Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alles Amerika Meeting 2013

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.

poll over de AA meeting

Peiling eindigde op 14 sep 2012, 17:56

Ik wil graag naar de meeting komen zoals die de voorbije jaren was (met eten en drank van 16u tot 23 u oid) Met inschrijving.
23
25%
Ik wil graag naar de meeting komen, maar zonder eten evenwel georganiseerd met deelnameprijs voor drank/zaal/activiteiten. Met inschrijving.
9
10%
Ik wil graag naar de meeting komen maar zonder organisatie. Enkel een locatie waar je je eigen drankjes betaalt. Met inschrijving voor zaalhuur.
17
19%
Ik kom al samen met forumleden die ik wil spreken en heb geen behoeft aan een algemene meeting.
8
9%
Ik heb helemaal geen behoefte aan een bijeenkomst.
34
37%

Totaal aantal stemmen: 91

vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Alles Amerika Meeting 2013

Bericht door vana »

Wij zullen dit keer niet van de partij zijn.
Tegenwoordig ben ik wat minder op het forum te vinden. Ik heb er niet zoveel meer mee als vroeger om diverse redenen.
Na 8 meetings vinden wij het welletjes.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

De afgelopen jaren zat ik op de datum van de meeting in Oostenrijk. Als de meeting dit jaar rond dezelfde tijd is, is de kans groot dat ik er ook dit jaar weer niet bij zal zijn.
Groet,

Old Faithful
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Uiteraard zullen wij ook weer van de partij zijn!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
tineke57
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door tineke57 »

Ik zou heel graag naar de meeting komen om jullie allemaal eens in levende lijve te ontmoeten maar alles hangt af van welke datum en welke plaats. Hoop dat het lukt.
2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

sachasenne schreef:Er zijn inmiddels tien dagen verstreken wat betreft de aanmelding voor het organisatieteam van de meeting 2013.
Er is slechts één aanmelding. Hierbij wil ik tevens vermelden dat ook nieuwe leden zich mogen kandidaat stellen.

Indien er zich geen kandidaten meer melden, zal de meeting 2013 niet kunnen doorgaan.

Het mod team vraagt zich af of er wel genoeg animo is voor een AA meeting?
Misschien kunnen jullie aangeven of er behoefte is aan een AA meeting in 2013.
Misschien is het nog wat vroeg om te bekijken wie er in de organisatie willen zitten en dat men zich aanmeldt hiervoor. Het is nog maar half augustus en velen zijn nog op vakantie of moeten nog gaan.
Wellicht nog eens een oproepje doen ergens in oktober/november ?
Ook al ben ik twee jaar niet meer in de US geweest vind ik het altijd heel gezellig dus waarschijnlijk ben ik wel van de partij.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

sachasenne schreef:Misschien kunnen jullie aangeven of er behoefte is aan een AA meeting in 2013.
Ik heb er eerlijk gezegd geen behoefte aan. Ik weet dat je niet om een reden vraagt, maar ik sta nu anders in het forum dan jaren geleden. Toen was ik veel actiever. Nu ben ik met tijden nog wel actief in enkele topics. Ik vind de sfeer op het forum veranderd het laatste jaar (om verschillende factoren). Ik mis ook een aantal vd vaste kern die steeds minder actief hier zijn. Of misschien ben ik zelf veranderd, kan ook. En is FB een plaatsvervanger geworden van AA (waar ik velen van hier ook op heb). Ik heb een aantal mini-meetingen gehad die ik ook wel leuk vond. De eerste drie keren toen ik naar de AA meeting ging, stond ik er anders in. Nu heb ik er geen behoefte meer aan...

Niet om te verzanden in een discussie waarom het forum veranderd is naar mijn idee, maar ik vind wel dat ik een uitleg erbij kan geven op de vraag of er nog behoefte is aan een AA meeting.

Verder denk ik ook wat Paula zegt, het is vakantie.. In NL gaat het Zuiden alweer naar school, maar het Noorden heeft nog 3 weken.
Sandy
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Probleem is dat als we dezelfde setting doen als vorig jaar, we oktober/november te laat zullen zijn voor de zaal. Verder heb je toch ook enige maanden voorbereidingstijd nodig.
Vorig kaar is de oproep eind augustus gedaan en hadden we de volgende dag al direct zo goed als alle kandidaten.

Maar misschien is het tijd om een andere formule te doen die geen OT behoeft.
Er zijn toch ook heel wat mensen die aangeven graag te willen komen.
Meer een café model? Waarbij je niet de verplichting hebt om minstens 60 pers te hebben.

