Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Er staan geen berichten in dit onderwerp

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Jasmino schreef: Ik heb deze melding overigens wel vaker de laatste tijd, had ik vroeger nooit, maar nog nooit bij een berichtje dat ik zelf net had geplaatst.
Dit zelfde probleem kom ik tegenwoordig ook geregeld tegen. Het is ook al eerder op het forum genoemd. Ben benieuwd of er iets aan gedaan kan worden.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
saknopper
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door saknopper »

Heb me hier even in verdiept en enkele scripts gevonden die de forumdatabase controleren of het aantal posts per topic wel correct staat en meer van dat soort dingen.

Ik ben heel benieuwd of het hiermee opgelost is of niet. Dus blijf er op letten en laat het even weten als jullie weer iets vreemds opvalt.

edit: Mijn excuses voor het niet bereikbaar zijn van het forum voor enige tijd. Ik had het zelf niet opgemerkt omdat mijn sessie nog wel kon worden opgeslagen voordat de tabel vol raakte. Ik vond het al zo rustig...
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer