Maar dat kan toch geen verrassing meer zijn...?vana schreef:Je moet en zal het laatste woord hebben hè Roland![]()

Roland
Maar dat kan toch geen verrassing meer zijn...?vana schreef:Je moet en zal het laatste woord hebben hè Roland![]()
Volgens mij staat het nu gelijkvana schreef:Je moet en zal het laatste woord hebben hè Roland![]()
Jasmino schreef:Maar hé, met jou is elke discussie zinloos, ik houd er dus ook echt mee op. Ik krijg kromme tenen van jouw manier van redeneren.....
Coyote schreef:Hier laat ik het bij, Jasmino meent mij persoonlijk te moeten aanvallen dus houd ik het voor gezien nog langer op haar te reageren.
Jasmino schreef:Maar ik houd nu echt op met de discussie, het heeft geen enkele zin. Ik denk dat het merendeel van de leden mijn bijdrage wel goed begrijpt, daar laat ik het bij.
Coyote schreef:Nou vooruit dan, laatste reactie richting Jacqueline.![]()
SpaceAce schreef: Volgens mij staat het nu gelijk2-2
Dat heeft Jasmino nooit gezegd, het wordt nu verdraait om het in het voordeel van de donateurs te beslechten. Wat er staat is dat Jasmino van mening is dat haar bijdragen aan het forum, door te reageren op anderen, tips te geven, vragen te stellen enzovoorts voor haar háár bijdrage aan het forum is. Ik ben het daar helemaal mee eens. Ik draag al bij aan dit forum, in de vorm van het geven van reisadvies, of door zelf vragen te stellen, waardoor anderen weer informatie kunnen verstrekken. Ik heb zelfs een artikel voor de website geschreven recentelijk. Dat doe ik allemaal graag, net als Jasmino. Ook ik heb er absoluut geen behoefte aan een geldelijke bijdrage te leveren.Coyote schreef:Nou vooruit dan, laatste reactie richting Jacqueline.![]()
Daarmee geef je expliciet aan dat jouw 6000 berichten gelijk staan aan een donatie, zij het op een andere manier maar wel te vergelijken met een donatie.Jasmino schreef:Ik vind zelf dat ik al genoeg doneer in de vorm van mijn kennis aan het forum, met mijn ruim 6.000 berichten heb ik mijn bijdrage op een andere manier geleverd.
Als jij nou gewoon toegeeft dat het wel degelijk anders gelezen kan worden in plaats van gelijk zo vinnig te reageren naar Dimona was er niets aan de hand geweest. Je had kunnen zeggen dat je het jammer vond dat het zo overkwam maar dat je dat zo niet bedoeld had.
Klaar...over naar de orde van de dag.![]()
Roland
Lezen Marjon!vana schreef:Yesssss, ik heb mijn weddenschappen gewonnen![]()
![]()
Mag ik even incasseren dames en heren?
Er wordt niks verdraaid, er wordt alleen gezegd hoe het ook opgevat kan worden.RiverCola schreef:Dat heeft Jasmino nooit gezegd, het wordt nu verdraait om het in het voordeel van de donateurs te beslechten.
Laat ik de vraag anders stellen dan: zou je als nieuweling wél de neiging hebben (gehad) om financieel bij te dragen, omdat je op het vlak van kennis en ervaring dan nog niet zoveel bijgedragen hebt?Jasmino schreef:
Sorry hoor, maar het is gevaarlijk om tussen regels door te lezen en te proberen dingen te "proeven" die ik helemaal niet schrijfIk heb nergens gezegd dat het een opoffering is, dat zie ik ook helemaal niet zo, ik heb altijd met veel plezier informatie gevraagd én gedeeld. Daarnaast vind ik ook niet dat leden met minder kennis en ervaring wel moeten bijdragen. Wat een onzin, als je dat uit mijn tekst haalt.
Hier ook "zucht" komt er nu helemaal geen einde meer aan deze toch welPetra/VS schreef:Graag weer on topic.
Om je vraag te beantwoorden; Nee, ik zou dan nog niet doneren, dan zou ik op een andere plek op internet mijn informatie halen. Er zijn nog meer Amerika forums en andere plekken waar tips en reisverslagen staan.Ziva schreef:
Ik vraag me echter wel af, als morgen het forum stopt omdat Dennis het niet meer kan betalen, zouden jullie dan wel financieel bijdragen of is het dan "Jammer, op zoek naar een ander forum!"