Het is maar een idee hoor. Ikzelf zit alvast niet meer in het OT. Ik wil ook wel eens een keer alleen genieten ;-)
Groetjes,
Carine
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

sachasenne schreef:Het is maar een idee hoor. Ikzelf zit alvast niet meer in het OT. Ik wil ook wel eens een keer alleen genieten ;-)
blijven er niet veel andere kandidaten over :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Toch nog 4 .
ALS er een OT kan gevormd worden zal waarschijnlijk Conny de opvolging doen. Zij heeft vorig jaar ook de organisatie meegedaan.
Trouwens, Njit, Jij hebt ook al enige ervaring, niet? :wink: :mrgreen:
Groetjes,
Carine
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Wij zullen niet naar de Alles Amerika Meeting 2013 gaan.
phillybilly
Amerika-expert

Bericht door phillybilly »

Ik zal ook niet naar de meeting 2013 gaan.
De laatste tijd ben ik "anders" actief op het forum dan voorheen; er heerst een andere sfeer. Ook heb ik niet recent een USA-reis gemaakt en zit het er voorlopig ook niet in. Ik heb daardoor geen behoefte aan een meeting.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

sachasenne schreef:Misschien kunnen jullie aangeven of er behoefte is aan een AA meeting in 2013.
Bij mij is er geen behoefte aan.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

zet er anders even een polletje in.
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro

Bericht door Doockles »

Vorig jaar zijn we niet geweest omdat we nogal een drukke periode hadden toen en omdat we op het moment van inschrijven nog geen plannen hadden voor een reis het jaar nadien. Achteraf gezien wel jammer, want we zijn wel degelijk opnieuw de plas over getrokken. ;-)

Ook dit jaar zal het bij ons een last-minute beslissing worden als we zouden komen. De kans lijkt me nog kleiner dan vorig jaar, zeker als het rond dezelfde periode is, omdat we dan waarschijnlijk aan het verhuizen zijn. ;-)

Misschien is een ander concept wel niet zo slecht? Of eens op een ander moment van het jaar?
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

DejaVu schreef:zet er anders even een polletje in.
Ja is veel overzichtelijker...
Sandy
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Misschien is het helemaal niet zo raar een jaartje over te slaan. Hoewel ik altijd graag van de partij ben kan ik me ook voorstellen dat de 'sjeu' er een beetje af gaat. Het feit dat het al moeilijk is een OT te vormen geeft het wel een beetje aan. Vaak komt het toch op dezelfde mensen neer. Wat ik altijd weer hoop is dat er een hele nieuwe ploeg opstaat die er haar eigen invulling aan geeft.

Toch zou het wel jammer zijn als het niet doorgaat. De vaste kern heeft wel contacten hier en daar en komt ook wel samen. Voor nieuwe leden is het lastig daar tussen te geraken en juist de jaarlijkse meeting is een uitgelezen kans elkaar beter te leren kennen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Nati
Amerikakenner

Bericht door Nati »

Zou anders geen slecht idee zijn :thumbup:
Misschien met de vraag : a) zelfde formule meeting
b) andere formule meeting met eventuele suggesties
c) een jaartje overslaan om een meeting te organiseren

Iemand misschien kandidaat om deze poll te posten?

Wat het OT betreft ;als lid van de vorige 2 meetingedities heb ik ondervonden dat er veel tijd inkruipt in de voorbereiding en je op de dag zelf ook erg in de weer bent en dat het daarom misschien veel leden afschrikt om zich kandidaat te stellen.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ook wij zijn er niet bij de volgende keer.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Als er geen OT is, heeft dat geen weinig zin, dan kan er toch niets georganiseerd worden.
Groetjes,
Carine
smittenimmigrant
Amerikakenner

Bericht door smittenimmigrant »

Persoonlijk heb ik niet de behoefte aan een forummeeting. Ook bij andere fora, waar ik meer tot de 'harde kern' behoorde, was ik maar een sporadisch meet-bezoeker.

Wat ik wel gemerkt heb, is dat 'ongedwongen meets' vaak populairder waren dan meer georganiseerde meets. Een van de grootste meets was dan ook een jaarlijkse picknick in een centraal gelegen park. Er werd een poll gehouden over de datum, en er werd een lijst (forumdraadje) gemaakt van wie kon komen. Iedereen nam wat eten en wat drinken mee en een kleed om op te zitten. Dat was het qua organisatie :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer