Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over de Alles Amerika Meeting 2008
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Vragen over de Alles Amerika Meeting 2008
Ik heb vanmorgen contact gehad met De Neust over het vervroegd mogen inchecken. Ik wordt hier vanmiddag over teruggebeld.
Ik houd jullie op de hoogte.
Marjan
Ik houd jullie op de hoogte.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zojuist ben ik teruggebeld door De Neust en de freule heeft toestemming gegeven dat we eerder mogen inchecken bij haar Bed & Breakfast.
Vanaf 14:00 uur kunnen we daar a.s. zaterdag terecht. Je kunt gewoon door de buitendeur (is open) naar binnengaan en in de ontvangsthal liggen op de tafel envelopjes met onze namen erop en waarin de sleutel van je kamer zich bevindt.
Ik heb de achternamen nog even met haar doorgenomen en het klopt allemaal. Er zijn in totaal 6 kamers en 5 daarvan zijn voor de diverse AAmeetinggangers. De 6e kamer is door een buitenstaander gereserveerd.
Gr. Marjan
Vanaf 14:00 uur kunnen we daar a.s. zaterdag terecht. Je kunt gewoon door de buitendeur (is open) naar binnengaan en in de ontvangsthal liggen op de tafel envelopjes met onze namen erop en waarin de sleutel van je kamer zich bevindt.
Ik heb de achternamen nog even met haar doorgenomen en het klopt allemaal. Er zijn in totaal 6 kamers en 5 daarvan zijn voor de diverse AAmeetinggangers. De 6e kamer is door een buitenstaander gereserveerd.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Ik heb bij voorbaat al medelijden met die persoon/personen ...hekkie schreef:De 6e kamer is door een buitenstaander gereserveerd.

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Jij zegt het, ik dacht het :whistling:michael66 schreef:Ik heb bij voorbaat al medelijden met die persoon/personen ...hekkie schreef:De 6e kamer is door een buitenstaander gereserveerd.![]()
![]()
- margijs
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Helaas kunnen wij er niet bij zijn 1 november,
beiden zijn we aan het werk...
Toch wil ik jullie een hele fijne meeting wensen :beerchug:
Gr Marion en Gijs

Toch wil ik jullie een hele fijne meeting wensen :beerchug:
Gr Marion en Gijs
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik denk niet dat ik genoeg vrije uren heb openstaan om eerder weg te mogenkastelke schreef:Maar wat als jij nou bij die helft bent die voor 18.00u naar huis mag? Ga je dan alsnog (kunnen) komen?

Ik wens jullie heel veel plezier en denk af en toe een beetje aan mij

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor alle meetinggangers:
Klik hier voor een link naar een routebeschrijving voor de Alles Amerikameeting. Parkeren is goed mogelijk op het Dorpsplein, vanaf daar is het ongeveer 100 meter lopen naar De Notenboom.
Klik hier voor een link naar een routebeschrijving voor de Alles Amerikameeting. Parkeren is goed mogelijk op het Dorpsplein, vanaf daar is het ongeveer 100 meter lopen naar De Notenboom.
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
nieuwenoord schreef:Voor alle meetinggangers:
Duidelijk

- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Niet dat ik zo geweldig sterk ben , en ik weet ook niet hoelaat ik er ben ( hangt van Paula en Jos afGPJ73 schreef:nieuwenoord schreef:Voor alle meetinggangers:
Duidelijkmaar laden en lossen kan net als vorig jaar wel? want ik kom alleen en stereo+boxen = zwaar...
Vorige keer reed ik in Beesd toevallig achter Roland die o.a. kon helpen met tillen maar zoveel toeval heb ik natuurlijk niet weer...

- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Prima geregeld Marjan :doublethumb:hekkie schreef:Zojuist ben ik teruggebeld door De Neust en de freule heeft toestemming gegeven dat we eerder mogen inchecken bij haar Bed & Breakfast.
Gr. Marjan
Wij proberen rond 15:00 uur daar te zijn.
Tot zaterdag.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
@ Gert: ja hoor, jij mag bij de Notenboom staan (volgens mij kan je ook wel blijven staan, maar dat weet ik niet zeker). Tilhulp zorgen we voor!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zojuist heb ik een afmelding gekregen van Job en Trudy. Zij moeten vanwege droevige familieomstandigheden afzeggen.
Cisca, gaat het met Grietje al wat beter?
Cisca, gaat het met Grietje al wat beter?
Vanmiddag komt de huisarts langs. Ze kan zich haast niet bewegen. Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen. Ik ga er vanuit dat morgen helaas niet door kan gaan.
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb jullie en ook de andere Neustgangers een pb gestuurd om hier iets over af te spreken.SonjaV schreef: Prima geregeld Marjan :doublethumb:
Wij proberen rond 15:00 uur daar te zijn.
Tot zaterdag.
Graag z.s.m. antwoord daarop.
Wij vertrekken vanavond al richting Beesd, dus zijn wij sowieso op elk tijdstip beschikbaar.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Voor iedereen die naar de meeting gaat, alvast een hele gezellige avond toegewenst .. :beerchug:
Sandy
Dank je! Jammer dat jij (jullie) niet komen.
Ik heb er zin in, alhoewel ik wel een beetje "eerste keer vrees" heb.
Ik heb er zin in, alhoewel ik wel een beetje "eerste keer vrees" heb.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
ook namens mij veel plezier allemaal!
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Animar
- Amerikakenner
Ik vind 't jammer dat we er weer niet bij kunnen zijn, maar ik wens degenen die er wel heen gaan heel veel plezier!
Anita
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ook ik wil iedereen een hele gezellige avond toewensen morgen. Jammer dat we er niet bij kunnen zijn, maar misschien volgend jaar.
Groetjes, Ilse
Groetjes, Ilse
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dank jullie wel!
Het zou leuk zijn als jullie er volgend jaar ook bij kunnen zijn. Of anders tijdens een mini-meeting die ook niet meer zo mini zijn
Het zou leuk zijn als jullie er volgend jaar ook bij kunnen zijn. Of anders tijdens een mini-meeting die ook niet meer zo mini zijn