Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen over de Alles Amerika Meeting 2008

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Vragen over de Alles Amerika Meeting 2008

Bericht door Sandy »

Haha, zeker handig zo'n iPhone :D

Groetjes aan Marloes, Bianca, Karin, Noa & Marjan ;)
Drink een wijntje voor me ~~
Sandy
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Ook vanuit Meppel de groeten!! Wij konden ons niet aanmelden omdat Cor een optreden zou hebben vanavond en ik decor bouwdag heb gehad van toneel. Cor's optreden werd gecancelled afgelopen week en mijn knutseldag was om 3 uur al afgelopen. Als ik dat van te voren had geweten :evil:
Volgend jaar beter hoop ik!!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ook van ons de groeten aan iedereen! Veel plezier nog!
Volgend jaar zijn we er wel weer bij hoop ik.

Martin en Marianne
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Zijn wij de eerste die terug thuis zijn? Manlief vertrekt morgenochtend terug naar Amerika, vandaar dat we het niet te laat wilden maken.

Het was onze eerste keer, en het was voor herhaling vatbaar!
Bij deze wil ik dan ook het ganse Organisatie Team bedanken voor hun prachtige werk!
De locatie was makkelijk bereikbaar, het eten was lekker, we hebben nooit dorst gehad, het was heel leuk een aantal mensen eens in levende lijve te ontmoeten, er waren schitternde foto's / fotoalbums / videoverslagen te zien,... En het hoefijzer dat in het cadeautasje zat heeft al een plaatsje in de vitrinekast gekregen. Moge het ons nog veel geluk brengen!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Nu al thuis Elke? .. dan ben je niet lang geweest ... leuk dat je even een update geeft van de avond :)
Sandy
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Leuk om te horen dat het bevallen is Elke!
Wie heeft de fotoedstrijd gewonnen? Ik ben heel benieuwd naar de winnende foto!

En zijn er weer foto's gemaakt?

Marianne
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

We waren er iets na 4en deze namiddag al, en er zat toen al heel wat volk bij elkaar.
Er was een ontzettend moeilijke quiz die wel een prachtige opzet had: blijkbaar hadden ze een aantal Nederamerikanen bij in het complot betrokken, en deze hadden wat vragen opgesteld die gelinkt waren aan hun regio. Zo waren er vragen van NedinMO, Annewiep, Annemiek, Petra, Staceybeesie, Peejay, Dixiechick, Manja, Dutch in Seattle (en ik hoop dat ik niemand vergeten ben in dit lijstje). Marloes (Lelie) won deze quiz.
Er waren ook weer prachtige foto's, en potverdorie Michelly won ook dit jaar weer, als ik me goed herinner met een ruime meerderheid der stemmen.

In de loop van de avond heb ik een aantal mensen met een fototoestel rond zien wandelen, dus sfeerbeelden zullen ongetwijfeld nog volgen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ah ik zie nu dat het van 16.00 tot 23.00 is. Wij waren er vorig jaar pas rond zessen of later misschien wel (wel één van de laatsten die weggingen, maar we wonen op een steenworp afstand van Beesd. Goed zeg .... die Marloes ;)
Sandy
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ook wij zijn weer thuis. We vonden het weer zoals vanouds super. Wij hebben er dan ook een uurtje langer van genoten dan de rest omdat we ons in de tijd vergist hadden en er klokslag 3 uur al waren :oops:

Organisatie bedankt!!!

Groetjes Michel en Elly
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

michelly schreef:Ook wij zijn weer thuis. We vonden het weer zoals vanouds super. Wij hebben er dan ook een uurtje langer van genoten dan de rest omdat we ons in de tijd vergist hadden en er klokslag 3 uur al waren :oops:
:lol: :lol: :lol:

Gefeliciteerd met de fotowedstrijd! Ik hoef volgend jaar niet mee te doen begrijp ik. Plaats jij de winnende foto ook hier even Elly?

Marianne
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Ook wij zijn weer thuis! We hebben een hele gezellige avond gehad, veel gekletst en gelachen. De organisatie was weer perfect en het eten was heerlijk! De Nederamerikanen hadden de vragen aangeleverd voor de quiz, en die waren behoorlijk pittig :blink: Er waren veel mooie foto's ingestuurd voor de fotowedstrijd. Al met al was het dus weer een zeer geslaagde meeting!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Ook wij zijn weer veilig thuis gekomen van onze eerste AA-meeting. Ook wij vonden het zeer geslaagd, hartstikke leuk om nu forumleden in levende lijve te ontmoeten. Jammer genoeg lang niet met iedereen kunnen praten, maar dat wellicht een volgende keer.
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Ik ben ook weer thuis!

