Rob schreef:Wil je die naar Gijs-Jan sturen die verzorgd de badges net als de vorige jaren ook dit jaar weer.
Ik zal de doos met badges morgen meenemen naar het werk. Kan ik het daar hopelijk versturen. Zelf naar het postkantoor gaan lukt niet meer.
Misschien wil jij alvast doorgeven aan Jan Gijs dat alle badges die ik heb in die doos zitten en dat hij dan even kijkt of er badges opnieuw gebruikt kunnen worden. Verzendkosten verreken ik wel.
Ik weet niet of het nodig is, ik heb er 62 opgesnord thuis en aan JG verstuurd. Misschien toch eerst maar even kijken of er nog kosten aan gemaakt moeten worden? Een paar badges vis ik thuis nog wel hier en daar op en JG zelf ook nog geloof ik.
nieuwenoord schreef:Ik weet niet of het nodig is, ik heb er 62 opgesnord thuis en aan JG verstuurd. Misschien toch eerst maar even kijken of er nog kosten aan gemaakt moeten worden? Een paar badges vis ik thuis nog wel hier en daar op en JG zelf ook nog geloof ik.
De badges die ik nog heb zijn compleet. Scheelt Jan Gijs ook weer een hoop werk. Maar goed, zeg het maar. De verzendkosten zullen nou ook weer niet zo hoog uitvallen.
Sandy schreef:Jammer dat Rebecca (Becs) & Danny er niet zijn dit jaar ...
Ondanks dat wij niet komen, lees ik wel mee in dit topic Wij vinden het ook heel jammer dat wij er niet bij zijn. Als we nu niet zo ver weg zouden wonen, waren wij absoluut van de partij geweest!
nieuwenoord schreef:Ik weet niet of het nodig is, ik heb er 62 opgesnord thuis en aan JG verstuurd. Misschien toch eerst maar even kijken of er nog kosten aan gemaakt moeten worden? Een paar badges vis ik thuis nog wel hier en daar op en JG zelf ook nog geloof ik.
De badges die ik nog heb zijn compleet. Scheelt Jan Gijs ook weer een hoop werk. Maar goed, zeg het maar. De verzendkosten zullen nou ook weer niet zo hoog uitvallen.
Rob of Monique,
Laten jullie mij nog even weten of ik de badges nu wel of niet moet opsturen naar Jan Gijs?
Ik zou even niet weteh hoe ... Jan Gijs zit Londen, ik zit in New York??? Maar als jij ze compleet hebt mét nog een hoop goede avatars, zou ik ze zeker sturen!!
Die ik gestuurd heb moeten sowieso allemaal weer leeg terug, want die zijn van de DVN.
nieuwenoord schreef:Ik zou even niet weteh hoe ... Jan Gijs zit Londen, ik zit in New York??? Maar als jij ze compleet hebt mét nog een hoop goede avatars, zou ik ze zeker sturen!!
Die ik gestuurd heb moeten sowieso allemaal weer leeg terug, want die zijn van de DVN.
Ik stuur ze wel op naar Jan Gijs. Deze badges heeft de organisatie vorig jaar gekocht en kunnen we heel goed voor de meetings blijven gebruiken. Ik heb ze niet geteld, maar we komen een heel eind.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.