Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reacties en foto's Meeting 2006
Ik ook, alleen sta ik in gesprek met rené op het filmpje en ik had geen idee dat ik gefilmd werd. Het lijkt ook of ik pal voor de camera sta. Volgens Stefan was het een camera die achter René op een standaard stond. Geen idee dat het aanstond ... René had nog zo beloofd mij niet te filmen!vana schreef:Mooie film René, heel origineel gemaakt. Leuk om weer even terug te kijken naar de meeting,
Op de één of andere manier hebben Ger en ik gelukkig steeds de camera kunnen ontlopen.
Marjon

Je hoort net niet wat we zeggen ... maar volgens mij kwam ik toen net binnen, ik heb mijn shawl nog om en was ik op zoek naar Monique (geen idee wie het was). Ik had toen een doos Bossche bollen in mijn handen en raakte met René aan de praat. Vervolgens vroeg ik waar Monique was ... grappig dat dat gefilmd is.
Sandy
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Gisteravond had ik de primeur en mocht als eerste de film bekijken die René van de meeting heeft gemaakt. Dit lukte prima via zijn eigen site http://www.helloamerica.nl/.
René heeft van het beschikbare materiaal een leuke compilatie gemaakt, vind ik. Ook de muziek is leuk gevonden. Mijn complimenten.
Vanavond heb ik het filmpje nogmaals bekeken (weer via zijn site) samen met mijn kleinzoon van zeven. Zijn commentaar op het filmpje:
"Wat een leuk liedje".... en hij danste in het rond.
Marjan
René heeft van het beschikbare materiaal een leuke compilatie gemaakt, vind ik. Ook de muziek is leuk gevonden. Mijn complimenten.
Vanavond heb ik het filmpje nogmaals bekeken (weer via zijn site) samen met mijn kleinzoon van zeven. Zijn commentaar op het filmpje:
"Wat een leuk liedje".... en hij danste in het rond.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties. Ik ben echter zelf maar matig enthousiast. Het materiaal dat ik heb kunnen gebruiken was erg summier. Aangezien ik geen videolamp heb, zijn de beelden vrij donker. Een groot aantal clips was zelfs daardoor niet te gebruiken. De meeste beelden heb ik kunstmatig wat moeten oplichten. Vanwege tijdgebrek (nieuwe baan
) vervolgens ook erg weinig tijd gehad om er écht wat van te maken.
Je mag 'm wel als back-up op jou site zetten voor het geval mijn webhost de stekker er uit trekt.
Ik heb bewust voor een realmedia-file gekozen. AVI was ongeveer 1,21GB groot.
Deze nu 26MB. Als de link zo niet werkt link 'm dan maar. Geen probleem.

Nee, jullie hebben de camera niet ontlopen. Helaas waren die beelden niet bruikbaar.vana schreef:Op de één of andere manier hebben Ger en ik gelukkig steeds de camera kunnen ontlopen.

Ik heb het op de site al aangepast. Je kunt 'm van daaruit downloaden. Heb geduld. Het lijkt of er niks gebeurt, maar na een minuut of twee verschijnt er een player in je scherm!Coyote schreef:ik heb het filmpje inmiddels al van je site kunnen downloaden (even rondgespeurd... ). Ik kan hier zo de link neerzetten als je dat wil. Het is een .rm bestand en dient te worden afgespeeld met RealPlayer.
Je mag 'm wel als back-up op jou site zetten voor het geval mijn webhost de stekker er uit trekt.

Ik heb bewust voor een realmedia-file gekozen. AVI was ongeveer 1,21GB groot.

OOooOO René ... stond die camera achter jou aan, toen we in gesprek waren LOL

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zeker! en ook in de middag. Daar waar je aan het einde van de middag / begin van de avond nog voldoende licht hebt om goed te kunnen zien, had ik al té weinig lcht om goede beelden te maken. Je ziet dan dat de camera (stond op automatisch) steeds druk bezig is scherp te stellen en bezig is de belichting aan te passen. Daardoor zijn er meer beelden niet bruikbaar dan wel. Had alles zich hoofdzakelijk buiten afgespeeld, had ik veel meer materiaal ter beschikking gehad. Helaas, het is niet anders en we zullen het er voor dit jaar mee moeten doen.vana schreef::hilarious: :hilarious: :hilarious: :hilarious:Nee, jullie hebben de camera niet ontlopen. Helaas waren die beelden niet bruikbaar.
Kun je ook vertellen waarom ?
volgens mij werd er toch alleen aan het begin van de avond gefilmd?
Marjon
Maar ik beloof je, volgens jaar krijg je een een volledige reportage binnen de film. Getiteld: De van Wunnik's op de AllesAmerika-meeting.

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Net even je filmpje bekeken (op Youtube). Het is toch wel een leuk geheel geworden hoor 
Ben alleen benieuwd hoeveel reacties je van de AA krijgt gezien je tags

Ben alleen benieuwd hoeveel reacties je van de AA krijgt gezien je tags

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan altijd nog met zo'n balkjes zonnebril op doen:Sandy schreef:Als Sandra er isRob schreef:Mooi gedaan René, van mij krijg je een vaste aanstelling als meeting-verslaggever, mits je dan een volledig interview maakt met Sandra

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
PeeJay schreef:Leuk filmpje René, welk programma heb je gebruikt om het in elkaar te zetten?
/PeeJay

Mijn voorkeur blijft uitgaan naar de software van Adobe (Premiere) Deze draait echter al een half jaar of zo niet meer, vanwege compatibiliteitsproblemen met Windows. Schijnt overigens met Vista helemaal een drama te zijn.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Magix niks voor je? Heb er zelf nog niks mee bewerkt maar een collega van me is er wel blij mee. Hij had dezelfde problemen met Pinnacle en is nu 100% tevreden over Magix..rene.jager schreef:Mijn voorkeur blijft uitgaan naar de software van Adobe (Premiere) Deze draait echter al een half jaar of zo niet meer, vanwege compatibiliteitsproblemen met Windows. Schijnt overigens met Vista helemaal een drama te zijn.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Dat ben ik niet helemaal met je eens René. Ik heb nl. beide programma's, zowel Magix als Pinnacle (zij het dat het iets oudere versies zijn). Ik had Pinnacle al toen ik Magix erbij gekocht heb omdat dit programma er in de computerbladen zo goed af kwam.rene.jager schreef: Is idd een leuk programma, heb ik ook gehad, maar heeft niet de uitgebreide mogelijkheden van Pinnacle of Adobe.
Sinds 1,5 jaar houd ik me niet meer met filmen bezig, dus hoe het nu met die programma's gesteld is, weet ik niet.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- totonka
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
meeting
Wat een leuk filmje Rene wat was het gezellig he,mijn komplimenten nog eens aan iedereen die gezorgt heeft dat het zo goed was en Nieuwenoord de stal was super.
Mijn man heeft net ook meegekeken hij vond het ook erg leuk.
Groetjes Ria
Mijn man heeft net ook meegekeken hij vond het ook erg leuk.
Groetjes Ria
Wij mijn man en dochter zijn al veschillende keren in de usa geweest en het blijf trekken we zijn aan het sparen om over 3jaar voor zeker 5 weken te gaan.