Het was onwijs gezellig en de tijd ging veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te snel voorbij. De quiz was inderdaad erg pittig maar waren leuke vragen bij. :mrgreen:
Ik was beetje te laat voor het eten ( te lang in het rookhol gestaan ) , dus helaas de boerenkool gemist haha!
Veel bekende gezichten gezien en ook weer aantal nieuwe gezichten..

Paula en Jos , bedankt voor het meerijden.
En Gert , bedankt voor de lift naar Utrecht Centraal!
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Het was onwijs gezellig gisteren! Ik wilde nog met veel meer mensen kletsen (Elke, ik heb je net gemist volgens mij, jammer dat je zo vroeg weg moest :( ), helaas is dat niet met iedereen gelukt. Ik vond de lokatie echt super, het voelde als een grote huiskamer. Ik heb geen moment droog gestaan, we werden goed voorzien van drank, en het eten vond ik ook erg lekker! De quiz was heel moeilijk, maar wel leuk! En de winnende foto van Michelly was inderdaad erg mooi!

Heel veel dank aan het organisatieteam voor de geweldige dag, jullie krijgen van mij een staande ovatie!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Wij willen het organisatie-team bedanken voor de geweldige avond, locatie was prima, eten was lekker, gezelschap was nog beter :wink: , we hebben leuke gesprekken gevoerd, en hebben vooral erg veel gelachen.(met dank aan Albert en Frederique :lol: )
We gaan zo op weg naar Dresden waar Jaap moet werken en ik kan sightseeing (ik heb tenslotte vakantie :mrgreen: ), dinsdag of woensdag zijn we weer terug en dan zal ik een aantal foto's plaatsen.

Harry
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

De 4de keer, dwz mijn vierde AA meeting was zeker niet de minste. Het was beregezellig, eten was super :-) (en paste perfect bij het water koude weer van gisteren!) maar daarnaast was de bediening optimaal en "all in" is toch wel erg gemakkelijk ;-) ondanks dat ik "light" moest blijven.... :oops:
Alle lof voor de organisatie (zeker ook voor Frederique die de hele avond maar bleef volhouden dat ze niet veel gedaan had.... ;-)) voor het bezorgen van een prachtige middag/avond en de (veel te moeilijke :oops: maar o zo leuke :-)) kwis met een totaal verraste winnares. De gesprekken aan de tafel waren niet altijd even serieus (en waren soms zelfs erg off topic) maar wellicht daarom des te leuker :lol: Op naar de volgende meeting in 2009!
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Harry schreef:We gaan zo op weg naar Dresden waar Jaap moet werken en ik kan sightseeing (ik heb tenslotte vakantie :mrgreen: ), dinsdag of woensdag zijn we weer terug en dan zal ik een aantal foto's plaatsen.
Harry
Ahhhh.. :( dus we moeten allemaal nog even wachten op DE foto van Albert en Frederique.... "ik doe niets... kijk maar... ik doe echt helemaal niets... mijn handen zijn in de lucht, kijk dan...." :lol:
Groeten,
Gert
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Voor degene die niet kunnen wachten op de foto's, Jaap heeft ze al wel op de hyves gezet, jaapnuesink.hyves.nl of allesamerikafans.hyves.nl.
En nu moeten we echt weg, anders wordt het wel erg laat voor we in Dresden zijn.

Harry
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Harry schreef:Voor degene die niet kunnen wachten op de foto's, Jaap heeft ze al wel op de hyves gezet, jaapnuesink.hyves.nl of allesamerikafans.hyves.nl.
En nu moeten we echt weg, anders wordt het wel erg laat voor we in Dresden zijn.
Harry
Dank je en veel plezier! en succes aldaar!
Groeten,
Gert
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Wij vonden het ook een erg geslaagde meeting. Gezellig (bij-) gekletst met veel mensen, lekker gegeten en gedronken. Ik heb zowaar de 2e prijs gewonnen bij de kwis, haha. De prijs is een 'Occasional Shopperplan van Mailbox iT International' van Mark (Ned in MO). Ik moet nog even gaan kijken wat dat precies inhoudt. Ik ben benieuwd naar de foto's!

Karin
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer