Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ik treed af als mod

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Florida
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ik treed af als mod

Bericht door Florida »

Ook namens mij van harte gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap en je promotie. Veel succes en vooral veel geluk en plezier. :clap:
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Clint, ook via deze weg nogmaals een dikke proficiat met je promotie en jullie zwangerschap.
Bedankt voor al je inzet de voorbije jaren als moderator, we zullen je zeker missen in het team.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Wow Clint! Van harte gefeliciteerd met de aankomende gezinsuitbreiding, hartstikke leuk voor jullie!

Een begrijpelijke beslissing, je kunt je tijd maar 1 keer besteden en je toekomstige mini-me en promotie zijn hele goede keuzes ;)

Bedankt voor alles wat je voor dit forum gedaan hebt en ik hoop dat je actief blijft wanneer het jou uitkomt! Ik waardeer je bijdragen altijd enorm :clap:
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Clint, jammer dat je stopt als mod, maar het is wel heel begrijpelijk! En nogmaals bedankt voor je bijdrage als mod, ik heb je nuchtere inbreng altijd erg gewaardeerd. En natuurlijk proficiat met de baby! :thumbup:
"Keep Georgia On Your Mind"
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Clint,

Ik googlde je even om te zien of je blog al weer/nog online was, maar zo te zien niet..
Het vijfde resultaat die google gaf was een baby registry... Meteen even naar het AA-forum gesneld en toen kwam ik hier terecht!

Jammer dat je de taken neer moet leggen, maar wat een goede reden!! Gefeliciteerd!
Heel veel geluk samen!
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer