Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Ik zit me al af te vragen hoe ik in januari een gitaar van mijn zwager mee moet nemen naar Boston . Maar het is misschien wel te verschepen, zo'n canvas, lijkt me niet zo zwaar, toch? Niet, dat ik ook maar een moment verwacht te winnen .
Het is niet zo heel zwaar, zo'n canvas. En dan kan je het vast als odd-size luggage opgeven. Of misschien past het wel in je koffer Maar goed, dan moet je alsnog de eerste prijs winnen. En tweede of derde worden, of gewoon mee doen voor de eer is ook al hartstikke leuk. Jij hebt zo veel mooie foto's, ik zou zeker iets uitzoeken waar jij tevreden mee bent en eventueel aan de muur zou willen. Mijne is intussen geselecteerd
Ben heel benieuwd naar wat men in gaan sturen dit jaar! Vorig jaar zaten er hele mooie tussen
Misschien niet zo leuk als we de canvas niet op de meeting zien, maar is het geen idee dat als Petra wint, ze dan iets als een waardebon krijgt, die ze dan in Amerika in kan wisselen voor een canvas? Dan kan ze daar weer een foto van maken, zodat we alsnog mee kunnen genieten. Lijkt me niet erg handig zo'n canvas als baggage.
Petra, ik denk dat je zelfs al kans maakt met die prachtige herfstfoto's van laatst.
Ik vind het heel lief, dat jullie zo aan mij denken, maar ik wil een "gewone" meetinggast zijn . Nagel en Accounting sponsort de foto op canvas en mocht ik zo gelukkig zijn die te winnen, dan zal ik een manier vinden om hem te verschepen of mee te nemen.
Het 'probleem' is dat de prijzen gesponsord worden, en dat je dus zelden sponsors hebt die waardebonnen geven voor in de US.
(maar als iemand van jullie nog leuke sponsors heeft, dan is het Organisatie Team daar misschien wel heel blij mee?)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Hahaha. Ik kan me voorstellen dat je het zo wilt zien, Petra..maar ik vind het toch wel heel bijzonder dat je komt en kijk er erg naar uit om je eindelijk te ontmoeten en je even te spreken! En velen met mij denk ik. Ik zal je echt geen andere 'bekende forummers' behandeling geven, maar ik vind het wel heel bijzonder en met name erg leuk je te ontmoeten!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.