Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wordt de reclame hier automatisch aangeleverd?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Wordt de reclame hier automatisch aangeleverd?
Ik heb het bewust hier neergezet omdat Dennis wel andere zaken aan zijn hoofd heeft momenteel.
Bovendien is het gelijk een waarschuwing voor anderen niet met deze links in zee te gaan. Er zou wellicht een lijstje opgezet kunnen worden met advertenties die je beter niet kunt gebruiken. Niet iedereen heeft gelijk in de gaten dat zulk soort advertenties dubieus zijn.
Roland
Bovendien is het gelijk een waarschuwing voor anderen niet met deze links in zee te gaan. Er zou wellicht een lijstje opgezet kunnen worden met advertenties die je beter niet kunt gebruiken. Niet iedereen heeft gelijk in de gaten dat zulk soort advertenties dubieus zijn.
Roland
Probeer ik een beetje geld bij te verdienen, heeft Coyote mij door...
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik zag m daarstraks ook.
Ik stuur een bericht naar Dennis.
Ik stuur een bericht naar Dennis.
Groetjes,
Carine
Carine
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
ik zie nooit reclamesCoyote schreef:Bovendien is het gelijk een waarschuwing voor anderen niet met deze links in zee te gaan. Er zou wellicht een lijstje opgezet kunnen worden met advertenties die je beter niet kunt gebruiken.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, jij niet maar argeloze bezoekers in de regel wel...
En die zouden we beter moeten beschermen vind ik persoonlijk. 'Wij' weten het allemaal wel hoe het zit.
@ Carine: bedankt! Toch nog een opmerking. Zag zojuist toen ik uitgelogd was nog veel meer dubieuze reclame. Het lijkt mij echt verstandig dat Dennis (of iemand anders van het modteam) hier eens goed naar kijkt en inventariseert wat voor reclame er allemaal verschijnt door de topics over immigratie, visa, ESTA e.d.
@ DejaVu: ik zou het houden bij het paaldansen en je commissies...
Roland

@ Carine: bedankt! Toch nog een opmerking. Zag zojuist toen ik uitgelogd was nog veel meer dubieuze reclame. Het lijkt mij echt verstandig dat Dennis (of iemand anders van het modteam) hier eens goed naar kijkt en inventariseert wat voor reclame er allemaal verschijnt door de topics over immigratie, visa, ESTA e.d.
@ DejaVu: ik zou het houden bij het paaldansen en je commissies...

Roland
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik heb even gesurft, maar voorlopig vind ik niets wat echt alarmbellen doet afgaan bij mij.
Tenzij deze misschien :
de iphone dokter
http://www.iphonedokter.eu/collegas.pdf
Voor de rest allerlei landen, verzekeringen,banken en wat je maar kan bedenken. Ook van een advocatenkantoor in B, maar dat leek me op het eerste zicht wel OK.
edit : nog een tweede GC reclame aan Dennis gemeld.
Tenzij deze misschien :
de iphone dokter
http://www.iphonedokter.eu/collegas.pdf
Voor de rest allerlei landen, verzekeringen,banken en wat je maar kan bedenken. Ook van een advocatenkantoor in B, maar dat leek me op het eerste zicht wel OK.
edit : nog een tweede GC reclame aan Dennis gemeld.
Groetjes,
Carine
Carine
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet of de reclamebanners uit te schakelen zijn voor bijv. het emigratieforum. Indien wel dan zou Dennis dat kunnen overwegen. We willen immers de juiste informatie verstrekken via dit forum. Dan dienen advertenties ook niet dubieus te zijn.
Roland
Roland