Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alles-Amerika-Meeting 2007 (inventarisatie)
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Laat 'm daar maar heen gaan, zijn wij van hem af!Liz schreef:Zou Jan nu ook een carrière in Amerika ambieëren ?Sandy schreef:Kun je Jan Smith niet regelen?![]()

Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Zou wel heel leuk zijn als Loek en Gepke er bij kunnen zijn toch? November, maakt mij niet uit op welke dag, is een prima maand lijkt mij!
Misschien moeten we er op zaterdag wel rekening mee houden dat we niet te vroeg beginnen in verband met allerlei Sinterklaasintochten? Of zijn die dan al grotendeels achter de rug?
Misschien moeten we er op zaterdag wel rekening mee houden dat we niet te vroeg beginnen in verband met allerlei Sinterklaasintochten? Of zijn die dan al grotendeels achter de rug?
Volgens mij is die wat later in november, ik zag trouwens dat je hem ook een mailtje kan sturennieuwenoord schreef:

sinterklaas@mesmarken.nl of naar de hoofdpiet@mesmarken.nl
gr. Paula
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
De teller staat nu op 47, zie ook de beginpagina van dit topic, daar staat een lijstje met namen.Loek schreef:Nou wil het toeval dat ik eind November een weekje in Nederland ben, dus als het net in die week valt, wil ik ook wel een bezoekje brengen.
Loek, als je komt, kom je dan alleen of neem je je vrouw mee?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Alles-Amerika-Meeting 2007 (inventarisatie)
lelie schreef:Natuurlijk hoop ik dat er dit jaar weer een AA-meeting georganiseerd wordt
Wie gaat dit organiseren en waar?
Om te kijken of er genoeg animo is voor een meeting, die dan hoogswaarschijnlijk in de maand november gehouden wordt, zou ik graag vernemen wie er zouden willen komen.
En met hoeveel personen (maximaal 2).
Is er al dan een datum bekend i.v.m. werk?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Persoonlijk denk ik dat wie er ook aan het organiseren wil, zou moeten wachten tot in elk geval Jan en Marjan en Rob en Annie terug zijn uit Amerika. Zij hebben vorig jaar veel werk verricht en het is alleen al erg netjes om hen in elk geval de kans te geven zich ermee bezig te houden.Annie schreef:lelie schreef:Natuurlijk hoop ik dat er dit jaar weer een AA-meeting georganiseerd wordt
Wie gaat dit organiseren en waar?
Om te kijken of er genoeg animo is voor een meeting, die dan hoogswaarschijnlijk in de maand november gehouden wordt, zou ik graag vernemen wie er zouden willen komen.
En met hoeveel personen (maximaal 2).
Is er al dan een datum bekend i.v.m. werk?
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Dankjewel Monique. Persoonlijk had ik het ook iets "netter" gevonden als hiermee nog een weekje was gewacht tot de andere moderators en tevens organisatoren van de vorige meeting(s) terug waren uit Amerika.nieuwenoord schreef: Persoonlijk denk ik dat wie er ook aan het organiseren wil, zou moeten wachten tot in elk geval Jan en Marjan en Rob en Annie terug zijn uit Amerika. Zij hebben vorig jaar veel werk verricht en het is alleen al erg netjes om hen in elk geval de kans te geven zich ermee bezig te houden.
Hoewel ik initiatieven van andere forumleden van harte toejuich hadden we achter de schermen ook eerst even overleg met elkaar kunnen houden.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen: