Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Subsilver vs Prosilver

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Adverteren op het forum

Bericht door Coyote »

Hockey schreef:Laat ik het dan anders zeggen. Er wordt erg makkelijk beslist over de tijd die Stan wordt geacht in het forum te steken.
Volgens mij doet niemand dat hier, toch? Op dit moment draait subsilver2 toch nog gewoon? Heb niet de indruk dat dát Stan nu heel veel (extra) tijd kost.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Zie overigens dat op dit forum de 'Toon ongelezen berichten | Toon nieuwe berichten | Bekijk je eigen berichten' op elke post zichtbaar zijn. Alleen zijn ze wel net omgedraaid tov Subsilver. Ziet er wat mij betreft rommelig uit in Prosilver..

Afbeelding

Afbeelding
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Wat een hoop discussie weer over iets waar het helemaal nog niet over gaat in deze discussie, die ik dus zo ook zal afsplitsen.

Het heeft mijzelf ook even tijd gekost voordat ik aan Prosilver wende (ik ben ook niet altijd iemand die snel overstapt naar "iets nieuws" :-) ), maar als je het langer dan een paar dagen op je scherm hebt staan, wen je er vanzelf aan en ga je het ook steeds meer waarderen. En ja, ik weet dat dat bij sommigen langer duurt dan bij anderen, en ik ben me er ook van bewust dat sommige mensen zo slecht kunnen wennen aan veranderingen dat ze er waarschijnlijk weken later nog niet aan gewend zijn, maar voor het overgrote deel van de mensen hier zal dat niet het geval zijn.

Facebook functioneert voor mij op een heel interessante en leerzame manier. Ze wijzigen de look van hun site regelmatig en geven iedereen tegenwoordig de mogelijkheid om eraan te wennen. Je krijgt dus vooraf een waarschuwing en mag al kijken hoe de "nieuwe versie" eruitziet en zo je wilt omschakelen, en na verloop van tijd wordt je gewoon omgeschakeld. Dan wordt er even een paar weken geklaagd door sommigen, en dan went men eraan en apprecieert zelfs de nieuwe functies. En bij de volgende wijziging verdedigen diezelfde mensen dan ineens weer de versie waar ze in eerste instantie zo op tegen waren! :-)

Hoewel dit nu direct nog niet aan de orde is, komt er een moment dat subsilver niet meer onderhouden zal worden door de mensen die de forumsoftware ontwikkelen. Ik ondersteun Stan op dat moment geheel in zijn mening. Als Subsilver niet langer te onderhouden/veilig is, gaan we deze afsluiten. Het laatste dat jullie en ik willen is immers dat we een gat in de beveiliging van dit forum hebben, zodat het gehackt kan worden!

Op dat moment zal ik duidelijk een waarschuwing uiten en een overgangsperiode bieden waarin je de twee versies naast elkaar kunt bekijken en kunt wennen aan de overgang. En daarna zal de forumstijl gewoon gestandaardiseerd worden.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Subsilver vs Prosilver

Bericht door kastelke »

Ik ben lange tijd geleden (achter de schermen) ook een hele grote verdediger van de oude weergave geweest, maar ben dan toch maar eens overgeschakeld om te zien of ik er aan kon wennen. En ik moet zeggen dat ik de eerste week het ook maar 'stom' vond om van rechts naar links te moeten gaan lezen (van foto naar tekst, zodat ik weet wie schrijft). Maar ondertussen vind ik het doodnormaal dat de naam van diegene die schrijft gewoon bovenaan de tekst staat! Ik denk dat ik dat in 't begin niet echt door had of zo, omdat ik ingesteld was om eerst naar de avatar/naam te kijken die links stond, en nu plots recht. Nu lees ik dus niet meer obv de avatar, maar op basis van de naam die gewoon eerst staat bovenaan, precies net boven waar de tekst start. En ik snap dus helemaal niet meer waarom ik ooit zo hard geroepen heb dat ik hoop dat Subsilver nooit verdwijnt. :lol:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Coyote schreef:
Doockles schreef:De naam staat nochtans gewoon bovenaan het bericht hoor. :wink:
Dat klopt maar ik denk dat ik niet de enige ben die maar naar de avatar hoeft te kijken om te weten wie er post... :wink:

En ja, niet iedereen heeft een avatar maar voor diegene die het wel heeft leest het een stuk prettiger als je dat links van het bericht ziet staan.

Roland
Nee je bent niet de enige Roland, ik ben ook aan avatar-kijker en daarom heb ik ook niet graag dat mensen (oud gedienden) hun avatar wijzigen :lol:
Maja iedereen doet daarmee wat hij/zij wil natuurlijk. Ik kijk zelden naar een naam.
Ik heb die van mij al sinds ik me aangemeld heb, alleen is de wagen zelf veranderd van een 99 model naar een 04 model, maar dat merken die vrouwen hier toch niet :lol: :wink: :wink:

Mssn 'wen' ik er ook wel aan, eens het niet anders kan om met dat nieuw geval te werken.
Maar ik hoop dat het oude zo lang mogelijk blijft bestaan :mrgreen:
Ik schakel pas over als het echt echt echt moet :P

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Jasmino schreef:Dat was mijn punt ook, Martijn! En Marco vraag op de vorige pagina hetzelfde. Je kunt niet eert het argument aandragen en daarna zeggen dat het eigenlijk niet belangrijk is....
Er werd gevraagd om die cijfers, ik draag ze niet als argument aan.

