Ik ben wellicht een van de newbees hier, maar het is wel zo, een forum kent 2 groepen mensen,
1 - de mensen die informatie zoeken, en dus maar hulp vragen op het forum...
2 - de groep mensen die graag bij de groep mensen hoort die praten over Amerika.
over de eerste groep heb ik me al vaak geergerd aan de antwoorden doe er soms gegeven zijn, en dan post ik het ook dat ik het niet correct vind.
Die posts komen eigenlijk altijd van mensen die al jaren bij de 2e groep horen...
Nu ben ik hier gekomen met een vraag, en daar heeft Elke, mij enorm mee geholpen, zeker omdat je in het bos van het AA forum de bomen niet meer kunt vinden, dus stel je die vraag maar eens.
Elke antwoord keer op keer op die vragen, en eigenlijk is dat enorm roemens waardig! Bloemetje verdient Elke!
Maar Ik kan ook enorm lachen om antwoorden van, ja jullie weten welke 4 personen ik bedoel.. al kan ik me heel goed voorstellen dat niet iedereen zulke antwoorden op prijs stelt.
Als we nu eens afspreken dat iedereen die minder dan 50 post heeft, als nieuwkomer behandeld word, en dan ook correct te woord gestaan word??
Als ik in een winkel kom en ik vraag hie een camera werkt... en de verkoper antwoord,
http://www.google.nl..." onclick="window.open(this.href);return false;. of in de trant van, te lui om het zelf uit te zoeken??
dan ben je meteen klaar, zo ook op dit forum, al krijgen we de vraag 1000x, dan is het toch gemakkelijk om dat antwoord opnieuw te fomuleren, en wellicht zijn in tussentijd dingen veranderd...
Als een persoon nu 1000x dezelfde vraag steld... tja das andere koek
Sorry dat ik als newbee me even meng in deze discussie
If you can dream it...