Wat een hoop discussie weer over iets waar het helemaal nog niet over gaat in deze discussie, die ik dus zo ook zal afsplitsen.
Het heeft mijzelf ook even tijd gekost voordat ik aan Prosilver wende (ik ben ook niet altijd iemand die snel overstapt naar "iets nieuws"

), maar als je het langer dan een paar dagen op je scherm hebt staan, wen je er vanzelf aan en ga je het ook steeds meer waarderen. En ja, ik weet dat dat bij sommigen langer duurt dan bij anderen, en ik ben me er ook van bewust dat sommige mensen zo slecht kunnen wennen aan veranderingen dat ze er waarschijnlijk weken later nog niet aan gewend zijn, maar voor het overgrote deel van de mensen hier zal dat niet het geval zijn.
Facebook functioneert voor mij op een heel interessante en leerzame manier. Ze wijzigen de look van hun site regelmatig en geven iedereen tegenwoordig de mogelijkheid om eraan te wennen. Je krijgt dus vooraf een waarschuwing en mag al kijken hoe de "nieuwe versie" eruitziet en zo je wilt omschakelen, en na verloop van tijd wordt je gewoon omgeschakeld. Dan wordt er even een paar weken geklaagd door sommigen, en dan went men eraan en apprecieert zelfs de nieuwe functies. En bij de volgende wijziging verdedigen diezelfde mensen dan ineens weer de versie waar ze in eerste instantie zo op tegen waren!
Hoewel dit nu direct nog niet aan de orde is, komt er een moment dat subsilver niet meer onderhouden zal worden door de mensen die de forumsoftware ontwikkelen. Ik ondersteun Stan op dat moment geheel in zijn mening. Als Subsilver niet langer te onderhouden/veilig is, gaan we deze afsluiten. Het laatste dat jullie en ik willen is immers dat we een gat in de beveiliging van dit forum hebben, zodat het gehackt kan worden!
Op dat moment zal ik duidelijk een waarschuwing uiten en een overgangsperiode bieden waarin je de twee versies naast elkaar kunt bekijken en kunt wennen aan de overgang. En daarna zal de forumstijl gewoon gestandaardiseerd worden.