Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AA meeting 2012: OT gezocht
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Re: AA meeting 2012: OT gezocht
Mooie mix inderdaad! Vorig jaar een vrouwenclub en dit keer meer mannen als vrouwen, volgens mij. Leuk!
Heel veel succes en plezier OT!
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wat leuk!! En Carine op herhaling! Je hebt de smaak te pakken meid!
Succes allemaal!

Succes allemaal!
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Inderdaad een mix van ervaring en nieuw bloed.
Doordat wij op vakantie waren had ik dit topic een beetje over het hoofd gezien en heb ik hierop niet eerder gereageerd.
Vorige keer heb ik mee helpen organiseren en heb nog lang getwijfeld voor dit jaar ,maar ineens was er de einddatum van inschrijving en was ik te laat. Nadien misschien toch beter dat ik mij niet heb opgegeven want de organisatie vergt toch veel computerknobbels en die heb ik absoluut niet. Alhoewel ik misschien een kleinere inspanning heb geleverd aan de organisatie dan andere leden van het OT door mijn pc onkunde van computerprogramma's,vond ik het toch erg leuk om te doen.
Dus wens ik het OT heel veel succes en vooral veel plezier met de voorbereiding van de meeting.

Doordat wij op vakantie waren had ik dit topic een beetje over het hoofd gezien en heb ik hierop niet eerder gereageerd.
Vorige keer heb ik mee helpen organiseren en heb nog lang getwijfeld voor dit jaar ,maar ineens was er de einddatum van inschrijving en was ik te laat. Nadien misschien toch beter dat ik mij niet heb opgegeven want de organisatie vergt toch veel computerknobbels en die heb ik absoluut niet. Alhoewel ik misschien een kleinere inspanning heb geleverd aan de organisatie dan andere leden van het OT door mijn pc onkunde van computerprogramma's,vond ik het toch erg leuk om te doen.
Dus wens ik het OT heel veel succes en vooral veel plezier met de voorbereiding van de meeting.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
die computerprogramma's zijn puur een hulpmiddel en geen doel op zich. Het zou iig geen belemmering moeten zijn om aan een OT deel te nemen. Creativiteit en enthousiasme zijn véél belangrijker dan ervaring met PC's.Nati schreef:Nadien misschien toch beter dat ik mij niet heb opgegeven want de organisatie vergt toch veel computerknobbels en die heb ik absoluut niet. Alhoewel ik misschien een kleinere inspanning heb geleverd aan de organisatie dan andere leden van het OT door mijn pc onkunde van computerprogramma's,vond ik het toch erg leuk om te doen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Veel succes voor het nieuwe team!
Ik ben heel benieuwd hoe jullie het gaan aanpakken op de meeting. En ik hoop dat jullie ook veel plezier zullen hebben bij de organisatie.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Heel veel succes met de organisatie 

- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Succes, OT! 

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
FoutSpaceAce schreef:Mooie mix inderdaad! Vorig jaar een vrouwenclub en dit keer meer mannen als vrouwen, volgens mij. Leuk!

- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Veel succes en plezier met de organisatie!!
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Oeps, mijn foutRob schreef:Fout3 dames 2 heren of 4 dames 3 heren als je de mods meerekend.

(Ik zit met Conny Mus in mijn achterhoofd... Dus ging er blijkbaar vanzelf vanuit dat deze Conny ook een man was) Excuses!
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
- tcoppers
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, Linda vergissen is menselijk
Theo

Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Leuk dat er een nieuw OT is gevormd. Ik wens jullie heel veel succes met het organiseren van de komende AllesAmerika-meeting 2012.
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Leuk een nieuw OT voor de AA-meeting. Ik wens jullie heel veel succes (en plezier natuurlijk) toe. Hopelijk kunnen wij dit keer ook weer van de partij zijn.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Inmiddels is er helaas nog een afzegging te melden. Tamira (dito2003) heeft net een huis gekocht en moet nu alle tijd besteden aan klussen in het nieuwe huis en heeft derhalve niet voldoende tijd om zich met de organisatie verder bezig te houden. Jammer maar helaas. We bedanken haar in elk geval voor getoonde goede bedoelingen.Dennis schreef: Hiermee is het gevormde OT definitief en bestaat uit de volgende personen:
- Carine (sachasenne)
- Theo (tcoppers)
- Derk (Grandu)
- Conny (Aricon)
- Tamira (dito2003)
Assistentie: moderators Rob en Marjan (hekkie)
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Vind het allang dapper dat je je als newbie voor zoiets aanmeld. Je komt toch nog wel naar de meeting Tamira?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuk team! Mocht ik nog ergens mee kunnen helpen (als part-timer) stel ik me bij deze beschikbaar, al heb ik er alle vertrouwen in dat het goedkomt!

- tcoppers
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is mooi RNA en ik denk dat we hier wel op terug komen.
We laten je zo spoedig mogelijk per PB wat weten.
Groet Theo
namens OT 2012
We laten je zo spoedig mogelijk per PB wat weten.
Groet Theo
namens OT 2012
Groetjes Theo.

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Aangezien het OT inmiddels is gevormd gaat het slotje op dit topic. Voor vragen c.q. opmerkingen over de AA meeting 2012 kun je gebruik maken van het topic "AA meeting 2012: vragen en opmerkingen"
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen: