Jasmino schreef:
Ik heb deze melding overigens wel vaker de laatste tijd, had ik vroeger nooit, maar nog nooit bij een berichtje dat ik zelf net had geplaatst.
Dit zelfde probleem kom ik tegenwoordig ook geregeld tegen. Het is ook al eerder op het forum genoemd. Ben benieuwd of er iets aan gedaan kan worden.
Heb me hier even in verdiept en enkele scripts gevonden die de forumdatabase controleren of het aantal posts per topic wel correct staat en meer van dat soort dingen.
Ik ben heel benieuwd of het hiermee opgelost is of niet. Dus blijf er op letten en laat het even weten als jullie weer iets vreemds opvalt.
edit: Mijn excuses voor het niet bereikbaar zijn van het forum voor enige tijd. Ik had het zelf niet opgemerkt omdat mijn sessie nog wel kon worden opgeslagen voordat de tabel vol raakte. Ik vond het al zo rustig...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.