Ik heb het opgezocht.Dude schreef:Poepen !!![]()
![]()
![]()
Dat betekent hier wel iets helemaal anders

http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/poepen
Ik heb het opgezocht.Dude schreef:Poepen !!![]()
![]()
![]()
Dat betekent hier wel iets helemaal anders
Dank u welElfje schreef:Dude, van harte.....
Ja, daar had ik in mijn korte broek en opgetrokken sokken dan niet van gewonnen.Njit schreef:Misschien voor de volgende keer ook maar een categorie 'grappigste foto'. Had je vast gewonnen
Dat vond ik ookgleuknie schreef:Die van jullie en die van Yosemite met die 3 mannen die daar lopen. Dat is humor.![]()
Hoi Elfje,Elfje schreef:Hallo,
Nul stemmen met fotowedsrtijd![]()
Ik heb het over foto 20
....vond hem zelf geniaal
klopt. Hier is door het OT bewust voor gekozen. We hebben indien er herkenbare personen op de foto te zien waren altijd nagevraagd of we dit onherkenbaar mochten maken. De drie wegwerkers waren vreemden dus die mochten er wel gewoon zo opMartin & Marianne schreef:Overigens zag ik dat bij de wedstrijd dat het gezicht op jullie foto onscherp was gemaakt. Ik had toen sterk het gevoel dat de foto afkomstig was van 'Opsporing Verzocht'. "De politie zou graag met deze man willen spreken. Hij kan een belangrijke getuige zijn".![]()
Lijkt mij een prima tip voor de volgende meeting!Harry-Carla schreef:Wij weten niet of het al zo gedaan is maar zo niet, dan hebben wij een voorstel voor de volgende keer:
een berichtje aan alle Forum Users met de vraag of zij willen stemmen op de foto's.