BostonBoy schreef:Naam forumlid: BostonBoy Woonplaats: Westford, MA
hmm, daar was ik vandaag, even kijken bij de vlinders.
Naam forumlid: dutchie in boston Woonplaats: north shore, MA In de VS sinds: November 1989 Permanent Resident/Citizen: Permanent Resident Waarom naar de VS: student/au pair, ik kwam een leuke amerikaan tegen en we zijn dit jaar 17 jaar getrouwd
Naam forumlid: Karin Woonplaats: New Jersey In de VS sinds: februari 2008 Permanent resident/citizen: L2 visa Waarom naar de VS: voor het werk van echtgenoot
Naam forumlid: Judith Woonplaats: Boston, MA In de VS sinds: Mei 2008 Permanent Resident/Citizen: Permanent Resident Waarom naar de VS: Greencard loterij gewonnen
Naam forumlid: Fisherman Woonplaats: Princeton, NJ In de VS sinds: Juni 2007 Permanent Resident/Citizen : Permanent Resident Waarom naar de VS: mijn vrouw is een amerikaanse (een Jersey Girl )
Laatst gewijzigd door Fisherman op 20 nov 2009, 01:30, 1 keer totaal gewijzigd.
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Naam forumlid: Dento (Dennis) Woonplaats: Fort Collins, CO In de VS sinds: Oktober 2008 Permanent Resident/Citizen: Permanent Resident Waarom naar de VS: Amerikaanse echtgenote, altijd al willen gaan, baan in Nederland ging verhuizen, mooie vertrekstimulering (a.k.a. oprotpremie), dus nu of nooit!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Naam forumlid:Cave Creek 81 (Joey)
Woonplaats: Cave Creek/Dessert Hills.(huis tekoop,als we verkopen waarschijnlijk Montana)
In de VS sinds: Mei 2002
Permanent Resident/Citizen: GC
Waarom naar de VS: Werk
Naam forumlid: USA2007
In de VS sinds: 1 januari 2007
Permanent resident/citizen: Permanent Resident en hopenlijk over een paar jaar citizen
Waarom naar de VS: Al jaren favoriet land, gestudeerd aan MSU en nu op Green Card via DV lotterij
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
Naam forumlid: Susan aka Donut Woonplaats: Perkiomenville, PA In de VS sinds: officieel sinds 2007 Permanent Resident/citizin: PR Waarom VS: Ontmoette Amerikaanse man op vliegveld in Londen, klikte leuk, hielden contact, werden verliefd, zagen elkaar zowel in VS als NL en besloten dat ik naar de VS kwam omdat hij het niet zag zitten in NL te wonen (wat ik aanvankelijk liever wilde ).
Naam forumlid: JieJie Woonplaats: Waipahu, HI In de VS sinds: 2 oktober 2008 Permanent Resident/citizin: Permanent Resident (conditioneel ivm trouwvisa). Waarom VS: M'n vrouw is hier geboren en getogen, en om een heleboel redenen was het gemakkelijker om hier te wonen dan in Nederland. Ik sluit overigens niet uit dat we over een aantal jaar (als ik dual citizenship heb) zowel in NL als in de VS gaan wonen. Dit is nml wel een van onze doelstellingen.
Naam forumlid: dianah2805
In de VS sinds: Maart 2003 - April 2004 Texas Mei 2008 tot nu in Idaho
Permanent Resident/citizin: Permanent Resident
Waarom VS: Getrouwd met een Amerikaanse militair. Eerst woonachtigin Texas, toen 4 jaar in Engeland en nu 3.5 jaar in Idaho. We weten niet waar we hierna heen gaan.
Naam forumlid: epvanbeveren
In de VS sinds: 1 April 1988 - Alexandria VA. (begin Jan 1992 - eind Dec 1995 Weiden in der Oberpfalz, Duitsland) - eind Dec 1995 Hampton/Newport News VA. - zomer 2000 tot nu in Richmond VA.
Permanent Resident: Permanent Resident
Waarom VS: In NL getrouwd (1988) met mijn in NL leren kennen vrouw, een USArmy militair die in 1984 in Dordrecht bij de Sterovita gestationeerd was. (sinds 2000 is ze gepensioneerd na 20 dienst jaren)
Naam forumlid: Pe Woonplaats: Dillsburg PA In de VS sinds: 30 augustus 2009 Permanent Resident/citizin: permanent resident Waarom VS: Getrouwd met een Amerikaan
Naam forumlid: Ramanka
In de VS sinds: 09-09-2009 (Toeval hoor die datum)
Permanent Resident/citizin: permanent resident
Waarom VS: Greencard gewonnen
Naam forumlid:1250 Woonplaats:Fort Collins, CO In de VS sinds: Augustus 2011 Permanent resident/citizen: Voor de komende vier jaar een visa. Waarom naar de VS: Samenwerking met Colorado State University.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Naam forumlid: Clint Woonplaats: Kansas City, MO In de VS sinds: Januari 2011 Permanent resident/citizen: Legal Permanent Resident Waarom naar de VS: Getrouwd met Amerikaanse.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Naam forumlid: Johan Woonplaats: Rockford, MI In de VS sinds: sept 2008 Permanent resident/citizen: Legal Permanent Resident Waarom naar de VS: Getrouwd met Amerikaanse die na 8 jaar in NL graag terug wilde
Andere Nederlanders hier in de buurt die zin hebben om van de winter er met de snowmobile op uit te gaan ?
Naam forumlid: Machteld Woonplaats: Hillsboro, Oregon In de VS sinds: 2008 Permanent resident/citizen: Ja Waarom naar de VS: Getrouwd met een Amerikaan
Naam forumlid: Hester
In de VS sinds: maart 2009
Permanent resident/citizen: Permanent resident
Waarom naar de VS: voor de liefde
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.