Ik zal speciaal voor jullie de harde cijfers opzoeken in de database.
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Gedetailleerd cijfers van gebruikers die ingelogd zijn in de laatste 10 dagen.

Code: Selecteer alles

select COUNT("Aantal"),user_style  from phpbb3_users where user_lastvisit > 1328893720 GROUP BY user_style

Code: Selecteer alles

Aantal 	user_style
947 	      1
57 	       2
6%

Maar zoals ik al zei, maar sommigen niet willen begrijpen, als de tijd gekomen is om te upgraden en subsilver2 bestaat niet meer dan is het zo.
Daar kan ik NIKS aan doen.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

En tot die tijd gebruik ik lekker Subsilver :wink:
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Wat ik nog even wil tonen aan jullie is een kleine aanpassing die noemt prosilver_se, met andere kleuren en een beperkte breedte.
prosilver_se.jpg
ook http://www.phpbb.com/community/ gebruikt prosilver_se
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Persoonlijk zou voor mij een Prosilver SE met de Avatars links al een goede optie zijn.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ja maar ik ben helemaal gewend aan een avatar rechts :lol: :wink:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Jullie wennen zo snel aan prosilver dus dan zal dat ook geen probleem zijn... :mrgreen:
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Ik ook hoor Marjon, ben op dag 1 overgestapt en vond het een verademing ten opzichte van het oude systeem en dus ook nooit meer terug geweest.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Martin & Marianne schreef:Wij (top 1% gebruikers :oops: ) gebruikten ook nog subsilver2 maar ik heb nav de discussie hier nu toch weer eens prosilver ingesteld. Zoals verwacht ging Martin meteen roepen wat dit nu opeens was, maar ik vind het minder erg dan ik gedacht had. Maar het oogt wel wat onrustiger.
We proberen het nog even uit!

Marianne
Haha ik zie dit al helemaal voor me :lol:

"EEEY Marianne wat is dit nou ineens zeg!!"
"dit is prosilver"
"wat?!"
"nieuw design"
"oooo nou ik mot het niet hoor!"
"Maar Stan zegt die we wel moeten overschakelen"
"Wie denkt die Stan wel niet dat die is dan?!?!"
"De Tech mod"
"Kan mij niet schelen! Al is die minister president! ik wil gewoon dat oude forum terug!"
"anders werkt het forum zometeen niet meer zegt die..."
"Wie?"
"Stan!"
"ja nou wordt het helemaal mooi zeg! Ik ga die frietenbakker maar is even bellen tsjonge jonge..."

etc

:lol:
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Moeten jullie maar bellen naar phpbb.com of stijlontwikkelaar worden en een opvolger van subsilver2 ontwikkelen voor phpBB3.1 (de toekomstige versie) :geek2:
En mij op m'n gemak m'n frietjes laten eten :lol:
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Zo ziet Pro SE er trouwens uit met de Avatars links: http://www.phpbb.com/styles/demo/3.0/?style_id=445
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

DejaVu schreef:
Martin & Marianne schreef:Wij (top 1% gebruikers :oops: ) gebruikten ook nog subsilver2 maar ik heb nav de discussie hier nu toch weer eens prosilver ingesteld. Zoals verwacht ging Martin meteen roepen wat dit nu opeens was, maar ik vind het minder erg dan ik gedacht had. Maar het oogt wel wat onrustiger.
We proberen het nog even uit!

Marianne
Haha ik zie dit al helemaal voor me :lol:

"EEEY Marianne wat is dit nou ineens zeg!!"
"dit is prosilver"
"wat?!"
"nieuw design"
"oooo nou ik mot het niet hoor!"
"Maar Stan zegt die we wel moeten overschakelen"
"Wie denkt die Stan wel niet dat die is dan?!?!"
"De Tech mod"
"Kan mij niet schelen! Al is die minister president! ik wil gewoon dat oude forum terug!"
"anders werkt het forum zometeen niet meer zegt die..."
"Wie?"
"Stan!"
"ja nou wordt het helemaal mooi zeg! Ik ga die frietenbakker maar is even bellen tsjonge jonge..."

etc

:lol:
Ha ha, zo ging het inderdaad ongeveer. :lol:
Ik heb weer even een flink aantal berichten geplaatst, dus ben al helemaal gewend.
Nu Martin nog. En anders moet hij toch maar eens onder zijn eigen naam verdergaan.

Marianne
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Oei oei, straks hebben we hier nog een echtscheiding op ons geweten! :shock:
;-)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

@Njit: niet helemaal maar close enough.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Zo zou het er ongeveer uitzien hier op AA:
Afbeelding

Ik kon zelf niet wennen aan de avatars rechts, dus heb ik een kleine browser extensie geschreven voor Safari.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer