Muffles,muffles schreef:Bevallen de sterren ook aan de zijkant of zijn die te overduidelijk of juist niet ?
ik vind dat ze juist heel mooi staan. Duidelijk en het past heel goed bij AllesAmerika.com.
Roland
Dit kun je alsnog prima oplossen door i.p.v. met pixels met procenten te werken.Redneck schreef: Webpagina's hebben nu eenmaal de nare gewoonte om op verschillende systemen verschillende weergavegroottes te hebben. Ervoor zorgen dat een scherm, ongeacht de grootte, altijd gevuld word, is geen lay-out ontwerp, maar schermvulling. Omdat een afgewogen lay-out nooit voor alle schermgroottes kan werken, zul je ergens een compromis moeten bedenken.
Lay-outs maken is een vak en in de 10 jaar dat ik op internet ben, heb ik heel wat grafische ellende aan mij voorbij zien komen.
gr. Redneck
mischien is het een idee om Mozilla (een browser van Linux) te gebruiken,saknopper schreef:Verder is er misschien een andere mogelijkheid om je nieuwsbrief aan te prijzen want ik heb een gruwelijke hekel aan pop-ups, maar dat is misschien persoonlijk.
Mooi, wek dan voortaan ook niet de indruk dat dat wel zo is.Gernand schreef:Ik weet dat Mozilla geen Browser van Linux is, ik zei
het voor de makkelijkheid en voor de leken op dat gebied.