles,

ik vind dat ze juist heel mooi staan. Duidelijk en het past heel goed bij AllesAmerika.com.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

muffles schreef:Hopelijk bevalt het nog steeds. Bevallen de sterren ook aan de zijkant of zijn die te overduidelijk of juist niet ?
De sterren overheersen niet en zijn toch goed zichtbaar. Precies goed zou ik zeggen, maar ja, wie ben ik? ;)
Georgia on My Mind
saknopper
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door saknopper »

Redneck schreef: Webpagina's hebben nu eenmaal de nare gewoonte om op verschillende systemen verschillende weergavegroottes te hebben. Ervoor zorgen dat een scherm, ongeacht de grootte, altijd gevuld word, is geen lay-out ontwerp, maar schermvulling. Omdat een afgewogen lay-out nooit voor alle schermgroottes kan werken, zul je ergens een compromis moeten bedenken.

Lay-outs maken is een vak en in de 10 jaar dat ik op internet ben, heb ik heel wat grafische ellende aan mij voorbij zien komen. :(

gr. Redneck
Dit kun je alsnog prima oplossen door i.p.v. met pixels met procenten te werken.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Leuk om te zien hoe begaan jullie met mijn site zijn!

De discussie over pixels en beeldscherminstellingen is echter een non-issue. Mijn site blijft nl. toch hetzelfde. :D
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dennis schreef:De discussie over pixels en beeldscherminstellingen is echter een non-issue. Mijn site blijft nl. toch hetzelfde. :D
Da's duidelijke taal Dennis! :P

Je zult er vast je redenen voor hebben...

Hoe dan ook, ik zal je site er niet minder vaak om bezoeken. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Ik hoop dat dat voor iedereen geldt, Roland! :D Maar ik denk dat het weinig mensen echt opvalt. Bovendien is het argument dat de tekstregels niet te lang moeten zijn, voor mij ook heel belangrijk. Ik hou er niet van als ik naar rechts moet scrollen... zelfs niet als het mijn hoofd is dat moet scrollen! :wink:
Dennis

saknopper
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door saknopper »

Tja, je vroeg om suggesties... Wat heeft dat voor zin als je de lay-out toch niet meer (in grote mate) gaat veranderen :lol:

Neem niet serieus alsjeblieft ;) Zoals ik al zei, ik probeerde absoluut niet negatief te zijn. Ik kom zelfs vrij vaak op deze site alhoewel ik vooral lees omdat ik zelf nu eenmaal geen ervaring heb met reizen in Amerika.
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Dennis schreef:Leuk om te zien hoe begaan jullie met mijn site zijn!

De discussie over pixels en beeldscherminstellingen is echter een non-issue. Mijn site blijft nl. toch hetzelfde. :D
Gelijk heb je. ;)

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Saknopper,

Het maakt niets uit dat je meer leest dan schrijft, iedereen die geïnteresseerd is in de VS is welkom op de site en de forums! :D

Inderdaad vraag ik om jullie mening, omdat ik de site uiteindelijk voor de bezoekers maak! Maar helaas is het voor mij niet mogelijk om alle suggesties te verwerken (hoe graag ik dat ook zou willen), aangezien ik een gewone full-time baan heb en de site "ernaast" doe. Wat overigens niet betekent dat ik de site laat versloffen, integendeel zelfs. Ik denk soms weleens dat ik er meer tijd in steek dan goed is voor m'n geestelijke gezondheid. :wink:

Voor wat betreft je opmerking over de pop-up (die overigens een pop-under is): een alternatieve oplossing is nu in de maak. Ik blijf echter met zo'n geval werken omdat hij effectief is in het werven van abonnees voor de nieuwsbrief.
Dennis

saknopper
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door saknopper »

Phew, gelukkig..;)

Nogmaals, ik vind het een hele leuke site, vooral ook vanwege het feit dat hij regelmatig wordt bijgehouden. Dat zie je namelijk erg vaak, mensen maken een site en doen er vervolgens niets meer mee. Het idee dat we er teveel energie insteken kennen we allemaal..:lol:
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Ik zou graag wat meer foto's op de site zien. De foto's kunnen weer naar de makers verwijzen met hun verhaal achter deze foto's. :)
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Dennis,

Ik ben nu een aantal dagen behoorlijk intensief op de site aan het lezen en proberen wat van mijn ervaringen toe te voegen en ik moet zeggen, dat ik de site erg plezierig vind werken. :D :D :D

Ik vind het daarom niet meer dan terecht om je van hieruit mijn complimenten over te brengen en ik hoop van harte nog lang plezier te beleven aan je site.

René
Gernand
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Gernand »

saknopper schreef:Verder is er misschien een andere mogelijkheid om je nieuwsbrief aan te prijzen want ik heb een gruwelijke hekel aan pop-ups, maar dat is misschien persoonlijk.
mischien is het een idee om Mozilla (een browser van Linux) te gebruiken,
die heeft namelijk standaard een pop-up blocker aan staan.

overigens is Mozilla ook gewoon te gebruiken onder Windows.
saknopper
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door saknopper »

Ik gebruik ook Mozilla Firefox, sterker nog, ik draai ook linux. En nee, Mozilla is geen browser van Linux, het is een lost project. Bovendien wordt het niet eens uitgebracht onder de GPL licentie, misschien moest je de licentie op hun site er nog maar eens op nalezen...;)

Verder kan ik pop-ups wel blokken, maar dat moet helemaal niet nodig zijn naar mijn mening.
Gernand
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Gernand »

Ik weet dat Mozilla geen Browser van Linux is, ik zei
het voor de makkelijkheid en voor de leken op dat gebied.
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Hey Sander,

Hoe bevalt jou Mozilla Firefox ?
Ik zit er aan te denken om die browser ook te installeren, ik wordt namelijk gestoord van al die popups met MSIE.

Mijn PC is aardig ge-spywared (hmmm raar woord) en heb moeite met de grote schoonmaak, nou las ik ergens dat als je Firefox gebruikt die popups en spyware geen kans hebben, klopt dat?

/PeeJay
saknopper
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door saknopper »

Gernand schreef:Ik weet dat Mozilla geen Browser van Linux is, ik zei
het voor de makkelijkheid en voor de leken op dat gebied.
Mooi, wek dan voortaan ook niet de indruk dat dat wel zo is.

PeeJay: Mozilla Firefox is een hele goede vervanger voor IE, eigenlijk beter aangezien het 100% conform is aan de w3c standaarden. Verder kent het geen lekken zoals IE die kent zodat je hele systeem gehackt kan worden. Om het nog mooier te maken heeft het ook nog standaard een pop-up blokker en nog veel meer mooie dingen. Nadeel is dat sommige javascript code niet goed wordt uitgevoerd/niet werkt.

Waarom installeer je het niet gewoon en kijk je of het je bevalt? Zo niet dan kun je altijd weer IE gebruiken... Succes!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer