Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Extra profielveld: aantal reizen naar de V.S.

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Extra profielveld: aantal reizen naar de V.S.

Bericht door hekkie »

Petra je kunt natuurlijk ook "X" invullen of "tig"... :wink:

Als iemand het land goed kent ben jij het wel...
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ha ha, "tig" zou leuk zijn, maar er mogen alleen cijfers staan :).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Petra/VS schreef:Van en naar de VS vliegen heb ik zeker meer dan twintig keer gedaan, maar vanuit de VS vakantiehouden in verschillende delen van het land nog veel meer.
Ik heb uitgerekend dat ik de afgelopen 8 jaar toch zeker een keer of 40 van en naar NL ben gevlogen. Maar ja, wel meestal van en naar Georgia, dus dat zegt nog niet zoveel. :lol: Maar inderdaad heb ik ook ik al veel tripjes binnen de VS mogen maken. Ik voel me in die zin zeker wel bevoorrecht. Ook ik kijk af en toe naar het aantal reizen dat iemand heeft gemaakt, het zegt wel wat. Maar het blijft ook allemaal relatief, met mezelf als "case in point". :wink:
"Keep Georgia On Your Mind"
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Hahaha ! Leuk, had dit topic tijdens mijn vakantie gemist :mrgreen: ! Nu toch last van de jetlag, dus even wat bijlezen :roll: . Dairy Queen en aardbeientelers :lol: ! Vergeet ook de Outback niet :blink:

Binnenkort dus mijn 50e trip, leuk ! Dit jaar al 4 leuke trips gehad, en nog 2 op de planning (waarvan 1 zakelijk). Van die 48 zijn er ook wel stuk of 15 zakelijk geweest, schat ik zo in, en dus vaak 'slechts' een paar dagen (maar ook eentje van een half jaar :mrgreen: ). Maar ik ga stug door Aricon :wink: !

En qua staten zit ik op iets van 25, dus nog aardig wat te gaan .... Er was ooit een topic waar het aantal Amerika reizen in stond, ik weet dat ik niet op plek 1 stond, volgens mij .... Maar is wel een oud topic, kan het niet meer vinden zo snel ... In ieder geval leuke toevoeging dit !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Iemand die 4x geweest is voor een hele rondrit heeft meer gezien dan ik. Ik heb het ook een keer in een ander topic gezegd, ik ga vaak voor evenementen en congressen dus laten we zeggen 3 a 4 dagen en deze dingen worden vaak georganiseerd in grote steden dus mijn staten zijn vooral NY, IL, CA etc. Er was 1 uitschieter en dat was 2 weken Massachusetts... :roll:

Die dingen organiseren ze nou nooit op Hawaii :mrgreen:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Het jaarlijkse Paaldans congres zou idd prima op Hawaii passen..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Daar hangen we gewoon aan de palmbomen :lol:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer