Hoeveel werk het is hangt voornamelijk af van wat je allemaal wenst aan te bieden.
De vorige samenkomsten vergden wel heel wat werktijd. Powerpoint, fotowedstrijd, kwis, folders opvragen, aankopen doen, eventuele sponsors zoeken, badges maken, beamer, foto's maken, inschrijvingsformulier opstellen etc.
Om alles op elkaar af te stemmen zijn er enkele bijeenkomsten nodig.
Maar je maakt een meeting zo uitgebreid als je zelf wil. En je steekt er zoveel energie/tijd in als jullie zelf willen.
Ik wil alleen maar aangeven dat als je het op dezelfde manier doet als vroeger je er wel wat tijd in steekt. Leuk, maar ook belangrijk dat je het op voorhand weet.
Verder is denk ik heel belangrijk dat je een plaats kan regelen waar geen minimum aantal vereist is. Dat was het probleem met de vorige poging.
Vroeger waren op het forum enkele 'vriendengroepen' zodat je wel je benodigde minimumaantal haalde.
De laatste jaren is dit niet meer en werk je dus meer met losse inschrijvingen waarvan je op voorhand moeilijk kan inschatten hoe groot de respons zal zijn.
Daarom denk ik dat een locatie zonder minimumaantal een vereiste zal zijn.
Ik heb thuis de nodige attributen van de vorige meetings liggen zoals de badges. Ze liggen klaar om gebruikt te worden